• Aangezien mijn oor dicht zit en hij niet meer open wil. Ik heb al voorzichtig geprobeerd hem met een wattenstaafje open te krijgen, lukte niet. Slikken helpt ook niet, kauwen en slikken ook niet. En nu ben ik dus door mijn manieren om mijn oor open te krijgen dus ik hoopte dat misschien op Quizlet nog een goeie manier wist om mijn oor open te krijgen.

    Dus iemand die een manier weet hoe ik mijn oor open kan krijgen?

    Want het is een heel raar gevoel en het is niet echt prettig.

    Edit: Ik ben vandaag bij de dokter geweest en hij heeft mijn oor uit gespoten en heeft voor de zekerheid ook maar mijn andere oor gedaan. Het probleem is opgelost, ik hoor nu weer goed.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 10:11 ]


    Physics is awesome

    lol, ik wou een opmerking maken maar die houd ik maar voor me.
    Enfin, ik heb dat nog nooit gehad. Zou een beetje kut zijn, als ik al doof ben aan één oor en dan die andere ook nog dicht heb :')


    Remember when...

    ILOVEMARRIT schreef:
    lol, ik wou een opmerking maken maar die houd ik maar voor me.
    Enfin, ik heb dat nog nooit gehad. Zou een beetje kut zijn, als ik al doof ben aan één oor en dan die andere ook nog dicht heb :')


    Dat lijkt me helemaal erg. Ik hoor nog wel wat ook zit hij dicht maar heel weinig en als twee mensen door elkaar praten versta ik er niks van. Ik ga altijd op de fiets naar school en in het verkeer vertrouw ik op mijn gehoor. Wat voor opmerking, zeker een gemene opmerking?


    Physics is awesome

    Ik denk dat er een stukje dik oorsmeer vastzit in je gehoorgang, niet erin peuteren met een wattenstaafje dus, want daarmee druk je het verder. Het enigs wat ik voor nu aan kan raden is AUDIspray. Als dat niet werkt, kun je naar de dokter gaan om je oor uit te laten spuiten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!