• Omdat ik dat zo leuk vind om te doen.
    Nou, het is op zich niet héél erg maar voor mij dus wel. 8D
    Ten eerste de kleding, een blouse, een gilet en een nette broek met zwarte schoenen. Daarbij een idiote sjaal. Het is hardstikke warm in die winkel, niet normaal. Zeker met die sjaal om, ik stik zowat.
    Ten tweede mijn geweldige zwarte schoenen. I totally love them, maar mijn voeten niet. Ze doen elke keer enorm pijn, blaar na blaar na blaar op mijn hielen en nu... het ziet er gewoon ongelofelijk eng uit. Ook de rest van mijn voeten.
    Als laatste, het werk zelf. Ik ben redelijk intelligent. (Ja, dat ís bewezen met IQ testen haha) Het werk daar is voor mensen die íets minder intelligent zijn. Zo heb ik vandaag 4 en een half uur lang producten gescant en dan een nieuw prijsje erop geplakt met een mooie rode sticker. Dat is niet zo heel erg, maar zo lang achter elkaar wel. Ik was blij toen ik de paskamers mocht vegen.
    Gelukkig verraste Kelly (TrueKlainer) en haar vriendin me vandaag met een kort bezoekje waardoor het iets leuker werd.
    -Ik werk trouwens bij de V&D-

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:20 ]


    Your make-up is terrible

    jaimyhoi schreef:
    Ik ga proberen om deze zomer in het verzorgingstehuis te werken ^^

    ooww, ik vind het er ook altijd zo warm uit zien die kleding voor het personeel bij de V&D D:


    je gaat spijt hebben hoor! Ik liep stage daar. Never again!


    -

    In de zomer heb ik een vakantiejob in de fabriek hier en daar is het sowieso al warm. En aangezien dat in ploeg is, is dat in de vroege ploeg van 5 tot 11 en dat is echt om bij in slaap te vallen. Ik ben altijd blij als ik mag beginnen vegen want dat maakt dat mijn werk er bijna opzit :Y)