• Gister waren er op mijn school de rapport besprekingen
    Dus in de avond belt mijn mentor mijn ouders enzo
    En ze zei dat alle docenten mij een vriendelijk en slim meisje vonden, vonden dat ik hard had gewerkt, dat het jammer was dat ik het net niet had gehaald en dat ik dit jaar als persoon heel erg was gegroeid
    En daar was mijn mentor het mee eens en ze vond dat ik vooral de afgelopen tijd veel sterker was geworden tegen het pesten enzo

    Dus mijn ouders zeiden dat tegen mij en ik zat echt met zo een lol, whut face.
    Ik had namelijk het tegenovergestelde verwacht, brutaal, lui, zulke dingen
    Maar dat is altijd zo, docenten zijn veel positiever over mij dan ik denk. Of ze liegen

    Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je denkt, lol whut waarom dat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Soms wel ,maar er ik komt even niets in mij op.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 9:28 ]


    Shoganai i ne~

    Misschien zeiden ze dat om het minder erg te maken. Ik heb ook hartstikke brutaal en alles, maar mijn mentor vind mij nog steeds een schat...


    People change, memory's don't.

    KangDaesung schreef:
    Soms wel ,maar er komt even niets in mij op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KangDaesung schreef:
    Soms wel, maar er ik komt even niets in mij op.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ja, ook met leraren >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    KangDaesung schreef:
    Soms wel ,maar er ik komt even niets in mij op.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Och, ik ben toch altijd zo lief, zorgzaam, rustig :'D
    allesbehalve:Y)


    Miep

    Jawel, ook vaak genoeg op school. Mijn zusje werd bijvoorbeeld een keer door haar Duitsleraar bij mijn naam genoemd, maar ik heb die docent nooit gehad en kende zijn naam zelfs niet eens. Blijkbaar roddelen ze over mij in de lerarenkamer. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegen mij zeiden ze ooit eens:

    "Ja, jij bent eigenlijk wel een stil en verlegen meisje, niet?"

    Kuch, alles behalve dat.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb dat regelmatig bij leerkrachten.


    comfort in c h a o s

    Yulivee schreef:
    Tegen mij zeiden ze ooit eens:

    "Ja, jij bent eigenlijk wel een stil en verlegen meisje, niet?"

    Kuch, alles behalve dat.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Alle docenten/mensen denken dat ik bij die populaire groepjes hoor, maar je ziet me echt alleen maar bij jongens staan die 24/7 over superhelden praten. Want ik hou van superhelden.
    Het ligt misschien aan dat ik de halve school ken, lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    KangDaesung schreef:
    Soms wel, maar er komt even niets in mij op.


    Bad decisions make good stories.

    O, ik ben vaak aangezien als modelleerling. Verschrikkelijk.
    Had ik me een keer verschrikkelijk verslapen, kom zo'n vrouw van mijn afdeling aanzetten: 'Ja, dat is niks voor jou, Sofie.'
    Ik kon wel kotsen. Ik ben al tienduizend keer mijn bed uitgerend omdat ik nog maar een kwartier tot een halfuur heb om aan te kleden, etc. Ja, te laat komen is een hobby van mijn wekker. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn mentor uit het tweede middelbaar zei eens in de les: "Jelena, heb jij iets over dit onderwerp te zeggen? Jij hebt toch altijd zo'n wijze opmerkingen."
    Toen ha dik natuurlijk niets meer te zeggen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.