• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {wie gaan er dan allemaal weg? Slaaplekker!}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik loop achter ian en isabella aan. 'mensen wacht even op mij graag, ik ben niet zo snel met deze koffers' roep ik lachend naar ian en isabella.

    Danny

    Ik zie iedereen weglopen en ik loop achter ze aan. Met mijn koffer in mijn ene hand en mijn rugtas om mijn schouder ga ik bij de andere staan. Ik kijk om me heen en negeer ze een beetje.
    Als ze wat van me moeten, vragen ze maar.
    Ik zucht een keer en lik even over mijn lippen heen, dan kijk ik naar de lucht. Er is geen wolkje te bekennen...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella Jennifer Jones

    Ik draai me lachend om.
    'Ian draagt er wel Eentje voor je. Waarom heb
    Je er ook 3?! Wat zit er allemaal in dat zo belangrijk voor je is?' Ik kijk hoofdschuddend naar de roze koffer. Eigenlijk is ze toc niet verandert, maar dat kon ik niet weten omdat we elkaar gewoon niet meer spraken. En waarom? Simpelweg omdat we te druk waren met ons zelf en niet bij elkaar steun zochten. Ik kijk op mijn horloge. Nog een kwartier en dan zou de bus komen....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ook ik draai me lachend om Naar Jasmine.
    'Ian draagt er wel eentje.' ik maak protesterende geluiden tegen Isabella. Ze mochten dan wel aardig zijn, maar hun spullen dragen... No way!
    'Jasmine doe dat maar zelf hoor. Je neemt er zelf drie mee. Het is al heet genoeg.' Langzaam verzamelen Alice 'vrienden' zich bij elkaar. Ik kijk naar Danny en zucht. Ik moest hem negeren. Hoe boos ik ook was. Het zou me lukken!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik kom eindelijk aan bij de anderen. 'nou in de kleinste roze xitten mijn schoenen en in de andere kleren, make-up en douchedingen enzo, je moet overal op voorbereid zijn als je naar eeen camping gaat' lach ik naar hun.

    Isabella Jennifer Jones

    'Als het niet in de tent past staat je koffer gewoon buiten,' lach ik naar haar. 'En bovendien denk ik dat je niet veel aan je make- up denkt op een camping. We zullen zien. Ga vooral je gang. Zolang ik niet met een koffer van je in bed lig vind ik alles prima.' Lachend ga ik op mijn koffer zitten en draai mijn bleke gezicht naar de zon. De warme zonnestralen komen op mijn gezicht en ik geniet ervan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    'Overal? dus ik neem aan dat je een extra tent mee hebt, paraplu en wat dacht je van een emmer? Straks is er geen wc!' Lachend laat ook ik me op mijn koffer vallen en geniet, net zoals Isabella, van de zon. Ik sluit mijn ogen en zucht. Misschien moeten er Jayson maar gaan zoeken. Je zou denken dat hij er al zou zijn...
    'Wacht... Op een camping moet je toch zelf koken? In huisjes heb je een gasfornuis, maar bij een tent....' Ik sluit mijn ogen weer. Dat zien we later dan wel weer...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ben der weer wat heb ik gemist]

    {we zijn geland en wachten nu de bus. Jasmine, Isabella en Ian zijn je slijt geraakt bij de bagage pakken. Ian heeft ruzie gehad met Danny en is daarom nog steeds
    Pissig}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {hoe was het feest?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke bedankt voor samenvatting,was echt super leuk!]

    {graag gedaan. Watwas het thema of was die er niet?}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk even om me heen of ik de andere ergens zie,natuurlijk raak is ze weer kwijt. Met mijn koffer achter me aanslepend loop ik rondjes tot ik ze uiteindelijk zie staan. Ik loop er blij op af 'Hello!'roep ik en ga naast ze staan. Gelukkig ik had ze weer gevonden!

    [proud to be fout xD was echt leuk thema]