• Hey, ik heb is een vraag die je al wel zou kunnen afleiden van de titel? Wat is voor jouw de perfecte knuffel? Want ik heb nu bijna een vriendje en zijn knuffels zijn gewoon wauw, hij pakt me goed strak vast en wrijft met zijn vingers over men rug, nu zou ik graag weten van wat soort knuffels jullie houden?

    -Megan

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 23:39 ]


    I'm just beautiful me.

    Een knuffel van een grote gespierde jongen. Dat je echt in zijn armen verdwijnt :3


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    Een knuffel van een grote gespierde jongen. Dat je echt in zijn armen verdwijnt :3


    Dat is de beschrijving van mijn almost boyfriend (:


    I'm just beautiful me.

    Als je een knuffel krijgt van iemand waarvan je houdt is het altijd de perfecte knuffel, hoe die persoon dat ook doet ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De knuffel van een jongen die laat merken dat hij echt van je houd <3


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    Die van mijn vriend natuurlijk. :Y) En die van mijn moeder. Maarja, ik denk er niet echt over na hóe ze knuffelen.


    -

    Frodo schreef:
    Als je een knuffel krijgt van iemand waarvan je houdt is het altijd de perfecte knuffel, hoe die persoon dat ook doet ^^

    Een goede vriend van me had echt awesome knuffels. Hij was een kop langer dus ik kon zijn hart horen en hij legde altijd zijn hoofd op mijn kruin en streek over mijn rug. Echt zo'n boek/film knuffel >.<


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Een knuffel met iemand die groter en sterker dan mij is, en die ik graag mag. Anders zijn het van die slappe, halfwaardige knuffels.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als het maar niet zo'n eentje is die je echt bij iedereen doet. Van een arm om iemand heen even vasthouden en dan meteen weer los. Gewoon een knuffel die oprecht is en die niet gegeven wordt omdat dat zo hoort, dan vind ik het perfect.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een knuffel met een lange jongen die me tegen zich aandrukt waardoor ik tegen zijn gespierde buik lig. (ik ben al weg aan het dromen..)
    Of een knuffel waarbij iemand me optilt. Dat was best romantisch. C:


    Me so good.

    Uh.. zou 't niet weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit vind ik altijd fijn.


    <3

    Frodo schreef:
    Als je een knuffel krijgt van iemand waarvan je houdt is het altijd de perfecte knuffel, hoe die persoon dat ook doet ^^


    You are beautiful, you are love.

    Frodo schreef:
    Als je een knuffel krijgt van iemand waarvan je houdt is het altijd de perfecte knuffel, hoe die persoon dat ook doet ^^


    ^ dit :3
    Geweldig ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    heb nog geen vriendje gehad om het mee uit te testen, maar gewoon knuffelen met mijn vriendinnen vind ik ook leuk of met mijn kleine nichtjes
    :X


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley