• Mijn bff en ik hebben een story met de meeste hoofdstukken op Quizlet en we willen het nog meer uitbreiden dus komt er een tweede stuk dat totaal anders zal zijn dan het stuk dat we nu schrijven, het loopt wel gewoon mooi verder tot één geheel, nu willen we dus graag 2 verschillende covers en daarbij hebben wij jullie hulp nodig, de covermakers dus!

    Titel: When We Stand Together (Part 1, mag er eventueel bij staan)
    Sfeer: Romantiek, drama, vrolijk, ...
    Korte beschrijving v/h verhaal (deel 1): 2 meisjes vinden elkaar en volgen samen hun droom (zingen), door een programma waar ze aan mee doen komen ze in contact met 1D en daar komt meer van.
    Foto's: Deze, deze, één van Niall Horan & één van Liam Payne.
    Extra: Ik zou er graag muzieknoten fzo op willen, om te laten zien dat het iets met muziek te maken heeft in dat deel.

    Titel: When We Stand Together (Part 2, mag er eventueel bij staan)
    Sfeer: Drama, romantiek, triest, spanning, ...
    Korte beschrijving v/h verhaal (deel 2): De 2 meisjes zijn nog steeds vriendinnen en hebben nog bij de jongens, ze worden gevraagd mee te doen aan Big Brother en daar gebeuren heel veel dingen!
    Foto's: Deze, deze, één van Niall Horan & één van Liam Payne.
    Extra: Ik zou er graag het logo van Big Brother of een camera fzo op willen, om te laten zien dat het iets met Big Brother te maken heeft in dat deel.

    Alvast bedankt!

    XxX

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:13 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    Mijn bff en ik hebben een story met de meeste hoofdstukken op Quizlet en we willen het nog meer uitbreiden dus komt er een tweede stuk dat totaal anders zal zijn dan het stuk dat we nu schrijven, het loopt wel gewoon mooi verder tot één geheel, nu willen we dus graag 2 verschillende covers en daarbij hebben wij jullie hulp nodig, de covermakers dus!

    Titel: When We Stand Together (Deel 1, mag er eventueel bij staan)
    Sfeer: Romantiek, drama, vrolijk, ...
    Korte beschrijving v/h verhaal (deel 1): 2 meisjes vinden elkaar en volgen samen hun droom (zingen), door een programma waar ze aan mee doen komen ze in contact met 1D en daar komt meer van.
    Foto's: Deze, deze, één van Niall Horan & één van Liam Payne.
    Extra: Ik zou er graag muzieknoten fzo op willen, om te laten zien dat het iets met muziek te maken heeft in dat deel.

    Titel: When We Stand Together (Deel 2, mag er eventueel bij staan)
    Sfeer: Drama, romantiek, triest, ...
    Korte beschrijving v/h verhaal (deel 2): De 2 meisjes zijn nog steeds vriendinnen en hebben nog bij de jongens, ze worden gevraagd mee te doen aan Big Brother en daar gebeuren heel veel dingen!
    Foto's: Deze, deze, één van Niall Horan & één van Liam Payne.
    Extra: Ik zou er graag het logo van Big Brother of een camera fzo op willen, om te laten zien dat het iets met Big Brother te maken heeft in dat deel.

    Alvast bedankt!

    XxX



    Ja wat mijn bffje hier zegt :)


    I Refuse To Sink

    XxParanoidxX schreef:
    (...)


    Ja wat mijn bffje hier zegt :)


    ;p


    16 - 09 - '17

    Ik zal er mee bezig gaan, morgen (oh, dat is vandaag al) Over een aantal uur bedoel ik :]


    Credendo Vides

    Ik begin er morgen aan! (Eigenlijk vandaag.)


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    DreamerN schreef:
    Ik zal er mee bezig gaan, morgen (oh, dat is vandaag al) Over een aantal uur bedoel ik :]


    Oooh dankjewel! xx

    @FairytalesX jij ook bedankt! xx


    16 - 09 - '17

    Doe je best! :)


    I Refuse To Sink

    XxParanoidxX schreef:
    Doe je best! :)


    xD


    16 - 09 - '17

    Sorry dat het zo lang duurde !!!
    Hier mijn probeersel voor de eerste ^^



    hope you like it ^^


    Credendo Vides

    Ik ga ook even proberen nadat ik mijn rapport gaan halen ben. [:


    comfort in c h a o s

    DreamerN schreef:
    Sorry dat het zo lang duurde !!!
    Hier mijn probeersel voor de eerste ^^



    hope you like it ^^


    Geeft niet, dankjewel hij ziet er echt mooi uit (:
    @boven ok, dankje! x


    16 - 09 - '17

    Dus je hebt nog niet genoeg aan al die mensen die hier topics aanmaken waarin je naar covers kan vragen? (cat)

    Niet slecht bedoeld, het is gewoon vreemd.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Dus je hebt nog niet genoeg aan al die mensen die hier topics aanmaken waarin je naar covers kan vragen? (cat)

    Niet slecht bedoeld, het is gewoon vreemd.


    Ik ben niet de enige die zo dingen vraagt op een apart forum, ik vond het zo gewoon handiger ...


    16 - 09 - '17

    De cover is echt mooi, dankje :)

    Wij vinden dit gewoon gemakkelijker, dat is onze manier van werken en jij hebt de jouwe...


    I Refuse To Sink

    Ik dacht bij muzieknoten gelijk aan bladmuziek ö maar ik zie nu dat DreamerN dat ook al gedaan had en toevallig hebben we ook dezelfde foto voor Niall en Liam ^^;;
    Ik kan nog van alles veranderen~


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Luhan schreef:
    Ik dacht bij muzieknoten gelijk aan bladmuziek ö maar ik zie nu dat DreamerN dat ook al gedaan had en toevallig hebben we ook dezelfde foto voor Niall en Liam ^^;;
    Ik kan nog van alles veranderen~



    Haha xp
    Hij is wel leuk, dankjewel!


    16 - 09 - '17