• de kledinglijn van kik kannibal en dakota rose.

    http://www.kikikannibal.com/
    deze prints staan op de shirts en ik vind die ''meisjes'' die erop staan eng gewoon. ik vind eigenlijk zoiets als dit te ver gaan. het lijkt wel alsof dat mens meisjes wil aanzetten tot anorexia fzue x_x

    geef je mening.


    We can only learn to love by loving.

    Die poppetjes zijn EN ziek, EN lelijk getekend.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Damn > <


    Some people make the world special just by being in it

    Die poppetjes zijn EN ziek, EN lelijk getekend.


    iemand die mijn mening deelt ='] GO JOY


    We can only learn to love by loving.

    GO IK.
    :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Damn ><'
    Das echt ziek. Nu gaan al die scene kiddo's massaal naar pro-ana sites. Way to go, Kik & Dakota.


    No growth of the heart is ever a waste

    omg zo lelijk :8


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Jezus christus


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Damn ><'
    Das echt ziek. Nu gaan al die scene kiddo's massaal naar pro-ana sites. Way to go, Kik & Dakota.

    deed de helft toch al.

    maar ik vind het gestoord.

    like Kiki heeft best veel macht in het ''scene wereldje'' en met zulke acties vind ik eigenlijk dat ze haar macht gewoon fcking misbruikt.
    er zijn duizenden meisjes die tegen haar opkijken en net zo willen zijn als haar dus als die allemaal proana en stuff worden dan is het in feite haar schuld.


    We can only learn to love by loving.

    gadver o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ziekelijk..
    Vooral ziekelijk lelijk getekend eigenlijk.


    Mew <3

    Kiki is ook pro-ana dus dit verbaast me niet zo.

    -edit-
    als je dit btw ziet ga je echt niet gelijk naar een pro-ana site ik bedoel dat doen jullie toch ook niet? dus dat ligt wel weer anders per persoon

    Ik vind het niet erg normaal:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    En ze zijn niet eens normaal mooi getekend ofzo! en wie wil die nou op z'n shirt... vooral die rechtsboven! ieuw! is dit écht een kledingmerk?


    Als je maar een ananas hebt..

    wat is pro-ana

    En ze zijn niet eens normaal mooi getekend ofzo! en wie wil die nou op z'n shirt... vooral die rechtsboven! ieuw! is dit écht een kledingmerk?

    Ja,dit is de nieuwe kleding lijn van Koti en Kiki

    @Sonja
    het gaat om het idee[?] maar ik vind het gewoon goor dat iemand datop shirts zet en dat mensen het nog kopen ook


    We can only learn to love by loving.