• Door een mislukt experiment van enkele jongeren, hebben ze het voor elkaar gekregen om mensen uit de middeleeuwen naar het heden te transporteren.
    Totaal geschrokken door de mysterieuze gebeurtenis, slaan de bewoners uit de middeleeuwen op de vlucht en komen de wonderen uit het heden tegemoet.
    Al snel keren enkele mensen terug naar de jongeren, maar wat de jongeren echter niet weten is dat er enkele van hen magische krachten hebben.
    Met behulp van de jongeren, proberen ze onze gewoontes te leren zodat ze niet zo erg opvallen zodat ze samen met de jongeren enkele slechte, middeleeuwse heksen en tovenaars die de mensheid willen terroriseren kunnen tegenhouden.

    Jongeren

    Meisjes

    - Grace Sawyer - 18 jaar door Leannan
    - Rachel Elizabeth Davies - 18 Jaar door Unbroken
    - Allison Rachel Cervantes 18 Jaar door RainbowShine


    Jongens

    - William Blaze Ryker - 19 Jaar door Bisous
    - Nathan Erion Kacherson - 19 Jaar door ShallNotPass
    - Gereserveerd voor Unbroken



    Middeleeuwse Mensen

    Meisjes (Met 1 goede heks)

    - Mirabelle Jocelyn Talbot - 17 jaar en goede heks door Leannan
    - Cecily Amelia Chauncey - 17 Jaar door Bisous
    - Emmelie Everfire - 16 Jaar door Kaien
    - Catharina - 17 Jaar door Tesly


    Jongens (Mét 1 goede tovenaar)

    - Anthony Everfire- 19 Jaar door Kaien
    - Ethan Drews - 19 Jaar door Yuffie
    - Tanlor Cardiel - 17 Jaar en goede tovenaar door Paddo
    - Elric Derun - 18 Jaar door Paddo

    - Liam Oliver Sanz 19 Jaar door lluvia

    Slechte Heksen


    - Cyrille Flynn - 19 Jaar door Yuffie
    -

    Slechte Tovenaars

    - Tanthalas Zucchilo - 19 Jaar door LaCerise
    -



    Extra rollen

    Connor Davids - 20 Jaar door Alladin



    Regels:
    -Liefst meer dan 3 regels.
    -Schelden mag.
    -16+ mag, maar probeer het nog wel netjes te houden.
    -Doe niet perfect, iedereen heeft wel zijn of haar gebreken.
    -OOC tussen haakjes.
    -Maximum 3 personages per account, maar dan moet er wel zeker één iemand van het andere geslacht tussen zitten, niet 3 keer hetzelfde geslacht.
    -We sluiten niemand buiten want dat vindt niemand fijn.
    -Denk goed na voor je begint want het zijn een beperkt aantal rollen en ik hou niet van mensen die na de eerste dag al niets meer van zich laten horen.
    -Een reservering blijft 1 dag staan.
    -Naamwijzigingen doorgeven.


    Wat je moet invullen;


    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter:
    Uiterlijk mét foto en beschrijving:
    Verleden:
    Extra:


    Ik begin pas als het aantal tussen jongens en meisjes ongeveer gelijk is.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:36 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oke, de heks!

    Volledige naam: Cyrille Flynn
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Cyrille is een aardig slim en lief meisje. Tenminste.. Als je een dier bent. Cyrille haat daadwerkelijk de mensheid en is gemeen tegen iedereen die ze tegen komt. Ze kan enorm arrogant zijn. Ze geniet ervan als mensen pijn lijden en vind dat hun eigen schuld. Ze is enorm goed in liegen, wat ze gebruikt vooral om de mensen voor de gek te houden. Dat doet ze echter alleen als ze haar mantel niet aan heeft. (Zie Uiterlijk) Dan is ze opperbest in het toneel spelen van een lief, zachtaardig meisje dat braaf alle regels volgt. Ze is daar zo goed in, omdat ze walgt van elke emotie die ze dan richting de mensen laat zien. Cyrille is enorm gesteld op dieren en koetsert elk levend wezen, van een insect tot een olifant. Dat zijn de enige wezens, waar ze voor leeft. Ze houdt van dieren, vertroetelt ze en verzorgd ze als ze gewond zijn.

    Uiterlijk mét foto en beschrijving: Cyrille heeft lang blond haar, waar ze meestal één vlecht in doet. Ze heeft ijsblauwe ogen en een hele blanke huid. Haar lippen zijn bijna net zo bleek als haar huid. Meestal omlijnt ze haar ogen met dikke zwarte make-up. Ze draagt altijd een lange blauwe mantel over al haar kleren heen. Het liefst draagt ze een blauwe jurk, maar af en toe verwisseld ze de blauwe jurken met groen.


    Cyrille kan een heel onschuldig uiterlijk opzetten, terwijl ze dat zeker niet is. Dit gebruikt ze soms nog wel eens om mensen te misleiden. Haar mantel en donkere make-up laat ze dan weg. Ze trekt een iets duurder uitziende jurk aan (Alleen nog steeds blauw of groen), waardoor het net lijkt of ze van adel is.

    Verleden: Cyrille is van edele afkomst. Haar vader was een machtige landheer, die vele horigen (Boeren) op zijn land had werken. Cyrille groeide op in het harde leven van de adel. Haar moeder leerde haar de etiquettes aan met harde hand. Als er iets niet beviel, werd Cyrille geslagen. Haar vader was nog vreselijker dan haar moeder. Hij schaamde zich voor zijn jongen dochter en sloeg haar veelal. Daarnaast hield hij haar verborgen voor zijn andere rijke vrienden. Één keer waagde Cyrille zich in het vertrek van haar vader en zijn gasten. Achteraf kreeg ze zo'n harde aframmeling dat Cyrille daar nooit meer te boven is gekomen. Ze had meer dan een maand nodig om te herstellen van haar verwondingen. Toen haar vader opnieuw een poging deed haar te slaan, was Cyrille zo bang geworden dat ze haar vader neerstak met een mes, puur uit zelfverdediging. Haar moeder luisterde niet naar haar verhaal en noemde haar een moordenaar. Van afgrijzen en verdriet verbande haar moeder haar van het land af en Cyrille kwam op haar tiende jaar alleen te staan. Vier jaar lang zwierf ze rond in de straten, levend van alle restjes en stal van marktkramen. Door de verbanning van haar moeder en de jaren van armoede keerde Cyrille zich tegen de mensheid. Cyrille had altijd een dier bij zich en nadat ze het leed wat ze haar aandeden en de dieren aandeden had gezien, verafschuwde Cyrille de mensen. Ooit zou ze al deze vreselijke en gemene wezens betaalt zetten voor alles wat ze hadden gedaan.
    Op haar veertiende werd Cyrille opgemerkt door een tovenaar, toen ze met haar krachten fruit stal van een marktkraam. Deze leerde haar met haar krachten om te gaan, niet wetend van Cyrilles plannen ooit de mensheid te vernietigen. Toen Cyrille dacht dat ze alles wist, nam ze het op in een gevecht tegen de tovenaar. Als ze kon bewijzen dat zij sterker was, dan was ze genoeg vooruit gegaan om te gaan beginnen met haar plannen. Ze versloeg de tovenaar en nam zijn kasteel en bezittingen in. Eenmaal in de 21e eeuw is ze opnieuw alles kwijt en ze vind dat het tijd wordt om te beginnen met haar plannen om de mensheid te vernietigen.

    Extra: Cyrille haat de achternaam die ze gekregen heeft. Ze laat zich alleen aanspreken met Cyrille. Degene die het ook maar waagt haar achternaam te gebruiken, is niet zeker van zijn leven. Daarnaast is ze enorm gesteld op haar kerkuil (Azul), die altijd in de buurt is.

    [het verleden is een beetje lang geworden xD Is ze zo goed? Want ik heb het idee dat ik het karakter iets te overdreven heb gemaakt xD]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Oke, de heks!

    Volledige naam: Cyrille Flynn
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 19
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Cyrille is een aardig slim en lief meisje. Tenminste.. Als je een dier bent. Cyrille haat daadwerkelijk de mensheid en is gemeen tegen iedereen die ze tegen komt. Ze kan enorm arrogant zijn. Ze geniet ervan als mensen pijn lijden en vind dat hun eigen schuld. Ze is enorm goed in liegen, wat ze gebruikt vooral om de mensen voor de gek te houden. Dat doet ze echter alleen als ze haar mantel niet aan heeft. (Zie Uiterlijk) Dan is ze opperbest in het toneel spelen van een lief, zachtaardig meisje dat braaf alle regels volgt. Ze is daar zo goed in, omdat ze walgt van elke emotie die ze dan richting de mensen laat zien. Cyrille is enorm gesteld op dieren en koetsert elk levend wezen, van een insect tot een olifant. Dat zijn de enige wezens, waar ze voor leeft. Ze houdt van dieren, vertroetelt ze en verzorgd ze als ze gewond zijn.

    Uiterlijk mét foto en beschrijving: Cyrille heeft lang blond haar, waar ze meestal één vlecht in doet. Ze heeft ijsblauwe ogen en een hele blanke huid. Haar lippen zijn bijna net zo bleek als haar huid. Meestal omlijnt ze haar ogen met dikke zwarte make-up. Ze draagt altijd een lange blauwe mantel over al haar kleren heen. Het liefst draagt ze een blauwe jurk, maar af en toe verwisseld ze de blauwe jurken met groen.


    Cyrille kan een heel onschuldig uiterlijk opzetten, terwijl ze dat zeker niet is. Dit gebruikt ze soms nog wel eens om mensen te misleiden. Haar mantel en donkere make-up laat ze dan weg. Ze trekt een iets duurder uitziende jurk aan (Alleen nog steeds blauw of groen), waardoor het net lijkt of ze van adel is.

    Verleden: Cyrille is van edele afkomst. Haar vader was een machtige landheer, die vele horigen (Boeren) op zijn land had werken. Cyrille groeide op in het harde leven van de adel. Haar moeder leerde haar de etiquettes aan met harde hand. Als er iets niet beviel, werd Cyrille geslagen. Haar vader was nog vreselijker dan haar moeder. Hij schaamde zich voor zijn jongen dochter en sloeg haar veelal. Daarnaast hield hij haar verborgen voor zijn andere rijke vrienden. Één keer waagde Cyrille zich in het vertrek van haar vader en zijn gasten. Achteraf kreeg ze zo'n harde aframmeling dat Cyrille daar nooit meer te boven is gekomen. Ze had meer dan een maand nodig om te herstellen van haar verwondingen. Toen haar vader opnieuw een poging deed haar te slaan, was Cyrille zo bang geworden dat ze haar vader neerstak met een mes, puur uit zelfverdediging. Haar moeder luisterde niet naar haar verhaal en noemde haar een moordenaar. Van afgrijzen en verdriet verbande haar moeder haar van het land af en Cyrille kwam op haar tiende jaar alleen te staan. Vier jaar lang zwierf ze rond in de straten, levend van alle restjes en stal van marktkramen. Door de verbanning van haar moeder en de jaren van armoede keerde Cyrille zich tegen de mensheid. Cyrille had altijd een dier bij zich en nadat ze het leed wat ze haar aandeden en de dieren aandeden had gezien, verafschuwde Cyrille de mensen. Ooit zou ze al deze vreselijke en gemene wezens betaalt zetten voor alles wat ze hadden gedaan.
    Op haar veertiende werd Cyrille opgemerkt door een tovenaar, toen ze met haar krachten fruit stal van een marktkraam. Deze leerde haar met haar krachten om te gaan, niet wetend van Cyrilles plannen ooit de mensheid te vernietigen. Toen Cyrille dacht dat ze alles wist, nam ze het op in een gevecht tegen de tovenaar. Als ze kon bewijzen dat zij sterker was, dan was ze genoeg vooruit gegaan om te gaan beginnen met haar plannen. Ze versloeg de tovenaar en nam zijn kasteel en bezittingen in. Eenmaal in de 21e eeuw is ze opnieuw alles kwijt en ze vind dat het tijd wordt om te beginnen met haar plannen om de mensheid te vernietigen.

    Extra: Cyrille haat de achternaam die ze gekregen heeft. Ze laat zich alleen aanspreken met Cyrille. Degene die het ook maar waagt haar achternaam te gebruiken, is niet zeker van zijn leven. Daarnaast is ze enorm gesteld op haar kerkuil, die altijd in de buurt is.

    [het verleden is een beetje lang geworden xD Is ze zo goed? Want ik heb het idee dat ik het karakter iets te overdreven heb gemaakt xD]

    Ze is goed hoor :) Ik zet haar er bij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    En de middeleeuwse jongen
    Volledige naam: Ethan Drews
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Ethan is een lieve en aardige jongen. Hij is een harde werker, aangezien hij altijd op het platteland heeft gewerkt. Hij is erg toegewijd aan zijn baantje op het land en als het even kan, doet hij soms nog wel meer dan nodig is. Ethan is een enorme natuurliefhebber. Hij kan goed en makkelijk met mensen omgaan. Echter is Ethan best wel rommelig en nu hij in de 21e eeuw terecht is gekomen, komen zijn slechte eigenschappen enorm naar voren. Ethan is namelijk nogal een lafaard en erg onzeker over zichzelf. Hij is enorm bang van de nieuwe dingen die hij tegenkomt in de 21e eeuw.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving: Ethan heeft lang bruin haar en is aardig gespierd. Hij heeft blauw-groene ogen. Hij heeft een enorme ruwe lichtgetinte huid, vanwege het werken op het land.


    Verleden: Ethan komt van een boerderij. Zijn ouders hadden een eigen boerderij en hij hielp hen vaak op het land. Hij heeft in totaal 8 broertjes en zusjes, waarvan hij de oudste is. Zo'n groot gezin is wel leuk, maar was altijd ruzie om dingen. Ze hadden het niet erg breed en toch hadden ze niets te klagen thuis. Het was huisje, boompje, beestje en vooral veilig en gezellig thuis. Ethan ging niet naar school, daar was geen tijd voor, aangezien hij altijd op het land werkte. Later zou hij de boerderij van zijn vader erven. Eenmaal in de 21e eeuw is Ethan helemaal in paniek uitgebroken.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 12:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    En de middeleeuwse jongen
    Volledige naam: Ethan Drews
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 19
    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)
    Uitgebreid Karakter: Ethan is een lieve en aardige jongen. Hij is een harde werker, aangezien hij altijd op het platteland heeft gewerkt. Hij is erg toegewijd aan zijn baantje op het land en als het even kan, doet hij soms nog wel meer dan nodig is. Ethan is een enorme natuurliefhebber. Hij kan goed en makkelijk met mensen omgaan. Echter is Ethan best wel rommelig en nu hij in de 21e eeuw terecht is gekomen, komen zijn slechte eigenschappen enorm naar voren. Ethan is namelijk nogal een lafaard en erg onzeker over zichzelf.
    Uiterlijk mét foto en beschrijving: Ethan heeft lang bruin haar en is aardig gespierd. Hij heeft een enorme ruwe lichtgetinte huid, vanwege het werken op het land.


    Verleden: Ethan komt van een boerderij. Zijn ouders hadden een eigen boerderij en hij hielp hen vaak op het land. Hij heeft in totaal 8 broertjes en zusjes, waarvan hij de oudste is. Zo'n groot gezin is wel leuk, maar was altijd ruzie om dingen. Ze hadden het niet erg breed en toch hadden ze niets te klagen thuis. Het was huisje, boompje, beestje en vooral veilig en gezellig thuis. Eenmaal in de 21e eeuw is Ethan helemaal in paniek uitgebroken.
    Extra: -

    [Hij is ietsje korter dan de heks, maar waarschijnlijk voeg ik nog wel een paar dingen toe;)]


    Ik zet hem er ook bij ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zoek nog 3 jongens en dan begin ik :)
    1 Jongen uit het heden en 2 uit de middeleeuwen waaronder één goede tovenaar zit.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Is de goede tovenaar al bezet? Zo ja jammer...

    Paddo schreef:
    Is de goede tovenaar al bezet? Zo ja jammer...

    Nope, die is nog vrij :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    Nope, die is nog vrij :)


    Mooi :D Reserveer die dan maar voor mij :) Ik heb al een idee :D

    Volledige naam: Tanlor Cardiel

    Geslacht: Man

    Leeftijd: 17

    Komt uit: (Heden of Middeleeuwen)

    Uitgebreid Karakter:

    Tanlor is een jongen die al jaren leeft hoewel zijn lichaam er nog jong uit ziet, dankzij een klein boekje wat die van zijn leer meester heeft gekregen heeft die al deze tijd overleefd. Dankzij de Codex heeft Tanlor vele magische krachten bemachtigt en onder controlle gekregen, hoewel hij het liever geheim houdt helpt hij af en toe mensen die in hoge nood zijn.
    Tanlor leeft daarom ook het liefst zo ver mogelijk van de mensheid vandaan, voor de rust en om het boek veilig te houden in het zakje waar het nu al eeuwen in zit.
    Maar sinds die in alleen woont heeft die een rustig bestaan gekregen, hij heeft een boerderij waar die elke dag zijn werk doet en geld binnen brengt door graan en groente te verkopen bij de markt. De dieren die hij heeft geven genoeg melk en vlees om van te leven en zo heeft Tanlor een rustig bestaan, hoewel die heel af en toe een beetje magie gebruikt om zijn graan, groente of dieren te reden van de dood.

    Uiterlijk mét foto en beschrijving:



    Tanlor is nogal mysterieus en vertelt mensen nooit helemaal de waarheid, daarbij vertrouwt hij mensen niet snel maar als het nodig is dan accepteert die het en legt die zichzelf erbij neer om samen met iemand te werken.

    Verleden: Tanlor zijn verleden begon toen een man hem had gevonden in het bos, uitgehongerd en alleen. De man verzorgde de jongen en toen die oud genoeg was kreeg Tanlor het bestaan van magie te leer, dat niet alleen ook leerde de man Tanlor de weg van alchemie. Toen Tanlor 16 werd kreeg hij de Codex, de man vertelde Tanlor dat het vele geheimen bevat en in slechte handen nogal wat duivelse krachten omhoog kan halen. De dag erna stierf de man en werd een stof wolk die weggevaagt werd door de wind, Tanlor die verbaasd was ging de volgende dag nog op reis met het boek in het zakje waar het in zat. Hij leerde de rest van zijn magie uit het boek en leerde daardoor ook dat het boek te krachtig was voor elk mens, zelfs voor hem. Het enigste wat Tanlor nu nog het boek voor gebruikt is het Elixer van het leven om jong te blijven en het boek te beschermen tot die een nieuwe beschermer heeft gevonden.

    Extra: -Komt nog-

    Als er iets is wat te erg is of iets anders, zeg het en dan verrander ik het wel :)

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 10:36 ]

    De foto is niet zichtbaar, maar daar moet jij je geen zorgen om maken...
    Ik maak een story waar alle personages instaan aangezien dat overzichtelijker is dus zal ik hem er wel bij zetten.
    Voor de rest is hij goed, ik zet je er bij


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    De foto is niet zichtbaar, maar daar moet jij je geen zorgen om maken...
    Ik maak een story waar alle personages instaan aangezien dat overzichtelijker is dus zal ik hem er wel bij zetten.
    Voor de rest is hij goed, ik zet je er bij


    Klopt foto is idd niet zichtbaar :( Ik merk het, ik snap niet waarom :( Toenet deed die het nog wel :( ik zal wel even beschrijving van hoe die eruit ziet erbij doen :)

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 12:36 ]



    Deze dus?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:



    Deze dus?


    Ja o.o Hoe kan t dat die het wel bij jouw doet en niet bij mij? xD WTF is this kind of sorcery xD

    Ik wacht nog wel even, maar als er niemand is die de rollen neemt wil ik wel een jongen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 6:22 ]


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Ik wacht nog wel even, maar als er niemand is die de rollen neem wil ik wel een jongen.

    Ok is goed, als jij er dan nog eentje neem, neem ik del laatste jongen wel op me...
    Uh, is it just me or does this sound weird? :')
    Dan begin ik eventueel morgen al met het aanmaken van het speel topic.
    Het enige dat sommige mensen nog moeten doen is hun personage vervolledigen zodat ik het in de story kan zetten met de personages.
    Ik heb dus nog 1 jongen uit het heden en 1 uit de middeleeuwen nodig.
    Dan mag jij van mij kiezen wie je eventueel zou willen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2012 - 0:10 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.