• Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging, penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal - Spanje
    Duitsland - Italië




    De Voetbalknuffeltjes
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Lovely Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 21:33 ]


    ars moriendi

    G0MEZ schreef:
    Ik ga ook nog niet slapen, ben nog home alone C:


    En daar moet je gebruik van maken^^. Als het mee zit ben ik volgend weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag home alone.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    En daar moet je gebruik van maken^^. Als het mee zit ben ik volgend weekend van vrijdagavond tot zondagmiddag home alone.


    Volume omhoog. _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Hebben jullie ook als je moet avond eten? Dat je dan opeens aan het topic moet denken, en dan je lach moet inhouden? Serieus ik heb dat steeds HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Volume omhoog. _O_


    Helaas wonen we in een rijtjeshuis :') Maar het hele weekend heb ik alweer volgeplaned. Ik kan niet eens genieten van de stilte. Twee broertjes maken veel geluid.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Hebben jullie ook als je moet avond eten? Dat je dan opeens aan het topic moet denken, en dan je lach moet inhouden? Serieus ik heb dat steeds HAHA.


    Hahaha. Ja, mijn avond eten is meestal saaier dan dit topic dus ik verveel me dan altijd. Zeker omdat mijn moeder in de vakanties zowle 's ochtends als 's middags en 's avonds samen wilt eten. Wat heb ik hen te vertellen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Helaas wonen we in een rijtjeshuis :') Maar het hele weekend heb ik alweer volgeplaned. Ik kan niet eens genieten van de stilte. Twee broertjes maken veel geluid.


    Ik woonde in een rijtjeshuis, nu 3 onder 1 kap. C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Hahaha. Ja, mijn avond eten is meestal saaier dan dit topic dus ik verveel me dan altijd. Zeker omdat mijn moeder in de vakanties zowle 's ochtends als 's middags en 's avonds samen wilt eten. Wat heb ik hen te vertellen?


    Hehe indeed, ik probeer dan altijd me glimlach te verbergen haha.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    Zeg alsjeblieft dat niet iedereen weg gaat. Ik moet nog tot 2 uur vannacht.

    Ik ben er ook nog hoor (:

    Oké, ik geef het op. Het volgende hoofdstuk gaat falen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    Hebben jullie ook als je moet avond eten? Dat je dan opeens aan het topic moet denken, en dan je lach moet inhouden? Serieus ik heb dat steeds HAHA.


    Dat heb ik op m'n werk, echt zo erg hé. Dan denk ik echt zo van. "Hoeveel topic's zijn we nu al verder, terwijl ik hier niets zit te doen?" Hahahaha. Echt vreselijk

    Trouwens hé, ik het erg dat ik hier nu al minuten naar zit te kijken. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Oké, ik geef het op. Het volgende hoofdstuk gaat falen.


    Krijg je geen inspi bij een bepaalt liedje? C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)

    Dat heb ik op m'n werk, echt zo erg hé. Dan denk ik echt zo van. "Hoeveel topic's zijn we nu al verder, terwijl ik hier niets zit te doen?" Hahahaha. Echt vreselijk

    Trouwens hé, ik het erg dat ik hier nu al minuten naar zit te kijken. HAHA.


    Fernando is echt knap met blond haar wow.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Krijg je geen inspi bij een bepaalt liedje? C:


    Van muziek sowieso. Maar ik heb ook al vier stukjes geschreven vandaag dus het mag ook wel eens een keer ophouden vind ik. :') Ik moet even de situatie bekijken en daarop verder bouwen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)

    Dat heb ik op m'n werk, echt zo erg hé. Dan denk ik echt zo van. "Hoeveel topic's zijn we nu al verder, terwijl ik hier niets zit te doen?" Hahahaha. Echt vreselijk

    Trouwens hé, ik het erg dat ik hier nu al minuten naar zit te kijken. HAHA.


    Wat eten ze?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Van muziek sowieso. Maar ik heb ook al vier stukjes geschreven vandaag dus het mag ook wel eens een keer ophouden vind ik. :') Ik moet even de situatie bekijken en daarop verder bouwen.


    Ik heb maar 1 chapter geschreven hehe, morgen weer vlug aan de gang. ^^
    Eerst nog haarverf kopen C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.