• Hallootjess!

    Ongeveer een half jaar geleden is om de hoek van mijn huis een snackbar geopend, en misschien begrijp je het al: ik kom hier te vaak. gemiddeld kom ik hier 3 keer per week. Het is gelukkig niet zo dat ik heel dik ben ofzo, maar ik heb wel nogal een rond buikje. Doordat ik wijde shirts draag kan ik het voor het grootste deel camoufleren, maar het grootste probleem is dat ik mijn broeken niet meer pas. Ik heb vorig jaar 3 nieuwe broeken gekocht, maar ik krijg ze niet meer dicht. Dit vind ik heel vervelend.

    Het probleem is denk een beetje bij mij dat ik het niet zo erg vind om een buikje te hebben. Ik geniet liever van mijn patat en heb een buikje, dan dat ik niet of weinig snack en volslank ben. Zolang ik niet tonnetje rond ben, vind ik alles best. Op deze manier is het moeilijk te stoppen met snacken. Op dit moment ben ik 14 jaar. Volgens de bmi meter op het voedingscentrum is dit iets te zwaar. Om deze reden wil ik graag minder snacken. Het lukt alleen niet zo goed. Heeft iemand tips??

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 23:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 juni 2012 - 23:23 ]


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Niet meer naar die snackbar gaan, maar appels gaan eten :X.


    I am an idiot, I move.

    Eh, geen geld meenemen?


    Your make-up is terrible

    als je zin hebt in een snack, drink dan wat water. Dat stopt het honger gevoel (:


    Life is hard, just break it with your head <3

    Wat Assassin zegt. Ik was verslaafd aan broodjes roomkaas op school, maar toen ik daar vanaf wilde, ben ik gewoon gestopt met geld meenemen. En nu koop ik ze niet meer!

    Nu ga ik naar de benzinepomp er tegenover om chocolade te kopen omdat ik daar kan pinnen.. Dus tip 2: ook geen pinpas mee!

    -> Gewicht en lengte weggehaald, mag niet.


    I am an idiot, I move.

    Appels eet ik al genoeg haha. dat van dat water drinken en gewoon geen geld meenemen ga ik in ieder geval proberen. :) nu hopen dat het werkt.


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Creed schreef:
    -> Gewicht en lengte weggehaald, mag niet.


    ooh sorry dat wist ik niet


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Wat bij mij meestal werkt is aan iets totaal anders denken of iets anders gaan doen zodat je afgeleid bent en niet meer denkt aan snacks. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Assassin schreef:
    Eh, geen geld meenemen?


    Bad decisions make good stories.

    Eet gezonde snacks, zoals fruit en nootjes. En drink veel water.
    En als je echt honger hebt eet dan een broodje.
    Ik ben verslaafd aan een broodje gezond:Y) Veel lekkerder dan al die patat enzo!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Eet gezonde snacks, zoals fruit en nootjes. En drink veel water.
    En als je echt honger hebt eet dan een broodje.
    Ik ben verslaafd aan een broodje gezond:Y) Veel lekkerder dan al die patat enzo!


    Nootjes zijn behoorlijk kaloriebommen...fruit en groente zijn goed...je kunt heerlijk tomaatjes opsnijden en die dan gaan eten...is lekker en gezond :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik krijg honger van dit topic, maar okay.
    Altijd een fles water bij de hand hebben is ook slim, als je dan zin hebt in iets kan je water drinken. Dat gevoel verdwijnt dan, meestal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    probeer aardbeien met broodpuntjes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Maar als je 14 jaar bent mag je toch totaal niet letten op het BMI? Dat telt namelijk pas als je volgroeid bent.


    Save me from myself.

    Assassin schreef:
    Eh, geen geld meenemen?

    Die gebruik ik de laatste tijd ook vaak!


    Shit happens but pee happens a lot more.