• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter. Hier zal ik (en dat mag jij ook doen, natuurlijk) updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site.



    LEES DIT EERST!


    - Twee veelgestelden vragen.
    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: Wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    - Gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 11:29 ]

    Wat was de beloning? C:


    Pretty is just a pretty word.

    Wij mogen de eerste hoofdstukken van de CoS lezen, die de andere afdelingen nog niet kunnen zien :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I freaked out when I saw the reward (dance)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    I freaked out when I saw the reward (dance)


    Me too and I was really happy when I saw it. :P

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 12:29 ]

    Aragog schreef:
    Wij mogen de eerste hoofdstukken van de CoS lezen, die de andere afdelingen nog niet kunnen zien :3


    WAAAAAAT!? Youre making me freaking jaleaus! :(

    Aragog schreef:
    Wij mogen de eerste hoofdstukken van de CoS lezen, die de andere afdelingen nog niet kunnen zien :3


    ik kan hem nog niet lezen (huil)
    en ik zit in slytherin. of komt dat pas later? ik snap het niet helemaal geloof ik xd


    ~Live your life!~

    xAmoureuse schreef:
    (...)

    ik kan hem nog niet lezen (huil)
    en ik zit in slytherin. of komt dat pas later? ik snap het niet helemaal geloof ik xd

    Ze hadden er bij vermeld dat er nog een bericht kwam met informatie.

    @Jessica; I know, right?! Echt awesomeeeeee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Korra schreef:
    (...)

    Me too and I was really happy when I saw it. :P

    Ik rende gillend naar beneden, vertelde het aan mijn zusje en lachte haar daarna uit omdat ze in Gryffindor zit :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whaahaahhaha x'D

    Hufflepuff heeft toch nog mooi ingehaald vind ik ^^
    Jaloers op Slytherins ;p Ik denk dat ik een vrienden uit Slytherin ga hacken (duivel)
    Trouwens, boek twee komt toch pas in december dit jaar uit, hé?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 20:30 ]


    The pen is the tongue of the mind

    Fidelios schreef:
    Hufflepuff heeft toch nog mooi ingehaald vind ik ^^
    Jaloers op Slytherins ;p Ik denk dat ik een vrienden uit Slytherin ga hacken (duivel)
    Trouwens, boek twee komt toch pas in december dit jaar uit, hé?


    Nou inderdaad! We staan allemaal ongeveer gelijk.. Slytherin staat weer bovenan -.-'

    Come on, Griffs!

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Nou inderdaad! We staan allemaal ongeveer gelijk.. Slytherin staat weer bovenan -.-'

    Come on, Griffs!

    Slytherins rock! :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    NO it doesnt(a)

    PercyWood schreef:
    (...)
    Slytherins rocks! :3


    Wat zij zegt. :P

    Jessiiicaa schreef:
    NO it doesnt(a)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien