• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

[ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

xkimx124 schreef:
    jasmine

Ik zoek in mijn mobieltje tussen mijn foto's, en draai daarna mijn mobieltje naar isabella. 'Hier moet je deze foto van ons zien, daar had jij nog veel donkerder haar' zeg ik glimlachend.

{Hahaha super leuk dat onze personages ook echt op een foto staan! Hahaha, hoe heet jouw persoon ook alweer?}

Demi1309 schreef:
    (...)

{Hahaha super leuk dat onze personages ook echt op een foto staan! Hahaha, hoe heet jouw persoon ook alweer?}

hayden panetterie

Isabella Jennifer Jones
    Lachend kijk ik naar de foto.
    'Wat ben ik daar anders! Echt heel anders! Wat grappig. Wanneer is deze gemaakt?' Ik kijk lachend naar de foto en leun dan weer achter over. Vlug werp ik weer een blik naar buiten. Huizen zijn nu duidelijk te zien. Ik zie het vliegvel al opduiken. We zijn in Spanje en ik heb zo'n gevoel dat dit een leuke, maar moeilijke tijd wordt...

xkimx124 schreef:
    (...)

hayden panetterie

{Oja. Zij speelt in films die ik heb gezien, weet alleen even niet meer welke... hahaha}

Tyler

Na een tijdje landen we, en rek ik me weer uit. Ik klik de riem los, en kijk naar wat anderen. Dus, op naar de koffers..

El Diablo.

jasmine

'Ik denk dat het was op een schoolfeestje ofzo' zeg ik lachend. yeah spanje is nou steeds beter in zicht, ik hoop zo dat we een camping aan het strand hebben, een vakantie zonder strand is geen vakantie voor mij.

Isabella Jennifer Jones
    'Ja dat zou best kunnen.' Ik rek me uit en kijk weer naar buiten. Het toestel komt met een klap op de grond. Doordat ik net wilde kijken deed het landen best pijn, maar ik negeer het. Vlug ga ik recht op zitten. Gelandt! Hallo spanje! Hopelijk hebben we mooi weer deze weken, vast wel, het is Spanje!

jasmine

'OEH yeah we zijn geland in spanje, camping here we come' roep ik. en zit een beetje te stuiteren op mijn stoel.

Ian Silvas
    Ik lach om Jasmine haar enthausiaste zin. Zelf heb ik er ook wel zin in. Behalve dat er mensen zijn die ik niet mag, maar die laat ik mijn vakantie niet verpesten. Ik maak mijn riem los en sta op. Isabella kijk me aan en staat dan ook op. Ze gaat opij, zodat ik er langs kan. Ik haal er een andere tas uit en geef die aan haar. Ze neemt hem dankbaar aan. Met een schok komt het vliegtuig tot stilstand. Ik val bijna op zij, maar Isabella kan nog net mijn pols grijpen. 'Dank je,' mompel ik. Vlug pak ik mijn eigen tas en ga dan weer zitten. Daarom moet je dus op je plek blijven...

Isabella Jennifer Jones
    In een reflex pak ik zijn pols vast en houd hem overeind. Hij kijkt me aan en mompeld een dank je. Vlug loopt hij weer langs me heen en ploft weer neer. Langzaam staat iedereen op en gaat in het gangpad staan. Ik zucht en sluit aan. Nu zijn we echt gewoon in Spanje en net zoals Jasmine, heb ook ik er zin in.

jasmine

Ik lach hard als ik zie dat ian bijna valt. 'Ian daarom moet je ook luisteren, het is heel gevaarlijk he als je gaat staan, dus doe je oren maar even open' zeg ik lachend en trek mij shirtje recht.

Ian Silvas
    Ik kijk Jasmine geïrrieerd aan, maar grinnik dan ook.
    'Tja, ik ben nooit geduldig geweest,' lach ik. Nu sta ook ik op en sluit aan in de rij. Ik kan niet wachten om die camping te zien en te kijken of we ons voor niks hebben druk gemaakt of we ons nog in het zweet gaan werken voor een tent... Iets weet ik wel zeker, ik ga zwemmen en ik ga genieten van dit. Ook al wordt het moeilijk, het zal vast prima worden. Alice... Ik voel een brok in mijn keel. Ze zou willen dat we genoten, toch? Zo is ze wel. Ik hoor het haar al zeggen: 'Pak je shit bij elkaar en ga door. Loop toch niet te zeiken als een klein kind.' Dat zei ze dan als ik kapot was na het sporten. Ik grinnik en kijk tegen de rij mensen aan. Waarom is het altijd zo druk met uitstappen?

Tyler

Als Megan ook eindelijk wakker is lopen we naar de rij mensen, en wachten tot ze eindelijk weg zijn. Eindelijk buiten loop ik meteen door naar de koffers, en pak die van Megan en mij. Daarna wacht ik toch op de rest..

El Diablo.

jasmine

Ik sluit me achter in de rij aan achter ian, ik zucht 'pff wat een lange rij zeg, ik haat lang wachten pff'

Mikan

Ook ik pak me handbagage en loop met de stroming mee het vliegtuig uit. Ik sluit me aan bij de rest.

Medb - Pronouced as [me-èv]