• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

Jongeren

Meisjes

- Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine

Jongens

- William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken

Middeleeuwse Mensen

Meisjes (Met 1 goede heks)

- Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly

Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

- Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo

- Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

Slechte Heksen

- Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    -

Slechte Tovenaars

- Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -

Extra rollen

Connor Davids - 20 Jaar door Alladin

Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.

Wat je moet invullen;

Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:

Ik begin pas als het aantal tussen jongens en meisjes ongeveer gelijk is.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:36 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Paddo schreef:
    (...)

Zelfde hier o.o Ik heb al allemaal ideetjes om te gebruiken in de RPG o.o (:

Hehe! Ik ga jullie zo verpletteren met mijn heks!:)

It's never gonna happen, Guys.

Yuffie schreef:
    (...)

Hehe! Ik ga jullie zo verpletteren met mijn heks!:)

Pas maar op want deze tovenaar heeft nogal wat magie in zijn mouwen zitten waar jouw heks bang van gaat worden >=D

Haha! Nou ben ik bang xD

@ leannan Ik heb trouwens mijn personage iets aangepast! Ik was de kleur van de ogen vergeten..:O

Mag ik 1 slechte heks reseveren?

Yuffie schreef:
    Haha! Nou ben ik bang xD

@ leannan Ik heb trouwens mijn personage iets aangepast! Ik was de kleur van de ogen vergeten..:O

You beter be xD hahahaha :P
    Ik begin steeds meer zin te krijgen o.o
    IK WIL BEGINNEN!!! 0.0 D:

Paddo schreef:
    (...)

You beter be xD hahahaha :P
    Ik begin steeds meer zin te krijgen o.o
    IK WIL BEGINNEN!!! 0.0 D:

Onderschat mij niet:P Je weet niet wat ik allemaal kan;)
    (Niet dat ik dat zelf allemaal al zo goed weet! Hihi)

Oh!!!! MENSEN FEESTJE:D
    Ik ben geslaagd:D
    * Sorry dat moest ik even zeggen^^

Yuffie schreef:
    (...)

Onderschat mij niet:P Je weet niet wat ik allemaal kan;)
    (Niet dat ik dat zelf allemaal al zo goed weet! Hihi)

Oh!!!! MENSEN FEESTJE:D
    Ik ben geslaagd:D
    * Sorry dat moest ik even zeggen^^

Ik onderschat niemand o.o Is het slechtste wat je kan doen o.o
    Je vijand onderschatten o.o

GEFELICITEERD!!! :D:D
    WAAR IS HET FEEST?! :P xD

LovelyLonely schreef:
    Mag ik 1 slechte heks reseveren?

Yup, ik zet je er bij...ondertussen ga ik het speeltopic aanmaken (:
    Ik wilde wel aan iemand vragen wie er in Augustus thuis blijft zodat die persoon, tijdens mijn afwezigheid de topics aan kan maken.

Leannan schreef:
    (...)
    Ik wilde wel aan iemand vragen wie er in Augustus thuis blijft zodat die persoon, tijdens mijn afwezigheid de topics aan kan maken.

jeeeeeeeej :D Kunnen we beginnen :) Ik zelf ben slecht met topics aan maken o.o Dus daar moet je mij niet voor aankijken ): Misschien als het me uitgelegt word wil ik het best doen maar voor nu zou ik niet weten hoe ik het moet aanmaken enz ):

Leannan schreef:

Ik wil het wel doen, maar dan moet ik internet hebben op de camping. Dus dat weet ik niet zeker. Ik weet namelijk nog niet waar ik ben van de vakantie:) Moet nog plaatsingsoverzicht krijgen van waar ik animatie ga doen :) Dus wordt een klein beetje lastig denk ik xD

Feest is hier in Putten!!

[ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 13:52 ]

Volledige naam: Liam Oliver Sanz
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter:
    Liam praat niet graag met mensen die hij niet kent. Als je zijn vertrouwen hebt is hij echter open, eerlijk en best sociaal. Hij heeft een goed hart maar kan zijn gevoelens en emoties totaal niet uiten tegenover anderen. Liam is sportief en behoorlijk musicaal al weet niemand dat echt van hem. Hij is een nogal verbitterd persoon. Nog geen 2 maanden terug overleed zijn jongere zusje. Ze werkte op het land en tijdens een storm viel er een boom om. De boom viel om en raakte Sarah (zijn zusje) ze was opslag dood. Omdat Matthew bij het ongeluk aanwezig was heeft hij het gevoel dat het deels zíjn schuld is dat ze dood is. Liam werkt niet op het land, hij is namelijk smids knecht. Door dat werk heeft hij al aardig wat spieren gekregen en behoorlijk wat brandwonden.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:

Liam heeft bruin haar en blauwe ogen. Zijn kaaklijn is straks en zijn haar licht vaak warrig op zijn hoofd. Liam is 1.93 lang en is goed afgestraind door zijn werk.
    Verleden:
    Liam is opgegroeid in Engeland in Londen om precies te zijn. Een paar jaar terug verhuisde hij met zijn familie. Hij heeft dus een beetje een brits/engels accent. 2 maanden terug overleed zijn zusje. Hij had geen andere broers of zussen en aangezien ook zijn vader is overleden een paar jaar terug is hij nu de kost winner van het huis.
    Extra: x

;O Die eerste plaatje.. Hij is van Teen Wolf XD
    Gek genoeg ven ik zijn naam kwijt.. Ik heb alleen Jackson onthouden,

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Kaien schreef:
    ;O Die eerste plaatje.. Hij is van Teen Wolf XD
    Gek genoeg ven ik zijn naam kwijt.. Ik heb alleen Jackson onthouden,

haha kan best ik vond het plaatje gewoon sexy ;3

Leannan schreef:
    (...)

Ik wil het wel doen, ik ben precies 29 juli terug dus ik heb sowieso een internetverbinding.
    Heb je die jongen trouwens nog nodig? Ik was helemaal vergeten dat ik hem had gereserveerd. :'D

Great minds think alike.