• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    {Dus wat maakt dat uit? Een beetje romantiek kan geen kwaad. En je kan je eigen personage toch ook aan een bij personage koppelen? En gebruik volgende keer a.u.b haakjes, (), [] of {} want anders word het onoverzichtelijk}

    [Wel een beetje snel, vind je niet?
    Alsof jij irl een persoon tegenkomt, op slag verliefd bent en alles dan vlekkeloos verloopt. Just sayin'.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ja maar DreamerN had al bij haar personage gezet dat die op Lysander verliefd is dus wie weet hoe lang het heeft geduurd voordat ze verliefd werd op hem of misschien is haar personage wel jaren lang verliefd op hem en ziet hij haar nu pas staan}


    Physics is awesome

    Eyes schreef:[/
    {@Dashed, dus dan moet Caine dus wel naar het bos om haar tegen te komen}
    (waar is caine dan ongeveer? want anders zorg ik wel dat sam daar naar toe komt.)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:50 ]


    On wednesdays we wear black

    Demi1309 schreef:
    Evelien

    Ik hoor stemmen achter me. Langzaam draai ik me half om en zie twee personen staan. Ik zit te ver weg om te kijken wie het zijn. Mijn moeder zei altijd dat ik moest uitkijken, maar mijn nieuwsgierigheid won het weer is. Ik liet me zachtjes van de rots afglijden. 'Macy blijf hier,' glimlach ik. Ik duik onderwat en zwem snel dichterbij. Langzaam kom ik weer boven. Nu kan ik alles duidelijker zien.


    (zie jij déan en sealena?)


    On wednesdays we wear black

    {In de provincie van de mutaren in de buurt van een berg aangezien hij een lucht mutare}


    Physics is awesome

    Dashed schreef:
    (...)

    (zie jij déan en sealena?)


    Jaaa:)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Samiria (Sam) Deli engel
    Het handige van steeds weglopen was dat je heel het land uit je hoofd kende. Ik liet mijn vingers genietend door het hoge gras gaan en lopend genoot ik van de zon op mijn gezicht,ik glimlachte even maar hield er gelijk mee op. Ik lachte niet, Niet meer iniedergeval. Ik liep verder en zag dat ik voor een soort berg stond. O fijn, moest ik daaromheen lopen. Ik zuchtte luid en begon aan mijn lange tocht.

    Dèan la Rosh
    ik zuchtte toen ik zag dat er nog meer gezelschap aan kwam zetten. ik sloeg met de palm van mijn hand tegen mijn voorhoofd,'ook hallo'.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:15 ]


    On wednesdays we wear black

    Evelien Votlendi

    Ik kijk met grote ogen naar het tweetal. Had hij het tegen mij? Ik blijf zo stil mogelijk. Zei hij hallo tegen mij? Aarzelend keek ik hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    ik kijk naar het meisje in de verte dat in het water zit, en zie dat ze aarzelend naar me opkijkt.'ja ik had het tegen jou!'.in mijn ooghoeken hou ik nog steeds het meisje dat bij de boom staat in de gaten.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 15:35 ]


    On wednesdays we wear black

    Evelien

    Ik slik. Fijn dan... Betrapt. Ik draai mijn hoofd naar Macy, die heeft de neiging om naar me toe te zwemmen en me tegen te houden, maar ik wilde andere mensen leren kennen. Ik wilde hun leren kennen en ik weet niet waarom. Hij deed onaardig en waar ik thuis hoorde deed niemand dat tegen mij, misschien juist daarom. Ik duik onderwater en zwem naar de kant. Binnen een paar seconde ben ik er en zet mijn ellebogen op de oever.
    'Hallo,' glimlach ik verlegen. Niet wetend anders te zeggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Dèan la Rosh engel
    oke een zeemeermin,ik grinnikte.'ik bijt niet'. Ik knielde bij de oever neer en keek haar aan. 'Duss,wie ben jij?'.


    On wednesdays we wear black

    Vanya

    ,,oh, moet je daar zien!” Cecylé trok me aan haar kleine handjes met zich mee naar een kraampje vol prachtige notitieboekjes. ,,Vanya moet er één kopen, voor je verhalen voor ons.”
    Lachend hurkte ik bij haar neer. ,,ik heb nog een boekje, die helemaal vol staat met verhalen.”
    Maar Cecylé bleef nog een tijdje doorzeuren over het feit dat ik dan altijd een nieuwe zal hebben als de oude vol was.
    ,,koop het, dan houd ze voorlopig wel haar mond.” Hoorde ik een stem dicht bij mijn oor.
    Met een ruk draaide ik me om, waarbij ik recht in de grasgroene ogen keek van Ealinia, Lysander zijn zus.
    En tevens één van mijn weinige vrienden.

    {Lysander is inderdaad gewoon een bijrol, maar hij gaat nog wel vaak voorkomen ^^}


    Credendo Vides

    Evelien

    'Nee, weet ik. Anders was ik gevlucht. Ik ben Evelien.' Ik glimlachte naar hem en stak mijn hand naar hem uit en bekeek hem aandachtig. 'En wie ben jij?' Ik zou nu echt het water uit willen, maar ik kan het niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik moet gaan'xx}


    On wednesdays we wear black

    {Kom je nog online vandaag?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne