• Aangezien mijn oor dicht zit en hij niet meer open wil. Ik heb al voorzichtig geprobeerd hem met een wattenstaafje open te krijgen, lukte niet. Slikken helpt ook niet, kauwen en slikken ook niet. En nu ben ik dus door mijn manieren om mijn oor open te krijgen dus ik hoopte dat misschien op Quizlet nog een goeie manier wist om mijn oor open te krijgen.

    Dus iemand die een manier weet hoe ik mijn oor open kan krijgen?

    Want het is een heel raar gevoel en het is niet echt prettig.

    Edit: Ik ben vandaag bij de dokter geweest en hij heeft mijn oor uit gespoten en heeft voor de zekerheid ook maar mijn andere oor gedaan. Het probleem is opgelost, ik hoor nu weer goed.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:11 ]


    Physics is awesome

    Ik heb het al drie weken. Wat soms helpt, je neus dichtknijpen en blazen of juist het tegenovergestelde. Niet te vaak, dat schijnt niet goed te zijn.


    Your make-up is terrible

    Waarschijnlijk heb je gewoon een prop.
    NIET met een wattenstaafje ofzo proberen open te krijgen, want stel dat er een prop ofzo inzit, dan duw je die alleen maar dieper.
    Als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan, die kan kijken wat er aan de hand is en je oor evt. openspuiten.
    Niet te lang mee wachten, want dan kan het overgaan tot oorontsteking o.i.d.
    En geloof me, daar heb ik ervaring mee en dat wil je niet. (:


    Tell me about it, stud.

    O, ik ben de expert daarin! XD
    Ik ben tot mijn vijfde doof geweest en heb daarna altijd problemen gehad met mijn oren.
    Mijn advies: laat het met rust en dan gaat het het snelst open. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O, ik ben de expert daarin! XD
    Ik ben tot mijn vijfde doof geweest en heb daarna altijd problemen gehad met mijn oren.
    Mijn advies: laat het met rust en dan gaat het het snelst open. ^^


    Ja, vorige keer zaten beide oren dicht maar dan gingen ze open, weer dicht, weer open tot dat het op hield. Maar ik zal het in de gaten houden voor de zekerheid.

    Mijn vader stelde trouwens voor om hete olie in mijn oor te doen, dacht eerst dat hij een grapje maakte maar mijn moeder werd meteen boos en zei dat, dat toch niet zou helpen. Waarop mijn vader zei dat het bij hem wel had geholpen maar toch, hete olie lijkt me nogal schadelijk. (Zo genoeg onzin opgeschreven)


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja, vorige keer zaten beide oren dicht maar dan gingen ze open, weer dicht, weer open tot dat het op hield. Maar ik zal het in de gaten houden voor de zekerheid.

    Mijn vader stelde trouwens voor om hete olie in mijn oor te doen, dacht eerst dat hij een grapje maakte maar mijn moeder werd meteen boos en zei dat, dat toch niet zou helpen. Waarop mijn vader zei dat het bij hem wel had geholpen maar toch, hete olie lijkt me nogal schadelijk. (Zo genoeg onzin opgeschreven)


    Hete olie is misschien wat overdreven, maar gewoon wat olijfolie ofzo zou wel kunnen helpen.
    Dat heeft een beetje dezelfde werking als oordruppels. Hielp bij mij ook een keer. (:


    Tell me about it, stud.

    Bij mn moeder zaten ze ook eens goed dicht. Toen is ze naar de huisarts geweest en die heeft het even schoongespoten. Doet geen pijn ofzo. Gewoon met een straaltje warm water de boel even weer schoonmaken. Ik denk dat dat de beste oplossing is.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Hete olie is misschien wat overdreven, maar gewoon wat olijfolie ofzo zou wel kunnen helpen.
    Dat heeft een beetje dezelfde werking als oordruppels. Hielp bij mij ook een keer. (:


    Ja, dat deed ik vroeger altijd. Olie erin, watje erin, einde van de dag was het meestal weer goed.


    Your make-up is terrible

    Ik gaap altijd. Niet dat ik dat op commando kan maar het werkt wel altijd bij mij.


    People change, memory's don't.

    Mijn advies; ga naar de dokter en laat het uitspuiten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oooh, ik heb ook echt al-tijd last van mijn oor. Geen advies, want die weet ik zelf ook niet (a).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nooit met een wattenstaafje in je oor gaan
    Maar de reden dat je oor waarschijnlijk 'dicht' zit is omdat je buis van eustachius (hoe je het precies schrijft geen idee) dan 'dicht' zit hier helpt vaak neusspray bij ook al ben je niet verkouden

    Of laat je oor even door de assistent van de dokter na kijken of je geen oorsmeerprop er in hebt zitten

    Curiosa schreef:
    Ik gaap altijd. Niet dat ik dat op commando kan maar het werkt wel altijd bij mij.


    Beter 10 kikkers in de vijver als 1 in de hand.

    Ik heb dat een keer gehad in het vliegtuig. Wat bij mij hielp was mijn neus dichtknijpen en dan blazen, maar dat schijnt niet zo goed te zijn. Misschien je oor eens goed uit laten spuiten?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Bedankt voor jullie advies, ik ga morgen naar de dokter tijdens het inloopspreekuur en ik hoop dat hij dan of mijn oor gaat uit spuiten of iets anders doet waardoor mijn oor weer open gaat.


    Physics is awesome

    Bij mij helpt het om mijn neus en mond dicht te houden en dan te blazen.

    Als de dokter je oren gaat uitspuiten, ga je vaak opnieuw moeten terugkomen want niet iedere dokter doet het meteen. Meestal maak je een afspraak en doe je in de dagen die ertussen zitten oordruppels of olijf- of maïsolie zodat de 'prop' zacht wordt. Dan gaat die er beter uit.

    Ik heb het een keer voorgehad en ik moest eerst 5 dagen aan een stuk 2-3x per dag olie in mijn oor doen. Dan valt dat ding beter te bewerken.

    Succes bij de dokter morgen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury