• Kennen jullie het fenomeen op Facebook? Meisjes die zeggen dat ze lelijk zijn zodat andere mensen gaan zeggen dat ze knap zijn?
    Nou, dat hebben wij in twee, nee drie manieren in onze klas.
    Één: Zeggen dat ze dik zijn terwijl er gewoon haast geen vet op hun lichaam zit. Pakken ze hun buik vast en zeggen ze 'zie je ik ben dik, ik heb een buikje' en eerst zei ik 'mens, dat is gewoon vel wat je vast hebt,*' maar nu zeg ik gewoon dat als ze vinden dat ze dik zijn ze dat maar lekker zo moeten vinden.
    Twee: Iemand zit de hele tijd te zeggen dat ze "dik en focking lelijk*" is. Als je dan zegt dat het niet zo is zegt ze van wel. Ik zeg gewoon "Ik geef je geen ongelijk." en dan zegt ze "Zie je, Zenzy is het met me eens." :')
    Drie: Er zijn drie meiden in onze klas die het beste kunnen tekenen [uit mening van de andere klasgenoten, zit ik er ook tussen] maar die andere twee zitten de hele tijd te zeggen dat ze lelijke en falende tekeningen* zitten te maken, terwijl het bijna kunstwerken zijn.
    Ééntje maakt paarden bijna precies zoals ze er in het echt uitzien en dan zegt ze dat hij keihard mislukt is en heel erg falend is.
    Ik zeg dan nog wel eens van mijn tekeningen dat ik die zelf best goed gelukt vind. [Mijn pa zegt: je moet eerst van jezelf houden, wil je van anderen houden.]

    I know, jullie gaan nu allemaal zeggen dat ik het moet negeren, maar het is gewoon verrekte irritant.

    * = actual quote.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:58 ]

    Ugh, bah. Ik haat het als mensen dat doen om aandacht te trekken. Zeker met het uiterlijk. En dan ook op hyves zag ik dat vroeger vaak; Oh ik ben zo lelijk in deze foto. ;$ ;$ ;$
    En dan allemaal van die reacties; Mooi meisje - knapperd - lekkertje - schatje je bent knap jwz xhvj bffl

    Sorry mag ik even kotsen?

    Antebellum schreef:
    Aandachtrekkerij noem ik dat.
    Had/heb ik ook vaak last van. Ik probeer het nu maar te negeren, maar dat is soms nogal moeilijk, vooral als het om cijfers gaat >.<


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oh, dat ken ik, dat hebben veel mensen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    IveFeelings schreef:
    Dit herken ik helemaal.

    + Ik zit ook wel eens te klagen dat ik verschrikkelijk teken, maar dat is allen als ik iets teken wat ik nog nooit getekend heb :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Neenie schreef:
    Oh, dat ken ik ook hoor. En het irriteert mij ook. :')


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Kanade schreef:
    Ugh, bah. Ik haat het als mensen dat doen om aandacht te trekken. Zeker met het uiterlijk. En dan ook op hyves zag ik dat vroeger vaak; Oh ik ben zo lelijk in deze foto. ;$ ;$ ;$
    En dan allemaal van die reacties; Mooi meisje - knapperd - lekkertje - schatje je bent knap jwz xhvj bffl

    Sorry mag ik even kotsen?


    This.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb altijd de neiging om 'Bang bang, i love duckhunt' te reageren wanneer iemand een duckface op een foto heeft.
    Ik mag zulke mensen echt niet die om aandacht vragen (cat)


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Ik heb altijd de neiging om 'Bang bang, i love duckhunt' te reageren wanneer iemand een duckface op een foto heeft.
    Ik mag zulke mensen echt niet die om aandacht vragen (cat)

    Haha awesome. :')
    Een paar kinderen in mijn klas doen ook de hele tijd [vooral op Hyves] schatje tegen elkaar zeggen/typen.
    Ik denk dan meteen: 'kan iemand me alsjeblieft even een tijltje geven?'

    Neenie schreef:
    Oh, dat ken ik ook hoor. En het irriteert mij ook. :')


    The universal language of art.

    Meuggh, ik hou echt niet van die aandachtstrekkers. Gewoon van die mensen die even moeten horen hoe goed ze wel niet zij. Gelukkig heb ik die niet op facebook. Maar in de klas zitten wel genoeg kinderen die zich zo gedragen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nou... like..met dat tekenen heb ik ook hoor. Als je zeg maar al wat beter kan tekenen dan ehh... leg je de lat voor jezelf steeds hoger.
    Zoals dit, heb ik deze week gemaakt en ik vind het slordig. Ik heb de ketting en de hoed gewoon niet netjes gemaakt vind ik zelf. Maarja, andere ofcourse wel.

    Achja :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Oke, noem me maar hetzelfde als die meiden, maar ik vind soms zelf ook dat mijn tekeningen falen. Ik kan nou best wel goed tekenen, ja dat zeg ik gewoon, maar soms probeer ik iets uit, en dan klopt de verhouding helemaal niet. Te groot hoofd of zo, en dan schaam ik mezelf al gauw dat ik zoiets teken en ja, dan zeg ik dat het geen goede tekening is. Hier wil ik totaal géén aandacht mee trekken, want ik bedek ze altijd met m'n handen. Meestal (als ik bijvoorbeeld in mijn schrift zit te tekenen op school) en ik teken iets wat mislukt, gum ik het meteen weer uit, zodat niemand het ziet, lol. Als ik écht vind dat een tekening van mij mislukt is, dan laat ik het ook echt aan niemand zien, tenzij dat ze er zelf naar vragen. Eerst had ik dat wel, dat ik 'aandacht vroeg'. Maar daar ben ik overheen gegroeid. Dat moeten die meiden uit jou klas dus nog doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sleipnir schreef:
    Nou... like..met dat tekenen heb ik ook hoor. Als je zeg maar al wat beter kan tekenen dan ehh... leg je de lat voor jezelf steeds hoger.
    Zoals dit, heb ik deze week gemaakt en ik vind het slordig. Ik heb de ketting en de hoed gewoon niet netjes gemaakt vind ik zelf. Maarja, andere ofcourse wel.

    Achja :')


    Wow, die tekening is echt asdfghjkl awesome!


    The universal language of art.

    Sleipnir schreef:
    Nou... like..met dat tekenen heb ik ook hoor. Als je zeg maar al wat beter kan tekenen dan ehh... leg je de lat voor jezelf steeds hoger.
    Zoals dit, heb ik deze week gemaakt en ik vind het slordig. Ik heb de ketting en de hoed gewoon niet netjes gemaakt vind ik zelf. Maarja, andere ofcourse wel.

    Achja :')

    Jup, ik snap precies hoe je je voelt. Dat heb ik ook :') Bijvoorbeeld bij deze tekening. Ik vind de benen totaal niet goed gelukt :') Qua inkleuren dan, dat kan beter, vind ik.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Antebellum schreef:
    Aandachtrekkerij noem ik dat.
    Had/heb ik ook vaak last van. Ik probeer het nu maar te negeren, maar dat is soms nogal moeilijk, vooral als het om cijfers gaat >.<


    We accept the love we think we deserve.