• heey
    ik heb rollen nodig voor mijn verhaal, hij heet bliksemschicht!
    het gaat over yune, ze woont samen met haar moeder, stiefvader, en misschien nog iemand maar diegene mogen jullie dan ook bedenken! haar vriendin roos is een jaar geleden overleden, en nu probeert ze weer vrienden temaken, maar dat gaat nog best moeilijk. ze gaat om met de verkeerde mensen, ze gebruikt druks, neemt sexs voor gelde en denkt dat ze tedik is. als ze dan iemand ontmoet gaat alles een stuk makkelijker, maar het leven gaat niet vanzelf dus er gebeuren weer dingen die je niemand toe wenst!!
    ik heb echt rollen nodig en ik hoop dat een van jullie me dat wil geven! als je wilt moet je dit effe invullen:
    naam:
    leeftijd:
    waar kent hij/zij yune van:
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren:
    extra informatie over die gene:
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):

    heel erg bedankt!!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 18:51 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Naam:Evi Lara Johnson
    Leeftijd: 17
    waar kent hij/zij yune van: Evi is een van Yune haar verkeerde vrienden.
    Wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Door Evi kwam Yune met verkeerde mensen in aanraking. Misschien kan er een ruzie komen omdat ze nieuwe vrienden zoekt?
    Extra informatie over die gene:Ze doet werkelijk alles wat verboden is. Haar ouders hebben haar het huis uitgezet en nu woont ze in een kraakhuis.
    Uitlerlijk: Foto doet het niet dus hier de link.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 10:57 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    naam: Rose McClaren
    leeftijd: 17
    waar kent hij/zij yune van: school(?), of ze is eventueel ook hoer, haha.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Ze heeft anorexia gehad en wil niet dat - dat Yune ook overkomt.
    extra informatie over die gene: Ze is net als Yune ook onzeker.
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):



    heel erg bedankt!! No problem, X.


    Life takes us to unexpected places, love brings us home

    naam: Jeanette Roberts (wordt meestal Candy genoemd, het is onduidelijk waarom)
    leeftijd: 15
    Waar kent hij/zij yune van: Candy is in handen van een loverboy. Ze is nu zijn hoer en probeerde een keer te ontsnappen. Op straat rende ze tegen Yune op waardoor ze viel en haar "vriendje" haar weer inhaalde. Ze ziet Yune nog wel eens op straat en kletst graag met haar. Candy droomt van een ontsnapping uit deze wereld en Yune houdt haar een beetje realistisch en brengt haar terug in de echte wereld.
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Candy draait door en vermoord op een gegeven moment haar loverboy. Hierna vlucht ze naar Yune voor hulp. (Je mag zelf bepalen of ze die krijgt of niet ;))
    extra informatie over die gene: Candy is erg verlegen en een erg bang meisje. Ze gebruikt wel eens drugs om de pijn te vergeten. Ze is trouwens ook een wees en woonde eerst in een huis met haar achtienjarige zus die nooit naar haar omkeek en haar altijd kleineerde.
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!):
    http://www.google.nl/imgres?hl=nl&sa=X&gbv=2&biw=1366&bih=628&tbm=isch&tbnid=oaH5JsY3QGzf3M:&imgrefurl=http://www.filmsalon.be/ilja.html&docid=56ONtkgCVHd3YM&imgurl=http://www.filmsalon.be/lilja1.jpg&w=320&h=214&ei=BCPqT6vYO6LD0QXD_Kh2&zoom=1&iact=hc&vpx=1041&vpy=30&dur=609&hovh=171&hovw=256&tx=190&ty=96&sig=113144313210205387435&page=3&tbnh=132&tbnw=180&start=47&ndsp=24&ved=1t:429,r:5,s:47,i:234


    op de foto het linker meisje (de blonde dus;))
    oké ik reageer hier iets te veel maar ik krijg steeds inspiratie xD
    (hoop dat je er iets aan hebt (A))

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 23:04 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    naam:Jane Gorgin
    leeftijd:16
    waar kent hij/zij yune van: Ze praat vaak met Yune en zijn daarom goed bevriend geraakt
    wat is er gebeurt in het verleden of wat moet nog gebeuren: Haar familie is dood dus woont ze op zichzelf wat er met haar familie is gebeurd weet niemand
    extra informatie over die gene: Sinds de dood van een veulen dat ze 2 jaar heeft getraind heeft ze 6e zintuig ze heeft spirituwele gaven ze is een soort Derek nog wat ze weet of iemand dood is zonder dat iemand het zegt en ze weet hoe mensen zich voelen en stuff ook bij dieren
    uitlerlijk (foto zou fijn zijn!!!): Jane