• Mijn bff en ik hebben een story met de meeste hoofdstukken op Quizlet en we willen het nog meer uitbreiden dus komt er een tweede stuk dat totaal anders zal zijn dan het stuk dat we nu schrijven, het loopt wel gewoon mooi verder tot één geheel, nu willen we dus graag 2 verschillende covers en daarbij hebben wij jullie hulp nodig, de covermakers dus!

    Titel: When We Stand Together (Part 1, mag er eventueel bij staan)
    Sfeer: Romantiek, drama, vrolijk, ...
    Korte beschrijving v/h verhaal (deel 1): 2 meisjes vinden elkaar en volgen samen hun droom (zingen), door een programma waar ze aan mee doen komen ze in contact met 1D en daar komt meer van.
    Foto's: Deze, deze, één van Niall Horan & één van Liam Payne.
    Extra: Ik zou er graag muzieknoten fzo op willen, om te laten zien dat het iets met muziek te maken heeft in dat deel.

    Titel: When We Stand Together (Part 2, mag er eventueel bij staan)
    Sfeer: Drama, romantiek, triest, spanning, ...
    Korte beschrijving v/h verhaal (deel 2): De 2 meisjes zijn nog steeds vriendinnen en hebben nog bij de jongens, ze worden gevraagd mee te doen aan Big Brother en daar gebeuren heel veel dingen!
    Foto's: Deze, deze, één van Niall Horan & één van Liam Payne.
    Extra: Ik zou er graag het logo van Big Brother of een camera fzo op willen, om te laten zien dat het iets met Big Brother te maken heeft in dat deel.

    Alvast bedankt!

    XxX

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:13 ]


    16 - 09 - '17

    ik kijk uit naar jullie 2de deel! succes met het zoeken van de covers nog!

    IKnowYou schreef:
    ik kijk uit naar jullie 2de deel! succes met het zoeken van de covers nog!


    Dankje (:


    16 - 09 - '17

    Ik zal anders ook nog wel iets proberen voor deel 2, maar ik denk dat die grotendeels hetzelfde eruit komt te zien als deel 1, maar dan een andere achtergrond en wat andere kleuren ;)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik zal anders ook nog wel iets proberen voor deel 2, maar ik denk dat die grotendeels hetzelfde eruit komt te zien als deel 1, maar dan een andere achtergrond en wat andere kleuren ;)


    Ok, is wel goed, bedankt (:


    16 - 09 - '17

    Zijn er nog mensen die even creatief willen bezig zijn en ons helpen? ;$
    We hebben er bv nog geen van Part 2.


    16 - 09 - '17

    Ga gewoon naar deze topic. ^^


    Life is full of fake people

    Inifinity schreef:
    Ga gewoon naar deze topic. ^^


    Haha bedankt


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Haha bedankt

    :3


    Life is full of fake people

    ?


    16 - 09 - '17