• Omdat ik dat zo leuk vind om te doen.
    Nou, het is op zich niet héél erg maar voor mij dus wel. 8D
    Ten eerste de kleding, een blouse, een gilet en een nette broek met zwarte schoenen. Daarbij een idiote sjaal. Het is hardstikke warm in die winkel, niet normaal. Zeker met die sjaal om, ik stik zowat.
    Ten tweede mijn geweldige zwarte schoenen. I totally love them, maar mijn voeten niet. Ze doen elke keer enorm pijn, blaar na blaar na blaar op mijn hielen en nu... het ziet er gewoon ongelofelijk eng uit. Ook de rest van mijn voeten.
    Als laatste, het werk zelf. Ik ben redelijk intelligent. (Ja, dat ís bewezen met IQ testen haha) Het werk daar is voor mensen die íets minder intelligent zijn. Zo heb ik vandaag 4 en een half uur lang producten gescant en dan een nieuw prijsje erop geplakt met een mooie rode sticker. Dat is niet zo heel erg, maar zo lang achter elkaar wel. Ik was blij toen ik de paskamers mocht vegen.
    Gelukkig verraste Kelly (TrueKlainer) en haar vriendin me vandaag met een kort bezoekje waardoor het iets leuker werd.
    -Ik werk trouwens bij de V&D-

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 19:20 ]


    Your make-up is terrible

    Onthouden dus; Werk niet bij de V&D.. Bovendien moet ik daar eventjes voor reizen en dat vertik ik ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vegen is de perfecte afleiding, dat doe ik liever dan de klanten bestellen in de bakkerij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    Vegen is de perfecte afleiding, dat doe ik liever dan de klanten bestellen in de bakkerij...


    Haha inderaad, ik wist niet dat het zo leuk kon zijn.


    Your make-up is terrible

    Blarenpleisters ftw, seriously.


    Til hug og blod.

    Nou ja, het is 'n bijbaantje, toch? Kassadraaien is ook niet echt intelligent werk, maar 't gaat er toch om dat je wat verdient :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ygritte schreef:
    Nou ja, het is 'n bijbaantje, toch? Kassadraaien is ook niet echt intelligent werk, maar 't gaat er toch om dat je wat verdient :3


    Ik sta niet achter de kassa. D: En dat lijkt me nog interessanter eerlijk gezegd. Het is wel een bijbaantje ja, maar wel voor ongever 3 dagen per week van 7 uur per dag.


    Your make-up is terrible

    Mijn nichtje werkt er ook.
    Soms ben ik echt blij met die kas waar ik in werk.


    Food.

    Ik doe alleen krantjes. Geen collega's. Geen smiley-gezichtjes die ik moet trekken naar mensen. Geen gezeur. Geen werkkleding.

    Maar ik kan niets anders omdat ik 14 ben :3

    Nou alsof de kassa alles is D:
    Ik moest invallen voor een collega die niet kon werken, van 8.30 tot 18.00 enkel kassa gedraaid. Ik werd gék. Ik zat alleen maar, mn rug deed pijn, ik had koppijn en ik werd chagrijnig door het eentonige. Dat doe ik dus nevernooit meer.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ach het is geld verdienen 8)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn werk is wel leuk. :Y)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik sta niet achter de kassa. D: En dat lijkt me nog interessanter eerlijk gezegd. Het is wel een bijbaantje ja, maar wel voor ongever 3 dagen per week van 7 uur per dag.

    Ik bedoel dat ik dat heb gedaan :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jij hebt tenminste werk! Ik ben baanloos. D:

    Maar dat zou natuurlijk ook kunnen omdat ik 11 ben. :Y)

    Ik ga proberen om deze zomer in het verzorgingstehuis te werken ^^

    ooww, ik vind het er ook altijd zo warm uit zien die kleding voor het personeel bij de V&D D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lijkt me niet leuk nee. :') Al voel je je ook niet zo goed na een dag vlees & kaas snijden, plus een heleboel schoonmaken. Dan stink je naar vlees. Jèk.


    You are beautiful, you are love.