• Ik heb net Pretty Little Liars gedownload, het eerste seizoen. En net heb ik de allereerste aflevering gekeken en het is het leuk! :9~ Zo jammer dat ik het niet eerder ging kijken. Morgen maar eens de rest gaan kijken en het volgende seizoen downloaden haha. Weet iemand eigenlijk hoeveel seizoenen er zijn?


    Your make-up is terrible

    Het derde seizoen is nu net gestart. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ze zijn nu bezig met het derde seizoen, daar zijn 3 afleveringen van (:


    To infinity and beyond •

    Er zijn wel 6 boeken maar ik heb geen idee hoeveel seizoenen er zijn. Sorry. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb alle boeken gelezen en ben nu bezig met seizoen 1 ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben ook amper 2 weken geleden begonnen, en ik ben echt zo boos op mezelf dat ik niet eerder begonnen ben :')
    I love it ^-^

    OT: idd 3 (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 20:18 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, dan moet ik het ook maar eens gaan kijken. Lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morgen komt de nieuwste aflevering van seizoen 3. Ik waarschuw je alvast, this show makes you paranoid as hell.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Morgen komt de nieuwste aflevering van seizoen 3. Ik waarschuw je alvast, this show makes you paranoid as hell.


    Echt wel ._.
    Ik zag daarstraks een briefje op de oprit liggen, waarop stond Geef een seintje als je iets meer weet, en ik dacht al "A weet waar ik woon ._."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yoda schreef:
    Morgen komt de nieuwste aflevering van seizoen 3. Ik waarschuw je alvast, this show makes you paranoid as hell.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ben nu bij aflevering 5, ik vind het echt superawesome c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik ben nu ergens bij 23 ofzo van Seizoen 1, en ik ben verslaafd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben aan het wachten op de nieuwe aflevering, binnenkort! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ben aan het wachten op de nieuwe aflevering, binnenkort! ^^


    Ik ook omg.


    Your make-up is terrible

    Yoda schreef:
    Morgen komt de nieuwste aflevering van seizoen 3. Ik waarschuw je alvast, this show makes you paranoid as hell.


    Ik heb serieus overal mijn wachtwoord veranderd en ik durf 's nachts niet meer uit mijn raam te kijken, jfc. ._.


    Olive

    Ze zijn bezig met het derde seizoen. Ik ben bij aflevering 14 van seizoen 1; nog niet zo ver dus. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |