• Hallo,
    Heeft iemand enig idee hoe ik deze gif uit elkaar haal? Het zijn allemaal plaatjes van bomen en die heb ik morgen nodig. Ik heb het geprobeerd met een programma, maar dat is niet echt gelukt dus ik vraag me af of iemand dat voor me kan doen en misschien opsturen via een prive bericht of gewoon hier? (:

    Hartelijk bedankt en sorry als ik een beetje als een zeikwijf over kom xo.


    You're beautiful.

    Zet 'm op paint, je krijg alleen het 1e plaatje, though.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heel snel printscreens maken :3

    Euh heel snel printscreens maken? Een beter idee heb ik niet (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Timor schreef:
    Heel snel printscreens maken :3


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Forks schreef:
    Zet 'm op paint, je krijg alleen het 1e plaatje, though.


    Ik wou eerst heel snel printscreens maken en dan op paint bewerken, maar ik heb helemaal geen paint op deze computer staan...Fail..


    You're beautiful.

    Hoeveel zijn het er in totaal?

    Openen met gimp, dan krijg je de verschillende lagen. Ik wil dat eventueel ook wel voor je doen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Openen met gimp, dan krijg je de verschillende lagen. Ik wil dat eventueel ook wel voor je doen.


    Kan je dat alsjeblieft voor me doen? alsjeblieft? Als je dat doet dan heb je me ZO erg geholpen..


    You're beautiful.

    coastalkid schreef:
    (...)

    Kan je dat alsjeblieft voor me doen? alsjeblieft? Als je dat doet dan heb je me ZO erg geholpen..

    Tuurlijk.


    Ex astris, sciencia

    Kanade schreef:
    Hoeveel zijn het er in totaal?

    15/16 zoiets denk ik? (:


    You're beautiful.

    Bronte schreef:
    (...)
    Tuurlijk.


    Gosh, dankjewel dat je de moeite neemt. Je hebt me zo juist een deel geholpen met mijn overgang!<3. (:


    You're beautiful.

    Oh als Bronte het al doet, laat ik het wel aan haar over anders heb je straks 2 keer dezelfde foto's. Had je anders ook wel willen helpen. ^^

    coastalkid schreef:
    (...)

    Gosh, dankjewel dat je de moeite neemt. Je hebt me zo juist een deel geholpen met mijn overgang!<3. (:

    Mag ik je de bestanden doorsturen in een e-mail? Het zijn er een paar, en als ik die allemaal moet uploaden via tinypic gaat dat een tijdje duren.


    Ex astris, sciencia

    Als je een foto uit een gif haalt, zijn ze vaak wel minder goede kwaliteit ivm het opslaan van de gif zelf. Just so you know.

    Kanade schreef:
    Oh als Bronte het al doet, laat ik het wel aan haar over anders heb je straks 2 keer dezelfde foto's. Had je anders ook wel willen helpen. ^^


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bronte schreef:
    (...)
    Mag ik je de bestanden doorsturen in een e-mail? Het zijn er een paar, en als ik die allemaal moet uploaden via tinypic gaat dat een tijdje duren.

    okee, ik stuur mijn e-mail wel even op (:


    You're beautiful.