• Nouja, ik zit dus een beetje met iets, omdat ik denk dat ik iemand leuk vind, maar dat gewoon niet echt kan bevatten? Hij is namelijk he-le-maal niet het typ waarvan ik had gedacht dat ik op zou vallen, dus daarom weet ik het gewoon niet meer. Ik weet gewoon niet zeker of ik hem leuk vind.. Vind je iemand leek als je vaak aan iemand moet denken en echt graag met diegene wil praten? I just really dunno.

    En dan, áls ik dus voor mezelf besloten heb dat ik hem leuk vind, wat dan verder? Hij is een vriend van me en we zitten in dezelfde vriendengroep, waardoor ik ook goed bevriend ben met zijn beste vriend.. En die heeft me zelf ooit gezegd dat hij best verlegen is met op iemand afstappen en dat is geloof ik ook zo.. Dus, hoe moet ik het dan aanpakken om er meer dan vriendschap van te maken?

    Just asking, ik ben niet zo goed in dit soort dingen (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Don't friendzone him! (cat)
    Volg je gevoel, het is duidelijk dat je wat voor hem voelt. Probeer jezelf naar hem open te stellen, zodat hij dat hopelijk ook doet. Succes!


    You are beautiful, you are love.

    Loop naar hem toe, vraag hem zijn mond open te doen, pak zijn tong in je linkerhand en aai zijn tong met je rechterhand. Bonuspunten als je chocopasta of honging op je rechterhand hebt. Dan weet ie gelijk hoe laat t is :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Impressie schreef:
    Don't friendzone him! (cat)
    Volg je gevoel, het is duidelijk dat je wat voor hem voelt. Probeer jezelf naar hem open te stellen, zodat hij dat hopelijk ook doet. Succes!


    Is friendzonen niet de favoriete hobby van ieder meisje ever? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Loop naar hem toe, vraag hem zijn mond open te doen, pak zijn tong in je linkerhand en aai zijn tong met je rechterhand. Bonuspunten als je chocopasta of honging op je rechterhand hebt. Dan weet ie gelijk hoe laat t is :Y)


    You Is Funny (lol)


    -

    Tigger schreef:
    (...)

    Is friendzonen niet de favoriete hobby van ieder meisje ever? (cat)


    I didn't do that with my guy. (cat)

    OT: Als je echt denk verliefd te zijn, volg je gevoel dan en ga ervoor. Nooit geschoten is altijd mis.


    Til hug og blod.

    Tigger schreef:
    Loop naar hem toe, vraag hem zijn mond open te doen, pak zijn tong in je linkerhand en aai zijn tong met je rechterhand. Bonuspunten als je chocopasta of honging op je rechterhand hebt. Dan weet ie gelijk hoe laat t is :Y)


    Ehm... whut? (krul) Haha, maar ik lag wel dubbel om deze reactie X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Tigger schreef:
    (...)

    Is friendzonen niet de favoriete hobby van ieder meisje ever? (cat)


    Ik friendzone al snel, I guess. Don't really know what to do otherwise. Oh, ik ben zo stom ook (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eerst gewoon een beetje beginnen met flirten?


    <3

    Tigger schreef:
    (...)

    Is friendzonen niet de favoriete hobby van ieder meisje ever? (cat)


    Ja, dat schijnt zo te zijn ja. Wat eigenlijk best dom is van al die meisjes! Don't date the bad guys! Date your best friend! Maarja, toen ik dat deed, was het uit na drie weken.. Maar heb inmiddels the right guy gevonden. :3


    You are beautiful, you are love.

    Eigenlijk heb ik zeg maar een soort van hetzelfde probleem, so I dunno.. ^^"


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk heb ik zeg maar een soort van hetzelfde probleem, so I dunno.. ^^"


    Ai, dat is vervelend ): Ik wens je er succes mee! Hopelijk komt het voor ons beiden goed, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Veel mee afspreken of mee praten, dan kan je zien of je écht gevoelens hebt voor hem. En dan kan je misschien het tegen hem zeggen.. Good luck!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xMadebyme schreef:
    Veel mee afspreken of mee praten, dan kan je zien of je écht gevoelens hebt voor hem. En dan kan je misschien het tegen hem zeggen.. Good luck!


    Ja, I guess so. Misschien moet ik ook eens zien te zorgen dat we ergens samen heengaan, zonder de hele vriendengroep haha (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk heb ik zeg maar een soort van hetzelfde probleem, so I dunno.. ^^"


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Is friendzonen niet de favoriete hobby van ieder meisje ever? (cat)


    Daar ben ik ook goed in, maar gelukkig is het goedgekomen (krul)
    Maar ik zou eerst er zelf achterkomen of je hem nou echt leuk vindt of niet. Als je het hem vertelt en hij ook wat voor jou voelt, zit je voor je het weet aan iets wat je misschien helemaal niet wilt... Dus eerst zeker weten. Maar je kunt natuurlijk altijd wel een beetje flirten en signalen geven (:
    En als je er dan over uit bent dat je hem écht leuk vindt, dan zou ik het hem gewoon vertellen. Hoe eng dat ook is, dat werkt meestal het beste.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.