• De cover is gemaakt door Escritura





    The Magic war

    In het land Rodinia leven verschillende wezens vreedzaam naast elkaar. Maar Rodinia word bedreigd door het kwaad in vorm van demonen en andere wezens, zij willen Rodinia veroveren en de bewoners als slaven gaan gebruiken.De bewoners van Rodinia zullen moeten vechten om hun wereld en manier van vreedzaam samen leven te kunnen behouden. De vraag is, kunnen ze dit wel?


    Regels

    - Maximaal twee personages
    - Als je offtopic gaat en niet voor je personage schrijft dan {},[] of () gebruiken
    - Geen grof taalgebruik zoals scheldwoorden
    - Ruzie mag niet tenzij je dit hebt besproken met degene van wie het personage is, voor geweld geldt hetzelfde
    - Personages mogen op elkaar verliefd worden maar dit graag ook bespreken met degene van wie het andere personage is
    - Geen 16+
    - Sluit niemand buiten, iedereen mag mee doen
    - Kijk naar wat de andere schrijven zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan
    - Minimaal vijf regels
    - Naamsveranderingen door geven
    - Afwezigheid op tijd melden


    Meisjes

    - Evelien Votlendi - Zeemeermin ~ Demi1309
    - Vanya (Bree) Brighid Melin - Elf, kwart fee ~ DreamerN
    - Deninaë (Denai) Glaider - Mutare ~ Eyes
    - Samiria (Sam) Deli - Engel ~ Dashed
    - Assira (Ira) Gratiana Caelo - Mutare ~ Unbroken
    - Sealena (Sea) Lenore Moone - Swan Maiden & Engel ~ YOLOForever
    - Prudencia (Prue) Amphitrite Tychess - Mutare ~ Syrinx
    - Hope (Immortal) Harkness - Engel ~ xRemember

    Jongens

    - Caine Avan Devon - Mutare ~ Eyes
    - Dèan la Rosh - Engel ~ Dashed

    Vrouw

    - Melrose(Rose)Felice Xanthe - Half Swan Maiden,Half Demon ~ Aragog
    - Caroline Elaine Farley - Engel ~ Rainbowshine
    - Nerissa Tyree Mare - Zeemeermin ~ Mordacious
    - Aimee - Nimf ~ Tesly


    Provincies/Provinciën

    - Vroen ~ Provincie van de Mutaren
    - Farraige ~ Provincie van de Zeemeerminnen
    - Arlequine ~ Pronvincie van de Elfen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:10 ]


    Physics is awesome

    {nou ik wacht op een reactie van iemand. Maar die krijg ik dus niet}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Van wie dan, misschien kan ik helpen met mijn andere personage?}


    Physics is awesome

    [Van Dean> dashed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Oké, zal ik Caine die kant op sturen?}


    Physics is awesome

    {is goed}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Caine

    Uiteindelijk besluit ik een wandeling te gaan maken. In mijn vaste tempo begin ik te lopen.

    Tijdsprong

    Na een hele tijd lopen of beter gezegd wandelen kom ik aan bij een water. Ik zie een Engel, denk ik. En een zeemeermin. Even kijk ik verwonderd, een zeemeermin? Dan ben ik vast over de provincie grens gegaan zonder het te weten.


    Physics is awesome

    Evelien

    Ik kijk op als ik geritsel hoor. Een jongen staat bij het water en kijkt naar ons. 'Hoi,' glimlach ik. ik laat me in het water vallen en zwem naar de kant. 'En wie ben jij?' ik zet mijn armen weer op de kant en kijk om me heen. Het werd hier steeds gezelliger.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Caine

    "Hoi", "En wie ben jij?". "Hoi, ik ben Caine", "Wat is jouw naam?".


    Physics is awesome

    Evelien

    'Evelien,' glimlach ik. Ik laat mijn blik even over hem glijden en kijk dan om naar dean. Ik zucht en kijk weer naar Caine. 'En wat brengt jouw hier?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Caine

    "Mijn beste vriend ging iets voor zichzelf doen en toen besloot ik om een wandeling te gaan maken". "Waar ben ik trouwens?". "Aangenaam kennis te maken, Evelien".


    Physics is awesome

    Evelien

    'Eh...' Ik denk na. 'Als je het water gaat ben je in mijn rijk.... Ik bedoel... Farraige. Maar op land?
    Ik zou het niet weten.' ik glimlach en beweeg wat met
    Mijn staart.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [het spijt me voor steeds geen reactie terugschrijven maar ik had toetsweek en dus had ik bijna geen tijd meer voor quizlet,maarja nu moet ik dus in de vakantie nog terug voor een herkansing dus ik moet nog even doorleren maar morgen zal ik even reactie terugschrijven want ik moet nu mijn laptop inleveren 'x]


    On wednesdays we wear black

    [o maakt niet uit. Ik begrijp het:) ging je toetsweek verder goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Caine

    Logisch dat haar rijk in het water is. Voor zover ik weet kunnen zeemeerminnen of zeemeermannen niet lopen op het vasteland. Maar waar ben ik dan? "Dat is jammer dat je dat niet weet", "Wie is die jongen trouwens?".

    {@Dashed, ik snap het, veel succes met de herkansing. Ik heb donderdag twee herkansingen gemaakt. @Demi1309 Ik moet zo gaan slapen, moet morgen 7:45 op staan en ik ben al niet zo goed in op staan dus}


    Physics is awesome

    Evelien

    'Dat is Dean. Hij is een engel,' glimlach ik. 'Ik ken hem ook pas sinds vandaag.' ik glimlach en laat
    Me even onder dompelen. Ik stroom over van energie. 'Wat ben jij? Mutare?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne