• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Woedend keek ik Danny aan.
    'Dat zeg jij tegen mij?! Jij kijkt mij telkens met die arrogante Blik aan! Ik reageer alleen op jouw!' Ja, ik was nu wel boos. Danny moest oprotten. Ik was er met een positief idee ingestapt, maar als hij zo gaat doen ben ik er klaar mee. Woedend keek ik hem aan. En nu? Slaan ging ik niet en de vakantie verpesten ook niet. Ik kijk naar Isabella pak haar pols en sleur haar mee naar Jasmine en Jayson.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TrueKlainer schreef:
    [Ik had btw al weer iets met Dan gezegd, speel daar maar op verder anders.]


    {heb ik }


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Dat zeg jij tegen mij?! Jij kijkt mij telkens met die arrogante Blik aan! Ik reageer alleen op jouw!" Zegt Ian woedend.
    Ik moet erom lachen, zo geestig! En hij gaat er weer vandoor.
    "Ja, ga maar weer, joh!" Ik rol met mijn ogen. "Je weet niets beters te verzinnen, je loopt alleen maar weg om je woede proberen weg te stoppen, maar het blijft. Het komt terug, en zal altijd zo blijven!" Roep ik naar hem.
    Wat? It's true!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella Jennifer Jones


    Ik trek me los en pak mijn koffer.
    'Laat je niet zo opfokken! Het is Danny maar. Je gaat toch niet gelijk op dag 1 ruzie maken? Kom op Ian!' ik kijk hem kwaad aan. Ja, Danny gedroeg zich niet goed, maar Ian ook niet. 'Laten we gewoon kijken waar we heen moeten. Dan zien we de rest later wel.' Ik pak mijn handtas en zoek naar de brief. Even later kijk ik om me heen opzoek naar andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    hayden

    Ik zie hoe ian en isabella boos naar ons toe komen lopen 'Wat is er aan de hand ian, heb je ruzie ofzo?' vraag ik aan hem terwijl ik op mijn grootste roze koffer ben gaan zitten.

    Mikan

    Veronique knikt me even toe en loopt dan weg.
    Ze heeft de hele reis zich niet heel erg met anderen bemoeid en nog haast niks gezegd. Zal ik haar achterna gaan? Misschien heeft ze even iemand nodig of misschien wilt ze nog even alleen zijn... Het leek in ieder geval dat ze diep in gedachten verzonken was, aan haar gezicht te zien.

    Ik twijfelde nog even, maar besloot toen om toch achter haar aan te gaan. Ze kan me altijd nog wegsturen als ze alleen wilt zijn.
    Ik zorg er voor dat ze me hoort aankomen en dat ik haar niet laat schrikken.
    "Hee, gaat het met je?" En ik ga op hetzelfde bankje zitten.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ian Silvas

    Kwaad kijkt ze me aan. Ze had gelijk. Ik moest me niet zo opfokken. Isabella begint in haar tas te rommelen. Ik kijk om me heen. Jayson en Jasmine kan ik zo snel niet vinden. Ik kijk even zoekend om me heen, maar geef het op. Te veel mensen. Hoe laat is het? Vlug
    Kijk ik op mijn horloge. Tien uur. Ik laat me op een bank je vallen en kijk naar Isabella die om zich heen kijkt. Ik zoek naar Danny. Hem krijg ik nog wel... Niet aandenken Ian! Het is vakantie, je bent in Spanje met je oude vrienden! Al hoewel... Hoe heeft Danny ooit een vriend kunnen zijn?!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik pak mijn 3 koffers en ga op zoek naar ian en isabella, ik zie ze opeens op een bankje zitten, snel loop ik er naar toe. 'Hey, waar waren jullie nou, ik was jullie al kwijt'

    Danny

    Ik rol met mijn ogen en ga op een muurtje zitten. Ik zie Ian naar me kijken.
    "Kun je het zien!?" Roep ik naar hem en trek een wenkbrauw op.
    Dat joch zoekt echt ruzie hé. Dat ik ooit vrienden met hem was, is me nog een raadsel.
    Ik trek mijn bovenlip wat op en draai mijn hoofd dan weg. Ik pak mijn Samsung galaxy S 2 uit mijn zak en speel er een spelletje op.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Veronique
    Mikan komt naar me toe gelopen.
    'Hee, gaat het met je?' vraagt ze als ze naast me komt zitten. De glimlach van net verbreed zich, ik had gelijk ze is nog steeds even aardig.
    'Ja, het gaat prima,' zeg ik tegen haar, 'Iedereen is wel veranderd.' Merk ik op. De conversaties gaan er duidelijk heftiger aan toe, ik weet niet of dit wel zo'n gezellige groep blijft...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Isabella Jennifer Jones

    Ik kijk op als Jasmine me uit mijn gedachtes haalt.
    'Ian had problemen,' mompel ik. Ik werp een blik naar hem. Hij kijkt naar Danny en Danny kijkt terug.
    'Kun je het zien,' hoor ik hem roepen. Ik zucht en kijk naar Ian.
    'Negeer hem,' mompel ik. Vlug richt ik me tot Jasmine.
    'We worden om 11.00 opgehaald door de bus,' glimlach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk strak voor me uit. Hem negeren, zoals Isabella zei. Moet lukken. Ik kijk weg en focus me op de twee meiden.
    'We worden 11.00 door de bus opgehaald.' Ik knik en zoek naar Jayson.
    'Hebben jullie Jayson gezien,' vraag ik ze. Ik kijk weer om me heen en vang de blik van Danny weer op. Klootzak.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ruzie, waarom dat dan?'vraag ik hem. 'o beter dat we met de bus worden gehaald ik maakte me al een beetje zorgen op mijn koffers' lach ik naar isabella en kijk naar mijn koffers.

    Mikan

    Tot mijn oplichting glimlacht Veronique naar me. "Ja, het gaat prima. Iedereen is wel veranderd".
    Ik zucht en bedenk dat dat inderdaad zo is, vroeger ging iedereen veel leuker met elkaar om enzo. Nu is dat anders, nu zijn we als vreemden voor elkaar en Ian en Danny heb het helemaal niet meer met elkaar.
    "Ja, iedereen is zeker erg veranderd. Maar het vast weer goed, want eens gingen we ook veel met elkaar om, toch?".


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Danny

    Ik kijk op en vang net weer de blik van Ian.
    Kan hij niet ergens anders naar kijken?!
    Ik draai me om zodat ik met mijn rug naar hem toe zit. Er komt een klein kind voorbij gerend en botst tegen mijn handen aan waardoor mijn mobiel eruit flikkerd.
    "Kun je niet uitkijken, kolere kleuter!" Schreeuw ik naar hem en pak mijn mobiel van de grond. "Nou ja zeg!" Hoor ik een vrouw, blijkbaar zijn moeder, boos tegen me zeggen. Ik trek mijn wenkbrauw op en snuif een keer. Dan draai ik me weer om, dan maar die starende Ian, beter dan dat kind.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 22:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23