• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië.




    The lovely WAG's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    And their Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 16:54 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik ben een echte Oranje supporter, maar ik hou van goed voetbal, dus ookal liggen wij eruit, ik kijk ALLE wedstrijden


    Ik dus ook:Y)And I support my sweetie(flower)


    ~

    Fierte schreef:
    (...)
    Ah, vandaar. Ben je ook Portugees?


    Nope, puur Hollands maar ik heb over het algemeen geen echte band met Nederland; nooit gehad. Portugal trekt me al vanaf het begin veel meer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik ben een echte Oranje supporter, maar ik hou van goed voetbal, dus ookal liggen wij eruit, ik kijk ALLE wedstrijden


    Dat sowieso; geen één gemist dit jaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Nope, puur Hollands maar ik heb over het algemeen geen echte band met Nederland; nooit gehad. Portugal trekt me al vanaf het begin veel meer.

    Ik ken dat. Alleen dan niet met Portugal. Nederland is gewoon, tja.. 'eigen' en heb het ook met Griekenland. Kom vanaf baby af aan bijna elk jaar daar.

    Boutella schreef:
    (...)

    Nope, puur Hollands maar ik heb over het algemeen geen echte band met Nederland; nooit gehad. Portugal trekt me al vanaf het begin veel meer.

    Dat heb ik dus met Frankrijk

    Whut?! Stomme scheidsrechter ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dat sowieso; geen één gemist dit jaar.

    Ik ook niet

    VanDerVaart schreef:
    Ik ben een echte Oranje supporter, maar ik hou van goed voetbal, dus ookal liggen wij eruit, ik kijk ALLE wedstrijden

    Ja, maar natuurlijk, ik kijk ze ook allemaal c:

    Boutella schreef:
    Whut?! Stomme scheidsrechter ):


    Wat gebeurde er precies? Ik heb het net gemist:$


    ~

    Wat gebeurde er eigenlijk ??
    Ik had nu echt een 'whut' momentje

    en oeh, Ronaldo bijna

    Fierte schreef:
    (...)
    Ik ken dat. Alleen dan niet met Portugal. Nederland is gewoon, tja.. 'eigen' en heb het ook met Griekenland. Kom vanaf baby af aan bijna elk jaar daar.


    Hahaha, ik ben nog nooit in Portugal geweest dat is dus juist het vreemde eraan :') Hahaha, als Afrika in grote voetbalbonden speelde was ik voor hen; aan Afrika ben ik echt gebonden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Wat gebeurde er precies? Ik heb het net gemist:$


    Nani liep helemaal vrij naar voren, passeerde de een na de ander en toen blies de scheidsrechter voor niets; er was gewoon niets gebeurd!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nani liep helemaal vrij naar voren, passeerde de een na de ander en toen blies de scheidsrechter voor niets; er was gewoon niets gebeurd!


    Tss, stomme scheids

    Zat er aan te denken dat Miki Roqué is overleden. Stel je eens voor dat het Ronaldo of Torres zou zijn man. Die reacties die het zou opwekken.

    Boutella schreef:
    (...)

    Nani liep helemaal vrij naar voren, passeerde de een na de ander en toen blies de scheidsrechter voor niets; er was gewoon niets gebeurd!
    4

    Okee:S vage kerel danxD


    ~