• Jaja, 4u 's morgens en ik zit in de klas nu haha. >.<
    We hebben lesmarathon voor de zuidactie,
    & eigenlijk ben ik nog niet moe ook. Maar de koffie houdt mij wakker. >.<

    We zitten in een computerklas dus als we eens moeten wachten op de leerkracht die komt, of we hebben niks te doen zit iedereen wel ff op de pc. x)

    We moeten het gewoon 28 uur volhouden joh. ö
    Eerst hebben we 'gisteren' dus al, tussen 17-19 uur zelf ons eten gemaakt en dan samen gegeten, dan hebben we tegen 19 uur een quiz gespeelt, daarna nog zo opdrachtjes doen zoals verwisselen van elkaars kleren en liedjes verder zingen... x')

    dan hebben we naar een kei saaie film gekeken, die we nog niet eens uitgezien hebben. ;D

    Dan moesten we een heel parcours afleggen in het donker. ;O en moesten we onder het podium gaan en bleek dat daar een dode rat lag enzo. O.o en ik de broekschijter werd hysterisch als ik iets voelde in het donker en ik zag niet wat het was. x') en ons gsm moesten we afgeven. :o Maar dat was echt wel leuk om te doen. x')

    & Daarna begon iedereen griezelverhalen te vertellen en griezelfilmpjes op de computer zien, dan liepen we weer allemaal naar buiten in de donker elkaar wat bang te maken haha. ;D en opeens ging het buitenlicht uit. :o en begon iedereen hysterisch te gillen. x) want we waren maar de enigste klas op de hele school^^ en in 1 klas heeft heel de nacht een licht gebrand, waar er niemand in zat.

    maar we gaan straks naar een film kijken, dus moet ik hier afronden. xD

    Vervolg:
    Dus tussen 4 & 6 uur keken we weer naar een film, maar er was geen ondertiteling bij, dus heb ik echt de moeite niet gedaan om te volgen en heb ik geslapen. Maar ik was niet de enigste.^^ x)

    En dan hebben we rond 7u ontbeten, en dan moesten we nog 4uur les volhouden, iedereen liep wel vet chagrijnig haha^^

    maar het was wel chill,
    want les hebben we totaal niet gehad, maar ik ben nog nooit zo blij geweest om terug in mijn bed te mogen slapen! x)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 19:21 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Wooow leuk x'D
    wuhaha 4 uur 's ochtends XD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Leuke les dan :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    naajs zou ik ook wel eens willen doen. xD


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik wil dat ook man O-o
    zoo vet.


    The magic will never end.

    Haha, dat is leuk! ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben heel blij dat ik rond die tijd gewoon in mijn bedje lag (:
    Damn, 28 uur lang op school :O
    Buiten de mediatheek is er in mijn school volgens mij niets te doen O.o


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Pearls schreef:
    Haha, dat is leuk! ;o


    I need you like a heart needs a beat

    Dat is wel echt cool. Krijg je daarna wel wat vrije dagen?


    I clicked my heels and wished for you.

    ik wil dat ook !


    There's nothing like us.

    Delight schreef:
    naajs zou ik ook wel eens willen doen. xD


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Bravery schreef:
    Dat is wel echt cool. Krijg je daarna wel wat vrije dagen?


    Neen^^ we vroegen of we al van de woensdagochtend naar huis mochten gaan; maar dat mocht niet en moesten we tot 12u blijven, die 4 uurkes les was er eigenlijk wel te veel aan. ;P


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    KissxTell schreef:
    (...)

    Neen^^ we vroegen of we al van de woensdagochtend naar huis mochten gaan; maar dat mocht niet en moesten we tot 12u blijven, die 4 uurkes les was er eigenlijk wel te veel aan. ;P

    Pff, ik vind het knap dat je het volhoudt hoor!
    Maar het klinkt idd wel heel gezellig =)


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    (...)
    Pff, ik vind het knap dat je het volhoudt hoor!
    Maar het klinkt idd wel heel gezellig =)


    we hebben in totaal 250 euro ingezameld met de klas daarvoor.>.< & Het is wel eens een ervaring een nachtje op school doorbrengen. ;D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Wij op onze school zouden dat nooit mogen. En 28uur op school amai,ben blij na 8uur!.

    Etoile schreef:
    Wij op onze school zouden dat nooit mogen. En 28uur op school amai,ben blij na 8uur!.


    Ja maar het was voor een goed doel he, anders zou dat ook nooit mogen hoor bij ons. ;D


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."