• Dat bewijzen ‘newly weds’ Oliver & Ilse als Wesley & Meander wel! De twee stelletjes uit groep 3 van OBS Nieuw Lekkerland, locatie De Tweemaster, werden afgelopen zomer in het echt verbonden door Marijke Bos, locatiedirecteur en tevens buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand. “De jonge tortelduifjes vroegen mij: Juf, wij zijn al drie jaar verliefd op elkaar. Kunt u ons ook trouwen? Met auto’s en ringen? Natuurlijk kan dat, dacht ik meteen! De kinderen hebben voor elkaar een ring uitgezocht. Dit ontzettend leuke idee nam steeds grotere vormen aan, waarbij een opa van één van de stellen in zijn enthousiasme meteen een bruidstaart bestelde voor de speciale kinderreceptie.” De bruiden straalden die dag in lange witte jurkjes compleet met sluiers en kleurige bruidsboeketjes, terwijl de bruidegommetjes een hip streepjespak mét hoge hoed droegen. Toen juffrouw Bos ook nog met een echt trouwboekje aan kwam was het feest compleet. Het huwelijksfeest werd, samen met de wederzijdse ouders, afgesloten met een dineetje bij de McDonald’s.

    Bron:http://www.trouwen.nl/verhalen/jong-geleerd-oud-gedaan

    KEISCHATTIG!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 22:55 ]

    Bit weird, though...


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    DAT WIL IK OOK!!!


    There's power in the words you whisper.

    Ja, schattig :P Maar als ze daar later aan herinnerd worden... oei


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    AAAAAAAAAAAAAAWH !


    Never wait for perfection, just make it.

    Lief, maar vaag..

    Awh, vind het wel schattig, maar nog wel een beeetje jong, haha (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    omg gaan ze dineren in de Mac :')
    Ik vind het nogal raar, ik bedoel je kan ook te snel gaan lol


    As travars

    That's so cute!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Omg vet lief ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you