• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië.




    The lovely WAG's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    And their Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:54 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, dat kreeg ik nog wel mee. De situatie alleen niet... Ik ga nooit meer naar de wc! *Stampvoeten*


    Kan iemand de Portugezen leren richten want dat kunnen ze ook niet meer. Zit mezelf hier echt op te vreten. Verschrikkelijk.


    HahahaxD. Ik deed dat dus ook met Nederland:S En nu met Duitsland ook:$


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    HahahaxD. Ik deed dat dus ook met Nederland:S En nu met Duitsland ook:$

    Daarom ga ik voor de westrijd altijd naar de wc, zo mis ik niks haha

    I gonna die! Oh my Gosh Cris je moet Scoren! Desnoods mag Nani of Pepe maar alsjeblieft!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Daarom ga ik voor de westrijd altijd naar de wc, zo mis ik niks haha


    Ik kwam midden in de wedstrijd thuis; had geen tijd. MOEST.CRIS.ZIEN.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Daarom ga ik voor de westrijd altijd naar de wc, zo mis ik niks haha


    Hihih, ik voor de wedstrijd en in de pauze en dan kan ik er weer tegen aanxD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Hihih, ik voor de wedstrijd en in de pauze en dan kan ik er weer tegen aanxD

    Ja, ik ook in de pauze, en dan pak ik ook gelijk drinken

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, ik ook in de pauze, en dan pak ik ook gelijk drinken


    Ja precies(wbw) en mobiel word ook genegeerdxD


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja precies(wbw) en mobiel word ook genegeerdxD

    Alle aandacht gaat naar de tv

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Alle aandacht gaat naar de tv


    Inderdaad ja:) En ik leef me dan altijd veel te erg in:$


    ~

    Voel me altijd de man in huis als ik voetbal kijk ^^ De enige echte man. Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Voel me altijd de man in huis als ik voetbal kijk ^^ De enige echte man. Hahaha.


    Hhahaa ik dus ookxD Op stage word ik het voetbalmeisje genoemd omdat ik altijd overal op de hoogte van ben en alles altijd weet:$


    ~

    Mijn vader kijkt niet meer toen NL eruit lag, maar hij moest wel ineens Spanje - Frankrijk zien afgelopen zaterdag, en hij zei nog dat het hem niks kon schelen

    Khedira schreef:
    (...)

    Hhahaa ik dus ookxD Op stage word ik het voetbalmeisje genoemd omdat ik altijd overal op de hoogte van ben en alles altijd weet:$


    Op school noemen ze me gewoon geobsedeerd omdat ik alles weet :') Hahaha. Ik heb twee broertjes die niets van voetbal willen weten, gewoon niets! En mijn mama ook niet dus ik moet de eer maar hoog houden hè.
    Sinds ik kon kijken keek ik altijd samen met mijn papa voetbal. Die hard Feyenoord fan dus die zag ik allemaal en internationaal natuurlijk. Mijn neef leerde me Portugal kijken en dat kijk ik nu nog steeds; heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heuii Fàbregas, nu wordt het moeilijk )':


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Op school noemen ze me gewoon geobsedeerd omdat ik alles weet :') Hahaha. Ik heb twee broertjes die niets van voetbal willen weten, gewoon niets! En mijn mama ook niet dus ik moet de eer maar hoog houden hè.
    Sinds ik kon kijken keek ik altijd samen met mijn papa voetbal. Die hard Feyenoord fan dus die zag ik allemaal en internationaal natuurlijk. Mijn neef leerde me Portugal kijken en dat kijk ik nu nog steeds; heerlijk.


    Ik werd op school uitgelachen door de jongens omdat ik meer wist dan hun:$ En mijn broertje vind het ook verschrikkelijkxD Dus kijk het gezellig met mijn pap:) En wat mijn moeder er van vind zou ik niet weten:$ De nieuwe vriendin van mijn pap vind het wel leuk, maar nou niet dat ze beslist alles moet kijken xD


    ~