• Gister waren er op mijn school de rapport besprekingen
    Dus in de avond belt mijn mentor mijn ouders enzo
    En ze zei dat alle docenten mij een vriendelijk en slim meisje vonden, vonden dat ik hard had gewerkt, dat het jammer was dat ik het net niet had gehaald en dat ik dit jaar als persoon heel erg was gegroeid
    En daar was mijn mentor het mee eens en ze vond dat ik vooral de afgelopen tijd veel sterker was geworden tegen het pesten enzo

    Dus mijn ouders zeiden dat tegen mij en ik zat echt met zo een lol, whut face.
    Ik had namelijk het tegenovergestelde verwacht, brutaal, lui, zulke dingen
    Maar dat is altijd zo, docenten zijn veel positiever over mij dan ik denk. Of ze liegen

    Hebben jullie ook wel eens van die momenten dat je denkt, lol whut waarom dat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik was twijfel gevaal en heb schijnbaar 4 minpunten weggewerkt. dat klopt denk niet dus ze h ebben miss. wel gesmokkeld omdat ik een brave leerling ben maar het wel kan maar gepest werd. dus ik wen wel overxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volgens mijn Nederlands lerares ben ik een heel afwezig meisje... Terwijl ik de hele les met vriendinnen praat en anders zit te dagdromen.


    Take risks and conquer your fears.

    Antebellum schreef:
    O, ik ben vaak aangezien als modelleerling. Verschrikkelijk.
    Had ik me een keer verschrikkelijk verslapen, kom zo'n vrouw van mijn afdeling aanzetten: 'Ja, dat is niks voor jou, Sofie.'
    Ik kon wel kotsen. Ik ben al tienduizend keer mijn bed uitgerend omdat ik nog maar een kwartier tot een halfuur heb om aan te kleden, etc. Ja, te laat komen is een hobby van mijn wekker. (cat)


    En we geven altijd onze wekkers de schuld, haha.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En we geven altijd onze wekkers de schuld, haha.

    En mijn bed, want die ligt veel te lekker. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive