• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië.

The lovely WAG's

Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

And their Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

[ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 19:59 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Khedira schreef:
    Ik moet ook weer verder :) byee babes tot vanaaf (K)

Bye girl!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    (...)

Je bent gewoon over. Punt!

Disney zelf is zo mooi maar de prijzen inderdaad. Hahaha. Maar je hebt het toch wel naar je zit gehad Kim?

Ze is een kwartier geleden gebeld en er zitten like 3/4 mensen tussen ons, die denk ik wel over zijn. Dan denk ik dat ze mij al gehad hebben, omg freaking out.

Big girls cry when their hearts are breaking

Boutella schreef:
    Je bent gewoon over. Punt!

Disney zelf is zo mooi maar de prijzen inderdaad. Hahaha. Maar je hebt het toch wel naar je zit gehad Kim?

Jawel hoor! Maar we kwamen een uur te vroeg aan en bijna de helft van de atracties was de halve dag gesloten en ik had een paar vrienden die alleen maar in achtbanen wouden (terwijl ik die dingen haat) en ik had echt bonkende hoofdpijn dus ik hield het bij de winkeltjes. Ik heb wel spijt dat ik geen knuffel van Stampertje had gekocht, maarja, ik had het geld dan ook niet meer. Dus die ga ik in Nederland een keer kopen bij de Disney winkel.

Mesut schreef:
    (...)

Ze is een kwartier geleden gebeld en er zitten like 3/4 mensen tussen ons, die denk ik wel over zijn. Dan denk ik dat ze mij al gehad hebben, omg freaking out.

Niet zo onzeker; je bent gewoon over. Misschien nemen ze even pauze ofzo.

Fierte schreef:
    (...)
    Jawel hoor! Maar we kwamen een uur te vroeg aan en bijna de helft van de atracties was de halve dag gesloten en ik had een paar vrienden die alleen maar in achtbanen wouden (terwijl ik die dingen haat) en ik had echt bonkende hoofdpijn dus ik hield het bij de winkeltjes. Ik heb wel spijt dat ik geen knuffel van Stampertje had gekocht, maarja, ik had het geld dan ook niet meer. Dus die ga ik in Nederland een keer kopen bij de Disney winkel.

Hahaha. Gelukkig dat je het zo leuk hebt gehad. Ik ga je foto's sowieso even bekijken ^^ Disney addicted.

1.3 is ook online.

Boutella schreef:
    1.3 is ook online.

Ik heb al een reactie achtergelaten c:

Fierte schreef:
    (...)
    Ik heb al een reactie achtergelaten c:

Ik hem 'm gezien. Even bedenken hoe ik Mario ga laten reageren.

Chicas, ik ga even boeken inleveren op schoo.

Big girls cry when their hearts are breaking

Tot zo Sanne.

Backk.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Welcome! Lekker geslapen?

Boutella schreef:
    Welcome! Lekker geslapen?

Behalve de benauwdheid :') Ja.
    Ik ga snel je hoofdstuk lezen ^^

Ik ga Sanne's voorbeeld volgen en maar even op school rondneuzen. Tot vanmiddag.

Boutella schreef:
    Ik ga Sanne's voorbeeld volgen en maar even op school rondneuzen. Tot vanmiddag.

Ciao bella! C:

Zal ik Part 2 schrijven?
    (Uit Lucy's POV?)