• Echt wel, toen ik bij mijn ouders bed op moest dekken haalde ik mijn vel open op mijn wijsvinger aan de muur. Zit ik rustig te typen zie ik overal bloed op mijn duim, geen idee waarvan. en dat in een krappe 4 uur. Ben benieuwd heoveel pleisters er nog bij komen.

    Ja ik sta thuis bekend als iemand met pleisters.
    Dus hoe gaat het met jullie kwa wondjes?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ontdek elke dag wel ergens een wondje of blauwe plek waarvan ik niet weet waardoor het komt. Sowieso heb ik altijd wel wondjes omdat ik heel onhandig ben (:


    Take risks and conquer your fears.

    De ontsteking op mijn nagelloze teen is zo goed als weg. :Y)
    Er zit alleen nog een draadje in... :/


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bijna elke dag wijst mijn moeder naar mijn één of blauwe plek, waar ik bijna nooit van weet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uh, valt op zich wel mee op dit moment. Ik zeik over andere dingen.
    Maar als ik een blauwe plek heb, weet ik meestal niet waar hij vandaan komt.


    Food.

    Ik heb bijna nooit wondjes :Y)
    Wel vaak blauwe plekken op m'n knieën....


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zit altijd aan mijn lip haha!


    When words leave off, music begins.

    Ik snij mezelf altijd heel vaak met de kaasschaaf, en dat doet dan toch zo'n pijn haha, ik ben een kluns met dat soort dingen. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik vond gisteren een blauwe plek op mijn onderarm. Geen idee waar die vandaan komt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    zit van in zee springen waar rotsen zijn (perongeluk) nu vol schrammetjes en kleine wondjes.


    -