• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

    zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    NIEUWE TOPIC AANGEMAAKT! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135837&page=last#3711591

    b]Regels[/b]
    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 9:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Lol ik heb ná mijn engeland week die volgende week zondag begind nog een week, volgens mijn sportweek of zo en dan schoolfeest, bij ons is het thema nu Hawaii. D:]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Danny

    "Hello!" Hoor ik achter me, ik draai me om. O, het is Jayson.
    Ik zucht weer even en kijk dan weer weg.
    Ik leun tegen de muur[ikhebdaarwatmee] aan en kijk rond. Waar is Austin?
    Nadat ik het vliegtuig uit was gegaan heb ik hem niet meer gezien.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 0:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    {super leuk. Weet niet wat ons thema is...}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'hi jayson, waar was je nou, je had me ineens in de steek gelaten, ik was je al kwijt' lach ik naar hem en ga op mijn koffer zitten en werk mijn lippen nog wat bij met lippgloss.

    [kan iemand mij misschien vertellen hoe ver we al zijn en of ik nog in kan springen..?]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ian Silvas

    Ik draai me om en zie Jayson aan komen lopen.
    Zijn 'hello' was erg luid. Ik grinnik en begroet hem.
    'Zo dus jij moest weer is weg? Je hebt veel gemist hoor,' grijns ik. Doelend op de leuke gesprekken over hoeveelheid koffers en wat daar in zit. Ik grijns en kijk Isabella en Jasmine aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xJules001 schreef:
    [kan iemand mij misschien vertellen hoe ver we al zijn en of ik nog in kan springen..?]


    {tuurlijk kanje in springen. We zijn gelandt. Dan ben je gewoon nog niet opgemerkt in het vliegtuig. We staan nu te wachten op de bus}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is Austin nog levend? :P]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Isabella Jennifer Jones

    Ik zucht. Ian moet nu die domme grijns van zijn smoel afhalen.
    'Ja je hebt heel veel gemist. En je moet blij zijn dat je dat hebt gemist,' zucht ik, terwijl ik Ian een waarschuwende blik toewerp. Als hij denkt dat het grappig is, heeft hij het verkeerd! Hij en Danny kunnen wel mooi de sfeer verpesten. Gelukkig zijn we nu weer met zijn vieren en kan Jayson Ian, hopelijk, in bedwang houden als het nodig is.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Thanks so much Demi309!!]

    Gwendolyn Springfield
    Op dit soort momenten vervloek in de man die me heeft aangereden . Ik voel me zo hopeloos. Hier sta ik dan, midden in Spanje bij de bushalte waar de stewardess me heeft neergezet met mijn blindenstok ingetrokken zodat niemand er perongelijk over zou struikelen. Er komt maar een bus had ze gezegd en als ik die zou nemen zou ik op de camping uitkomen. Om me heen hoor ik verschillende mensen praten. Echt moeite om het te volgen doe ik niet.


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.

    Ian Silvas

    Ik begin me nu wel een beetje aan haar te irriteren.
    'Ben je dat nu nog steeds kwaad over?! Stap er over heen, heb ik ook gedaan! Het heeft toch geen zin om zo tegen me te blijven doen!' Ik kijk Jayson schouder ophalend aan en rol met mijn ogen. Isabella was misschien aardig, maar doorzeuren kon ze. Misschien dat iedereen het daarom opgaf om haar normaal te leren eten. Ze was zo koppig, eigenwijs en zo blijven Hangend als de pest. Ja, op die manier kom je er ook niet overheen. Ik slik en zet die gedachtes uit mijn hoofd


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kom met een pasr bekers koffie die ik bij starbucks heb gehaalt terug naar de groep. 'wie wil er koffie?' vraag.ik rustig en pak zelf een beker en neem er een grote slok van. 'wanneer komt die bus?' vraag ik aan Danny

    Danny

    "Wie wil er koffie?" Hoor ik, als ik opkijk is het ditkeer wel wie ik verwachte. "Lekker." Zeg ik en pak een beker.
    "Wanneer komt die bus?" Vraagt Austin dan. Ik haal mijn schouders op.
    "Moet je aan hun vragen, maar aangezien ze mij negeren! Moet je het zelf doen." Negeren zei ik meer op een uitdagende toon tegenover Ian.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ian Silvas

    'Wie wil er koffie?' Ik draai me om. Austin.
    Trek in koffie heb ik wel, maar hij staat bij Danny. O rot
    Toch op, ik neem gewoon een koffie. 'Willen jullie ook?' Zonder op antwoord te wachten van Isabella, Jayson of Jasmine loop ik al naar Austin.
    'He is er nog eentje voor mij over?' Ik kijk Danny even kort aan, maar richt me op Austin


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Gwendolyn Springfield
    Wanneer kwam die verdomde bus nou? Ik voelde me totaal niet op mijn gemak. Waarom had ik niet gewoon naar mijn moeder geluisterd en thuis gebleven. Zo snel mijn moeder de brief van Alice' haar ouders had gelezen had ze het me direct verboden. Ze was altijd al overdreven beschermend over me geweest. Ze had het ook een regelrechte hel gevonden toen ik ging judoën maar sinds dat ik blind ben geworden is dat beschermende alleen maar erger geworden.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 0:34 ]


    Never explain yourself. Your friends don’t need it and your enemies won’t believe it.