• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136064&page=last&message=66#3728822

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 16:34 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Hoi Jayson. Wat was jij daar nou weer aan het uitspoken?' Ik kijk hem grijnzend aan en zet de muziek nog iets zachter. Dan kijk ik Jasmine aan. 'Zo zo. Met wie?' Lachend kijk ik haar aan.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'Ach,vraag dat maar aan die zeik man in de wc's'zucht ik en kijk dan Jasmine. 'Zozo welke voetballer speler wel niet?toch niet Austin hea?'grap ik daarna omdat ik toch weet dat het niet met Austin was.

    Ian

    Ik lach. 'Zou Isabella leuk vinden.' lachend kijk ik Jayson aan. Ik weet wel zeker dat het Austin niet was. Dat kon gewoon niet. Ik dacht eerder aan Tyler of zo.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Het was met liam, tjaa zo gaat dat nou eenmaal als je cheerleader bent' zeg ik tegen de jongens en laat me achterover op het luchtbed vallen.

    Jayson
    ik kijk haar lachend aan. 'met Liam?'vraag ik lachend. Ik bekijk haar even eigenlijk had ik nog helemaal niet verwacht dat zei het al gedaan had of zo. 'En is dat je enige?'

    [Wat was der eigenlijk met Jasmine en Ian en Jayson dat die haar leuk vonden of zuw?]

    {Jasmine denkt dat Ian en Jayson haar leuk vinden}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hmm oke. xD Vindt Ian dat?]

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 22:17 ]

    quin98 schreef:
    [Wat was der eigenlijk met Jasmine en Ian en Jayson dat die haar leuk vonden of zuw?]


    Jasmine die denkt dat ian en jayson haar leuk vinden, en nu heeft ze het gevoel dat ze moet kiezen maar ze weet niet wie xd

    {zou je weer iets vanuit Austin kunnen schrijven}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Isabella schudt met het flesje als teken volgens mij dat het voor mijn oren is.
    Ik knik en kijk haar vragend aan. "Wat?" Vraag ik op wat te doen.
    Ik kij keven naar Austin en glimlach even naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    {weet ik nog niet... Maar hij vindt haar wel knap! Hahah }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha,oke (:]

    jasmine

    'Ja, maar met hem heb ik het ook 2 keer gedaan en toen was het voorbij, masr genoeg over mij, en jullie dan hebben jullie het al eens gedaan' vraag ik grijnzend.

    Austin
    Ik zie Danny even naar me glimlachen en ik glimlach terug daarna ga ik op het luchtbed liggen en draai me hoofd zodat ik nog naar de twee kan kijken.