• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    {@Demi1309, zeemeerminnen kunnen alleen in water leven}


    Physics is awesome

    {Okee, maar mogen er dan wel veel meertjes, beekjes enz. door het hele land zijn waardoor zeemeerminnen ook door het land kunnen zwemmen zeg maar?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    ik grinnik,'oke ik laat het zien'
    ik sta op en sla mijn prachtige maar toch ook wel hele grote vleugels uit,ik pak haar in een snelle beweging uit het water.'oke hou je vast visaapje' ik lach en vlieg naar boven,naar de vrijheid.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    'Wat doe je?' Ik kijk naar de hoogte en besef dat ik hoogtevrees heb. 'Ik heb water nodig sukkel! Ik had er ook naartoe kunnen zwemmen hoor! Rivieren genoeg! Mijn ouders vermoorden me! Zet me terug in het water.' Ik kijk naar beneden. Nu pas valt het me op hoe groot mijn staart eigenlijk is en voor het eerst ben ik machteloos en kan ik er niets meer mee. Meestal ben ik de snelste, maar nu is hij totaal nutteloos.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    'oke,oke!' ik moet nog steeds nalachen maar als ik haar serieuze gezicht zie hou ik er mee op en vlieg weer naar beneden,ik laat haar in het water vallen,en hang erboven met een geamuseerde glimlach om mijn gezicht.'ik zal het niet meer doen, goed?'


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    'Ja, ja. Nou waar wilde je heen? Ik ken bijna alle rivieren wel.' Ik grijns. Ja, ik was zo eigenwijs om alles zelf uit te zoeken als was het me verboden. Dat deed ik al sinds ik klein was. Dus tja... Dan groei je op met alle rivieren die je kent. Ik kijk naar boven en glimlach. 'Ik heb het je al vergeven hoor. Was ook is leuk om mee te maken,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh
    'ik wou gewoon een stukje gaan vliegen, Man! ik hou van vliegen'. Om mijn woorden kracht bij te zetten sprijd ik ze nog wat uit. Ik wist dat als er nu iemand langs zou lopen zou diegene spontaan een hartaanval krijgen door het oogverblindende licht dat zicht losmaakte uit mijn vleugels,maarja dat was mijn zaak niet.


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik kijk hem lachend aan. 'Je vliegt toch,' lach ik. Ik verdwijn onderwater en zoek naar Macy, maar ik kan haar nergens vinden. 'Macy?!' Ik kijk zoekend om me heen en ga iets dieper. Opeens zie ik haar. 'Hé. Ga maar naar huis anders. Ik kom er nog wel aan.' Ze knikte dat ze me begreep en zwom weg. Ik zwom weer naar het oppervlakte en lied de zonnestralen op mijn gezicht schijnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    oke het was duidelijk,ik verveelde me. ik vloog nog wat naar boven toen ze blijkbaar naar beneden het water in was gegaan, Ik keek over het bos uit. Ik hield wel van dit land met zijn magische wezens erin, maar op een gegeven moment begon het te vervelen,ik wou dat er weer eens wat ging gebeuren. Ik zag evelien weer naar boven komen dus ik ging op de rots zitten achter haar. Toen ze helemaal boven was en mij nog niet gezien had glimlachte ik.'boe'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:29 ]


    On wednesdays we wear black

    Sealena Lenore Moone

    Ik versnel mijn pas. Ik had even genoeg van die stomme praatjes. Hij zou me nooit zien staan. Het is al aardig donker geworden in dit deel en uiteindelijk kom ik uit bij een beschutte plek vol struiken. Ik ga op mijn rug liggen en sluit mijn ogen voor een tijdje. Kon het maar altijd zo zijn, geen zorgen of wat dan ook. Terwijl mijn hand om zich heen tast open ik mijn ogen weer. Voorzichtig pak ik een madeliefje beet. 'Zo klein en kwetsbaar' Fluister ik tegen mezelf. Precies zoals ik. Je ziet het misschien niet, maar het is aanwezig. Zuchtend ga ik op mijn zij liggen en val heel langzaam in slaap. Hopend om eigenlijk in een heel andere dimensie terecht te komen. Want hier, tja. Wat moet ik hier nou doen?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:33 ]

    Evelien

    Ik draai me geschrokken om en kijk hem aan. 'Jij hebt je volgens mij nog niet voorgesteld,' grijns ik. Ik ga op een rots zitten en laat het uiteinde van mijn staart in het water bungelen. Het begon al te schemeren. 'Is het leuk op het land?' Ik kijk hem vragend aan. Stiekem verlangde ik om te lopen. Ik wilde benen, ik wilde rennen, ik wilde in de bomen kunnen klimmen en is een keer droog haar hebben.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ira
    Ik keek Denai kort aan, maar zei niks. Bijtend op mijn lip vroeg ik me af of ik iets moest zeggen, haar gerust stellen. Maar ik deed het niet.
    Snel pakte ik mijn ingepakte tas van tafel, controleerde of mijn mes nog op zijn plek zat, en liep zelf ook naar buiten.


    Great minds think alike.

    Someone wanna meet Sealena ? ;D

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 19:46 ]

    Dèan la Rosh engel
    ik fronste even toen het meisje dat ik wou aanvallen wegliep,ze had wel iets,agh man ik vond niemand echt leuk. Ik draaide me weer om naar evelien en zette mijn brede glimlach weer op.'Dèan, en nee het land valt wel mee. Ik haat het lopen,ik vind het tijdverdrijf en eigenlijk alleen maar vermoeiend' ik lachtte.'Maar ik kan begrijpen dat jij het geweldig zou vinden'


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik knikte en keek weer naar de zon. Ik legde mijn hoofd tegen een steen en sloot eventjes mijn ogen. 'Onder water zal het je verbazen,' glimlach ik. 'Niemand behalve mijn soort weet wat daar is.' Ik kijk hem aan. 'En dan te bedenken dat dat van mij wordt.' Ik zucht en beweeg mijn staart wat heen en weer. 'Het wordt allemaal mijn verantwoordelijkheid.' Ik slik en kijk weer naar de zon die een oranje gloed achterlaat op het water.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne