• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo

    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    -

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Wat je moet invullen;


    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:


    Ik begin pas als het aantal tussen jongens en meisjes ongeveer gelijk is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    is het goed als ik hem morgen avond invul? ik moet zo naar bed en morgen weer werken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Volledige naam: Grace Sawyer
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 18
    Komt uit: Heden
    Uitgebreid Karakter: Grace is een brutaal iemand die niet op haar mondje is gevallen. Ze flapt er alles uit wat in haar opkomt omdat ze er niet van houdt om te zwijgen tegen mensen. Soms heeft ze wat arrogante trekjes, maar die heeft ze alleen als ze je niet kan hebben. Als je haar eenmaal goed leert kennen, is ze een schatje. Ze helpt graag andere mensen en altijd wel voor een grap te vinden. Grace kan er echter niet tegen als je op haar tenen trapt, doe je dat toch mag je wel eens een wraakactie verwachten.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Grace is ongeveer 1m65 en is erg slank gebouwd. Ze heeft haar haren donkerrood laten kleuren omdat ze dat wel gewaagd vond en het stond haar goed. Haar blauwe ogen staan meestal hard, ook al is dat niet de bedoeling. Ze heeft een erg bleke huid, maar wat ze ook doet ze wordt maar niet bruin. Van nature is Grace een brunette.
    Verleden: Over haar verleden valt vrij weinig te zeggen eigenlijk. Ze woont nog steeds bij haar ouders en is enig kind. Haar ouders reizen vaak voor hun werk, waardoor ze meestal alleen thuis is. Ze heeft een lieve pitbull die naar de naam Sacha luistert. Grace kreeg haar van haar ouders wanneer ze zelf nog maar 15 was zodat het hondje haar gezelschap kon houden. Met de rest van haar familie komt ze niet echt veel in contact aangezien het haar toch niet interesseert.
    Extra: In haar vrije tijd speelt ze gitaar en zingt ze.



    Volledige naam: Mirabelle Jocelyn Talbot
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Komt uit: De Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Mirabelle is een zeer rustig iemand met het hart op de juiste plaats. Ze lijkt op het eerste zicht best lief en onschuldig, maar schijn bedriegt. Ze laat zich door niets of niemand doen en kan soms wat sarcastisch uit de hoek komen. Wat ook typisch is aan Mirabelle, is dat je haar moeilijk kwaad krijgt, eerder snel geïrriteerd. Ze heeft een zwak voor de natuur en wordt daar erg vrolijk van. Doe je haar vrienden iets aan, kan je beter er voor zorgen dat je snel kan lopen.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Mirabelle is 1m60, wat erg klein is. Ze heeft een slanke lichaamsbouw maar toch is ze niet te dun, Mirabelle heeft rondingen op de juiste plaatsen. Ze heeft donkergroene ogen en zalmroze lippen. Haar haren hebben een bruine kleur met blonde stukjes in, maar dat komt door de zon.
    Verleden: Haar ouders heeft ze nooit gekend, maar ze weet echter wel dat ze nog een tweelingbroer heeft. Ze heeft haar tweelingbroer nog nooit gezien aangezien ze bij de geboorte uit elkaar werden gehaald. De vrouw bij wie ze opgroeide, Clarisse, heeft haar ouders gekend en vertelde enkele verhalen over hen. Haar ouders stierven op de brandstapel nadat ze beschuldigt werden van zwarte magie, wat absoluut niet waar was. Clarisse wist al ban het begin dat Mirabelle een speciaal meisje was, wat later dus inderdaad waar bleek te zijn. Mirabelle is namelijk, net als haar ouders een goede heks.
    Extra: Ze is een goede heks.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rechazame schreef:
    is het goed als ik hem morgen avond invul? ik moet zo naar bed en morgen weer werken

    Is goed


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik reserveer een vrouwelijke tiener


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tesly schreef:
    Ik wil graag een middeleeuws meisje reserveren :)
    Ook bedankt voor het waarschuwen! (flower)


    Hee, ik had toch optijd gereserveerd? Ik sta er niet bij :(


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Tesly schreef:
    (...)

    Hee, ik had toch optijd gereserveerd? Ik sta er niet bij :(

    Moet er vast hebben overgekeken.
    Het is aangepast in ieder geval :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam:Luna Taylor Parker
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Luna is een vriendelijk goed gelovig meisje. Ze staat altijd klaar voor anderen al is ze vaak wel een tikkeltje verlegen. Ze gelooft iemand al heel snel en is daardoor vaak het slachtoffer voor jongens.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Luna is zo rond de 1.70 lang. Ze heeft een goed gevormd lichaam met een volle c-cup en ronde billen. Ze heeft blond haar en licht blauwe ogen
    Verleden:komt nog
    Extra:komt nog

    de rest vul ik morgen in na werk goed?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 21:48 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Volledige naam:Luna Taylor Parker
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Luna is een vriendelijk goed gelovig meisje. Ze staat altijd klaar voor anderen al is ze vaak wel een tikkeltje verlegen. Ze gelooft iemand al heel snel en is daardoor vaak het slachtoffer voor jongens.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Luna is zo rond de 1.70 lang. Ze heeft een goed gevormd lichaam met een volle c-cup en ronde billen. Ze heeft blond haar en licht blauwe ogen
    Verleden:komt nog
    Extra:komt nog

    de rest vul ik morgen in na werk goed?

    Okido, ik zet je er al bij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam: Cecily Amelia Chauncey
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Komt uit: Middeleeuwen
    Uitgebreid Karakter: Over het algemeen is Cecily behulpzaam, lief en spontaan maar tegen mensen die ze écht niet mag kan ze zich als een behoorlijke kreng gedragen. Ze vertrouwt mensen niet zo snel, en als je haar vertrouwen beschaamd krijg je die ook niet zo snel terug, beter gezegd nooit. Ze is erg koppig en doorzettend en het is dan ook erg lastig haar van een idee of plan af te brengen als ze die eenmaal in haar hoofd heeft. Meestal zit ze vol energie, ze kan niet goed stil zitten. Ze houdt dan ook niet heel erg van binnen zitten, haar tijd brengt ze het liefste buiten door en dan als het kan op het strand, om bijvoorbeeld te surfen. Bang zijn zit ook niet in haar aard, maar daardoor wordt ze soms wel té roekeloos wat haar in de problemen of in niet zo fijne situaties kan brengen.
    Uiterlijk:


    Verleden: Komt later
    Extra: Komt later

    Volledige naam: William Blaze Ryker
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19
    Komt uit: Heden
    Uitgebreid Karakter:Riley is een jongen waar je eigenlijk liever geen vrienden mee bent. Hij zal geen kans voorbij laten gaan om op te scheppen, over wat dan ook. Van de meest kleine onzin dingetjes tot grotere, belangrijkere dingen. Een behoorlijk arrogante jongen dus. Uiterlijk is voor hem erg belangrijk en hij staat 's ochtends soms langer voor de spiegel dan de sommige meisjes. Wat meisjes betreft heeft hij liever dat ze een mooi kopje en lekker lijfje hebben dan een mooi innerlijk. Meisjes die niks tegen hem durven te brengen en er leuk uitzien bevallen hem het best. Hij heeft al behoorlijk wat relaties gehad, maar de meeste waren van korte duur en echt iemand leuk vinden heeft hij nog nooit gehad. Mensen die hem tegenspreken vindt hij zwaar irritant. Meestal als iemand dat doet wordt hij chagrijnig en als het een jongen is kan hij ook nog weleens een klap uitdelen. Voor de rest is hij erg egoïstisch. Hij zal alleen iets voor een ander doen als hij er ook zelf echt beter van wordt. Hij helpt mensen dus niet graag en hij wil ook niet dat mensen hem helpen. Wat hem betreft kan hij de hele wereld in zijn eentje wel aan.
    Uiterlijk :


    Verleden: Komt later
    Extra: Komt later

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 14:02 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam: Rachel Elizabeth Davies.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 18.
    Komt uit: Heden.
    Uitgebreid Karakter: Rachel is ontzettend stil, en valt dan ook niet altijd op in de massa. Toch is ze erg aardig en als iemand haar zou proberen te benaderen zou ze daar geen problemen mee hebben, maar ze zou nooit uit eigen initiatief contact zoeken met anderen.
    Rachel is een workaholic, wat inhoudt dat ze eigenlijk 24/7 gestort is op haar werk. Als ze niet werkt, lijkt ze constant energie te veel te hebben, en doet dan ook de meest zinloze taken, simpelweg om haar tijd te vullen. Met haar verslaving aan werk komen ook perfectionistische trekken in haar karakter voor; Rachel wilt dingen altijd op de goede manier gedaan hebben, dus háár manier. Hierdoor kan ze vaak arrogant overkomen.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:


    Rachel heeft lang blond haar en donkergroene ogen, die best wel zwak zijn, waardoor ze lenzen draagt. Als ze geen tijd of zin heeft om lezen in te doen draagt ze dan ook een bril. Ze is dol op mascara en doet soms ook wat oogpotlood op. Qua kleding kleedt ze zich chique, en draagt ze veel accessoires.
    Rachel is klein voor haar leeftijd, wat ze compenseert door vaak hoge hakken te dragen.
    Verleden: Rachel heeft nooit een goede band gehad met haar ouders, die vroeger altijd wel wat op haar aan te merken hadden. Zodra ze 18 werd, zocht ze dan ook een klein appartement voor haarzelf en haar kat Moony(, waarvan de naam inderdaad afkomstig is uit de Harry Potter reeks). Rachel houdt van geschiedenis, en na de middelbare school begon ze dan ook met het studeren ervan, wat haar tot nu toe erg goed bevalt. Ze gaat vooral op in middeleeuwse verhalen en Griekse of Egyptische mythes.
    Extra: Rachel heeft een fascinatie met het getal 13. Op de middelbare school heeft ze haar scriptie gedaan over het terugkomen van dat getal in de geschiedenis, en sindsdien beschouwt ze het als haar geluksgetal. Als ze voor wat dan ook een getal moet kiezen, zal ze dan ook altijd dertien nemen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 14:26 ]


    Great minds think alike.

    Leannan schreef:
    (...)
    Moet er vast hebben overgekeken.
    Het is aangepast in ieder geval :)


    Dankjewel! (flower)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Unbroken schreef:
    Volledige naam: Rachel Elizabeth Davies.
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 18.
    Komt uit: Heden.
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:

    De rest komt zo.

    Je staat er alvast bij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    2 Rollen dus?

    Nee, 1 of een heks of een tovenaar, wat denk je dat het hardste nodig is??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    (...)
    Nee, 1 of een heks of een tovenaar, wat denk je dat het hardste nodig is??

    Beide, lol :')
    Maar kies maar, je hebt alle tijd aangezien ik pas begin als het aantal meisjes ongeveer gelijk loopt met de jongens.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hmmm... Dan ga ik voor een tovenaar (ik heb een goed ideetje ^^)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page