• Aangezien mijn oor dicht zit en hij niet meer open wil. Ik heb al voorzichtig geprobeerd hem met een wattenstaafje open te krijgen, lukte niet. Slikken helpt ook niet, kauwen en slikken ook niet. En nu ben ik dus door mijn manieren om mijn oor open te krijgen dus ik hoopte dat misschien op Quizlet nog een goeie manier wist om mijn oor open te krijgen.

    Dus iemand die een manier weet hoe ik mijn oor open kan krijgen?

    Want het is een heel raar gevoel en het is niet echt prettig.

    Edit: Ik ben vandaag bij de dokter geweest en hij heeft mijn oor uit gespoten en heeft voor de zekerheid ook maar mijn andere oor gedaan. Het probleem is opgelost, ik hoor nu weer goed.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:11 ]


    Physics is awesome

    Ik heb er heel lang last van gehad nadat ik in de bergen was geweest. Ik ben naar de huisarts geweest toen en heb toen neusspray gekregen. Misschien (goede) neusspray proberen of desnoods naar de huisarts?


    Destroy what destroys you.

    Wachten, had het ook een keer toen ik uit het vliegtuig kwam, volgende dag was het pas weg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @Scandal

    Maar ik weet niet waarom mijn oor dicht zit dus het kan ook zijn dat het iets anders is en de dokter iets anders moet doen dan mijn oor uit spuiten.


    Physics is awesome

    Endure schreef:
    Wachten, had het ook een keer toen ik uit het vliegtuig kwam, volgende dag was het pas weg.


    Ik heb het ook vaak nadat het vliegtuig is geland maar dan duurt het niet zo lang als nu.


    Physics is awesome

    Gapen, neus dicht knijpen en dan druk zetten op je neus meer weet ik niet :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eyes schreef:
    @Scandal

    Maar ik weet niet waarom mijn oor dicht zit dus het kan ook zijn dat het iets anders is en de dokter iets anders moet doen dan mijn oor uit spuiten.

    Inderdaad, je kan ziek zijn ofzo. Maar vaak is het wel een teveel aan oorsmeer. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Inderdaad, je kan ziek zijn ofzo. Maar vaak is het wel een teveel aan oorsmeer. :Y)


    Dat was ook het oor waar ik al eerder mee naar de dokter moest, toen ik kleiner was want toen deed ie pijn en ik krijg ik oordruppels. Dus vandaar dat ik ook voor de zekerheid naar de dokter ga


    Physics is awesome

    Scandal schreef:
    Bij mij helpt het om mijn neus en mond dicht te houden en dan te blazen.

    Als de dokter je oren gaat uitspuiten, ga je vaak opnieuw moeten terugkomen want niet iedere dokter doet het meteen. Meestal maak je een afspraak en doe je in de dagen die ertussen zitten oordruppels of olijf- of maïsolie zodat de 'prop' zacht wordt. Dan gaat die er beter uit.

    Ik heb het een keer voorgehad en ik moest eerst 5 dagen aan een stuk 2-3x per dag olie in mijn oor doen. Dan valt dat ding beter te bewerken.

    Succes bij de dokter morgen. ^^


    Ik mag wel altijd gewoon gelijk uitspuiten, dus dat ligt aan de dokter denk ik haha.


    Tell me about it, stud.

    Je oren laten uitspuiten, misschien helpt dat?
    Ik zeg maar wat:'p


    When words leave off, music begins.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, vorige keer zaten beide oren dicht maar dan gingen ze open, weer dicht, weer open tot dat het op hield. Maar ik zal het in de gaten houden voor de zekerheid.

    Mijn vader stelde trouwens voor om hete olie in mijn oor te doen, dacht eerst dat hij een grapje maakte maar mijn moeder werd meteen boos en zei dat, dat toch niet zou helpen. Waarop mijn vader zei dat het bij hem wel had geholpen maar toch, hete olie lijkt me nogal schadelijk. (Zo genoeg onzin opgeschreven)


    Jawel, met olijfolie werkt het wel. (:
    En een pipetje, en dan een paar druppels in het oor, even blijven liggen en dan een watje in je oor.
    Anders earex oordruppels.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)
    Jawel, met olijfolie werkt het wel. (:
    En een pipetje, en dan een paar druppels in het oor, even blijven liggen en dan een watje in je oor.
    Anders earex oordruppels.

    Waar haal je zo'n pipetje? Want in mijn oor zit een gigantische prop die er niet uit wil;(


    When words leave off, music begins.

    Waarschijnlijk heb je een stop in je oor als het niet weg wil gaan. Geloof me, ik heb elk jaar een stop in mijn oor. Even naar de dokter en je bent er weer vanaf. Er is niet echt iets anders wat kan helpen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Je hebt vast een oorprop.
    Als je naar de oorarts gaat kan ze die met een machine eruit zuigen.
    Ik moet dat om het jaar doen omdat mijn stomme oren te veel oorsmeer aanmaken. :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    -Een goede neusspray kopen en deze een week lang gebruiken.
    -Het sap van een rode ui in je oordruppelen & die avond op dat oor slapen.
    -Eventueel naar de dokter gaan die de prop (als het een prop is, natuurlijk) eruit kan halen.

    Hoor je een klikje als je slikt?

    Gewoon een vraagje.