Goed,ik weet waarom ik bekent sta op Quizlet namelijk als het meisje dat altijd rollen aanbied maar haar series nooit afmaakt. Ik beloof écht dat deze wel echt lang gaat worden!
Dus hier de rollen.
ROLLEN:
Hoofdrol/Vriendin Bill: BEZETKimCupCake
Vriendin Tom: BEZET SWEETxQUEEN
BF Bill(Blond haar): BEZETTOMSDICK
Vriendin Gustav(Kleine rol): BEZET FreakyKidTH
Vriendin Georg(Kleine rol): BEZET UMBRILLA
ZwarteKat/Poes(Grote rol!): Minoes
Eerste vriendin Bill en die krijgt later met Andreas: BEZET LOLLIPOPX3
- Als je zelf nog iets weet :
INFO:
Rol:
Naam:
Leeftijd(Pas ik misschien aan):
Karakter:
Kleur haar:
Kleur ogen:
Plaatje van uiterlijk:
Textje(MOET):
Ik wil graag bij het textje ABN-Taal.
Ik kies meestal vrienden of de gene die als eerst is maar lang niet altijd
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Rollen Bollen xD
Rollen Bollen xD - Quizzen promoten
-
27 aug 2008 - 8:1827 aug 2008 - 8:20
vriendin Tom info volgt^^
Rol: Vriendin Tom^^
Naam: Siham
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 18?
Karakter: Bitchy,gemeen,betrouwbaar
Kleur haar: blond
Kleur ogen: groen
Plaatje van uiterlijk: http://media.photobucket.com/image/scene%20queens/CodeAires/Scene%20Stars/Scene%20Queens/1467787223a6697317129l.jpg?o=18
Textje(MOET):
Haay people x3.Ik ben Siham en ben 18 jaartjes oud,dat betekend dat ik niet meer afhankelijk ben van die domme kuthoofden die zich ouders durven te noemen.Ik ben een enorme fan van Tokio Hotel&heb dan ook een crush op Tom.Verder hou ik van shoppen,fotoshoots&zingen.In mijn vrije tijd ben ik ook model.Oh shit ik moet gaan.Daagh x3
Verhaal over kat?Lalalalalalalala.
27 aug 2008 - 8:30Meer mensjes?
27 aug 2008 - 8:38Kom op zeg! Iedereen wilt toch wel een rol?
27 aug 2008 - 8:59okyyy, liever bill maarja
Rol: vriendin Georg :') of vriendin Tom.
Naam: Anouk ><
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 15
Karakter: koppig, jong, & hyper
Kleur haar:zwart
Kleur ogen:bruin
Plaatje van uiterlijk:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71645
Textje(MOET): Hii!. Ik ben anouk, ja en ik ben 15 hier 15 jaar geleden op de aarde gelanceerd. Ik ben zo een kindje dat heel erg boos kan worden, en een groe mond kan opzette, en dat vooral tegen haar ouders. ik ben heel erg Tokio Hotel fan. en ik hou dan vooral van Bill & Georg . ver der rijd ik paard en zit ik op een paardeschool, wat betekent dat ik meer in de manege zit dan thuis. maar Bon, ik ga jullie verlaten. Toedelooeee <327 aug 2008 - 9:04okyyy, liever bill maarja
Rol: vriendin Georg :') of vriendin Tom.
Naam: Anouk ><
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 15
Karakter: koppig, jong, & hyper
Kleur haar:zwart
Kleur ogen:bruin
Plaatje van uiterlijk:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=71645
Textje(MOET): Hii!. Ik ben anouk, ja en ik ben 15 hier 15 jaar geleden op de aarde gelanceerd. Ik ben zo een kindje dat heel erg boos kan worden, en een groe mond kan opzette, en dat vooral tegen haar ouders. ik ben heel erg Tokio Hotel fan. en ik hou dan vooral van Bill & Georg . ver der rijd ik paard en zit ik op een paardeschool, wat betekent dat ik meer in de manege zit dan thuis. maar Bon, ik ga jullie verlaten. Toedelooeee <3
Hoezo Liever Bill want dan kan ik je ook alks BF van Bill doen maarja kies jij maar.'27 aug 2008 - 9:05(...)
Hoezo Liever Bill want dan kan ik je ook alks BF van Bill doen maarja kies jij maar.'
jij hebt Vriendin Bill terwijl ik vooral Bill het liefste heb Maarja,
Geef mij Georgy maar x327 aug 2008 - 9:08(...)
jij hebt Vriendin Bill terwijl ik vooral Bill het liefste heb Maarja,
Geef mij Georgy maar x3
Oke dan krijg jij Georgy
Trouwens zou je het erg vinden als je een plaatje zou moeten doen van een gewone beroemde Scene Queen wnat dat is iest duidenlijker en beter voor mijn serie
-Veel eisend-27 aug 2008 - 9:08(...)
okyy, is goed ze, dan zoek ik er wel eentje ^^
Oke dan krijg jij Georgy
Trouwens zou je het erg vinden als je een plaatje zou moeten doen van een gewone beroemde Scene Queen wnat dat is iest duidenlijker en beter voor mijn serie
-Veel eisend-27 aug 2008 - 9:1027 aug 2008 - 9:11ik weet alleen niet wie het is
ik heb die foto op google gevonde dusja..27 aug 2008 - 9:12http://s63.flogao.com.br/2007/11/03/124/117604963.jpg
Je hebt de rol
Ik laat weten wanneer de proloog/eerste deel er is maar dan kan even gaan duren omdat ik het vandaag druk heb.'27 aug 2008 - 9:13Rol: maakt niet uit kies jij zelf maar^^
Naam:Zoë
Leeftijd(Pas ik misschien aan): 14
Karakter: bitchy tegen mensen die ze niet mag maar tegen vrienden heel lief en beschermend
Kleur haar: zwart
Kleur ogen: blauw
Plaatje van uiterlijk: http://img257.imageshack.us/img257/3624/brookellerenee36jk6.jpg
Textje(MOET):
Hoi hoi
nou hmm
ik ben Zoë ben 14 jaartjes oud.....
ikkee hmm
ben fannetje van th en ja vooral van georg (don't ask me why x'D) hmm ik hou heel erg van dansen zingen en acteren.
ik kan heel lief zijn maar als mense lullig tegen me doen doe ik lullig terug...
tja dat was ut en nu moet ik gaan want ik moet naar de orto:(
Byeee<3
Haters Make Me Famous
27 aug 2008 - 9:15IK HEB GEOOOOOOOOOOOOOORG
dits de eerste keer datk georg heb in een serie
meestal is het Bill
het is es wat anders27 aug 2008 - 9:20De zwarte poes/kat komt er bijna in elk deel voor.'
27 aug 2008 - 9:21moestie
ik heb een zwarte kat en die heet moestie