• Hoi xxx



    Ik was een paar dagen geleden aanwezig bij een steekpartij. Het was zo erg . ik leek wel gehypnotiseerd. Ik kon gewoon niet weglopen. En het ergste mijn zusje zag het ook en zit daar op school. Daar houd ze nog heel wat trauma's aan over. De politie omsingelde het hele gebie3d. Er wert gebeld waar hij misschien kon zijn. En toen zijden ze mijn straat naam. Ik durfde echt niet meer naar huis. De man die is gestoken. Is gellukig niet dood gegaan. maar wel gewond geraakt. Hij heeft een hecting naast zijn oog....

    duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:54 ]

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Bij jou thuis? ._.


    Helaas wel, we wonen nu bij Opa en Oma, in een zorgappartement.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Wood schreef:
    (...)

    Helaas wel, we wonen nu bij Opa en Oma, in een zorgappartement.


    Wauw ... Op die manier heb ik het gelukkig nog nooit zo dichtbij meegemaakt. Arm meisje en arm broertje van je ook. Dat moet een flinke rot shock zijn. ):
    Heel veel sterkte ermee.


    Til hug og blod.

    Mirkwood schreef:
    (...)

    Wauw ... Op die manier heb ik het gelukkig nog nooit zo dichtbij meegemaakt. Arm meisje en arm broertje van je ook. Dat moet een flinke rot shock zijn. ):
    Heel veel sterkte ermee.


    Dankjewel, het was inderdaad toen ik mijn stiefmoeder zag, naar boven gerend, en mezelf geknepen en gebeten zodat ik wakker werd, maar helaas was ik al wakker.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Wood schreef:
    (...)

    Dankjewel, het was inderdaad toen ik mijn stiefmoeder zag, naar boven gerend, en mezelf geknepen en gebeten zodat ik wakker werd, maar helaas was ik al wakker.


    Wat erg dat je zoiets mee moet maken ... ):
    Krijgen jij en je broertje ook begeleiding voor de shock? Mensen om mee te praten of therapie? Want dat lijkt me toch wel verstandig bij zoiets heftigs!


    Til hug og blod.

    De man die gestoken is heeft een hechting. En de man die heeft gestoken was om kwart voor 12 opgepakt gister avond

    En ik ben trouwens dat meisje achterin met die blauwe jas die met die kinderen praat of het met hun gaat

    jezus, zo erg voor je.


    -

    Erg zeg! En nee, ik heb dat nooit meegemaakt, gelukkig.


    You are beautiful, you are love.

    Wood schreef:
    (...)

    Helaas wel, we wonen nu bij Opa en Oma, in een zorgappartement.


    allejezus, dat meen je niet! Ik zit hier echt met kippenvel man... ik heb mijn moeder ook mishandeld en meer zien worden, maar ik vind een bijl toch even van een ander niveau... heel erg veel sterkte.. ik zou er niet aan moeten denken, jezus... vreselijk.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gelukkig niet. Maar, hopelijk kan je het goed verwerken.


    Food.

    Scharry schreef:
    Gelukkig niet. Maar, hopelijk kan je het goed verwerken.
    Verwerken heb ik al gedaan.

    ik heb, gelukkig, nog nooit een steekpartij mee gemaakt. Ik ken alleen wel iemand die slachtoffer is geworden van zinloos geweld, mijn neef namelijk, hij is nu voor de rest van zijn leven geestelijk gehandicapt. En die gast heeft maar een half jaar moeten zitten. Serieus daar kan ik echt kwaad om worden.


    Swag,♥ Van Inge(L)

    wow allemaal sterkte.

    Mijn oma was bij een diefstal in een winkel en godszijdank was ze ziek en moest ze even iets hebben want mijn oma zij zo ja ik was te laat met mijn been uittesteken. Maar hij had pistool en mes bij dus ik was echt blij toen ik hoorde dat mijn oma te laat was.

    Wel hebben ze een heel flauw grapje uitgehaald bij ons waardoor ik nogsteeds lichtelijk een trauma aan heb nou ja wat je een grapje noemt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wood schreef:
    Dit was afgelopen week bij ons thuis.

    (...)

    Mijn broertje en ik hebben alles gehoord verschrikkelijk gewoon, daarom ben ik ook niet meer veel op Q. Mijn leven is een complete chaos op het moment.


    omg dat heb in de krant gelezen :o veel sterkte!


    Swag,♥ Van Inge(L)