• Ik heb net Pretty Little Liars gedownload, het eerste seizoen. En net heb ik de allereerste aflevering gekeken en het is het leuk! :9~ Zo jammer dat ik het niet eerder ging kijken. Morgen maar eens de rest gaan kijken en het volgende seizoen downloaden haha. Weet iemand eigenlijk hoeveel seizoenen er zijn?

Your make-up is terrible

Authors schreef:
    (...)

Ik heb serieus overal mijn wachtwoord veranderd en ik durf 's nachts niet meer uit mijn raam te kijken, jfc. ._.

Ik heb daar dus echt géén last van lol.

Your make-up is terrible

Authors schreef:
    (...)

Ik heb serieus overal mijn wachtwoord veranderd en ik durf 's nachts niet meer uit mijn raam te kijken, jfc. ._.

Ik kijk s' nachts sowieso niet uit mijn raam, ik heb teveel horror en thrillers gezien xd

Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

Authors schreef:
    (...)

Now i'm curious. D;

| Reality is for people that lack imagination |

yaaay, vanavond weer een nieuwe aflevering :Y)

As travars

Fiyero schreef:
    yaaay, vanavond weer een nieuwe aflevering :Y)

De hoeveelste is dat? Ik kan namelijk na aflevering 4 niets meer downloaden.

Your make-up is terrible

Ik moet binnenkort echt beginnen met seizoen 2, haha. Het is bijna een jaar geleden dat ik seizoen 1 heb gezien. (':
    Het is wel awkward als je de boeken hebt gelezen, trouwens, dan is de serie ineens zo anders, hehe.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Assassin schreef:
    (...)

De hoeveelste is dat? Ik kan namelijk na aflevering 4 niets meer downloaden.

De 5de ^^

But I still have this faith in the truth of my dreams.

BeIIisario schreef:
    (...)

De 5de ^^

Gelukkig haha. Ik kan echt niet wachten.

Your make-up is terrible

Emily haar moeder speelt in The battle of Los Angeles. o.o Ik zit die film te kijken en ineens komt zij tevoorschijn in een strak blauw pakje.

Your make-up is terrible

Ik ben nu bij episode 2 van seizoen 2, hihi.

En omg, Assassin, really? :'D Ik zou er niet echt normaal naar kunnen kijken, lol.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Het is ook vet weird. D: She's fighting aliens.

Your make-up is terrible

Milner schreef:
    Het derde seizoen is nu net gestart. :Y)

Normal girl at day, Catwoman at night.

Ik ben net begonnen met seizoen 2, het is echt zooo spannend ;o. Ik begrijp niet waarom ik niet eerder ben gaan kijken! Maar nu kan ik iig wel alvast vooruit kijken ;a

Weet iemand trouwens de reden waarom er vorige week gene was?

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Hiatus, denk ik.
    Series vinden dat wel leuk, om tussendoor, wanneer het spannend is, niets uit te zenden :')
    Of omdat het de dag voor een feestdag was, kan ook.

But I still have this faith in the truth of my dreams.