• Hoi xxx



    Ik was een paar dagen geleden aanwezig bij een steekpartij. Het was zo erg . ik leek wel gehypnotiseerd. Ik kon gewoon niet weglopen. En het ergste mijn zusje zag het ook en zit daar op school. Daar houd ze nog heel wat trauma's aan over. De politie omsingelde het hele gebie3d. Er wert gebeld waar hij misschien kon zijn. En toen zijden ze mijn straat naam. Ik durfde echt niet meer naar huis. De man die is gestoken. Is gellukig niet dood gegaan. maar wel gewond geraakt. Hij heeft een hecting naast zijn oog....

    duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 19:54 ]

    BeIIisario schreef:
    "duss... Mijn vraag hebben jullie wel eens steekpartijen meegemaakt."
    Droog :W

    OT: Nou, nee. En ik mag blij zijn dat ik dat niet heb meegemaakt ._.


    Bad decisions make good stories.

    ._.
    Wow. Ik ben blij dat ik dat nog niet heb meegemaakt. Heb geen intensie dat te veranderen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    ._.
    Wow. Ik ben blij dat ik dat nog niet heb meegemaakt. Heb geen intensie dat te veranderen.
    x'D

    MadameParis schreef:
    (...)
    Nou, weet jij dan hoe ik het anders moet verwoorden?

    Nee, gelukkig niet. Dat lijkt me echt zo erg om mee te maken.

    Confluence schreef:
    Nee, gelukkig niet. Dat lijkt me echt zo erg om mee te maken.
    Dat is het ook. Je ziet mesnen huilen. je ziet mensen door hel lin gaan. Alle dingen in 30 seconden,

    Jep, bij de zaak thuis. Iemand had zijn glas stukgeslagen en in iemand anders' oog geramd. Die man is dus een oog kwijt..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Geen steekpartij.
    Maar wel vechtpartijen.


    Life is all about having a good time.

    Aragog schreef:
    Wow, heftig..
    Nee, ik gelukkig niet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik soort van, ik stond bij de halte van zwolle provincie huis. en toen kwam er ineens politie aan enzo, er was een steekpartij onder het provincie huis.

    Dit was afgelopen week bij ons thuis.

    Vrouw gaat echtgenoot te lijf met bijl


    Een vrouw is haar echtgenoot woensdagochtend te lijf gegaan met een bijl in of bij hun woning aan de Diergaarderstraat West in Maria Hoop. De politie kreeg rond negen uur een melding van huiselijk geweld en ging poolshoogte nemen.


    Maria Hoop
    Van onze verslaggeefster

    Een politiewoordvoerder zegt dat ter plaatse bleek dat de vrouw haar man op het hoofd had geslagen. De echtgenoot is met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht. Enkele uren later werd hij ontslagen uit het hospitaal.


    Volgens de woordvoerder is de vrouw aangehouden en zit zij vast. De politie doet nog nader onderzoek naar de geweldsexplosie. "Aangezien het om een echtpaar gaat, vermoeden we dat de oorzaak van het incident in de relationele sfeer ligt”, vertelt de zegsman.


    Mijn broertje en ik hebben alles gehoord verschrikkelijk gewoon, daarom ben ik ook niet meer veel op Q. Mijn leven is een complete chaos op het moment.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 20:51 ]


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    LovelyLonely schreef:
    (...)4 en er waren zelfs kinderen van 2 bij. Maar gelukkig had ik wel zoveel energie dat ze die steken niet heeft gezien. Maar die mensen met bloed wel.

    Ik denk dat je er wel over kunt praten met een meisje van vier. Er zijn manieren om zo iets aan te kaarten, natuurlijk, maar daarvoor heb je eigenlijk een psycholoog nodig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jawel. Ook op school. Moet zeggen dat ik er geen fan van ben.(cat)


    Til hug og blod.

    Wood schreef:
    Dit was afgelopen week bij ons thuis.

    (...)

    Mijn broertje en ik hebben alles gehoord verschrikkelijk gewoon, daarom ben ik ook niet meer veel op Q. Mijn leven is een complete chaos op het moment.


    Bij jou thuis? ._.


    Til hug og blod.

    Wood schreef:
    Dit was afgelopen week bij ons thuis.

    (...)

    Mijn broertje en ik hebben alles gehoord verschrikkelijk gewoon, daarom ben ik ook niet meer veel op Q. Mijn leven is een complete chaos op het moment.

    Begrijp ik het goed en heeft jouw moeder dat gedaan? ;o Wow, veel sterkte dan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.