• Het viel me op dat er bij ons school heel vaak gevochten wordt! Het gebeurt zelfs vaak dat dat ze gewoon voor hun plezier vechten! Dan gaan ze in een kring staan, gooien een paar mensen wat geld in het midden en gaan er wat mensen vechten om het geld! *Wow! Spektakel, spektakel!*
    Maar gisteren begonnen er twee jongens echt te vechten en vandaag zag ik een van die twee op school en bleek dat die een blauw oog had!
    Zit ik op een gewelddadige school of is dat bij jullie ook zo?


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    in die 5 jaar dat ik op deze school zit is er nog maar 2 of 3 keer wat gebeurd, maar niet echt iets ergs ofzo


    Life is hard, just break it with your head <3

    Jup, bij ons was dat vorig jaar ook. Dan waren dat gevechten voor 1 cent ofz -.- zo kinderachtig. Nu zijn ze allemaal wat volwassener geworden denk ik, eindelijk. ;D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Aperio schreef:
    Neen, bij ons wordt er echt nooit gevochten. Als er dan eens twee mensen gewoon tegen elkaar staan te schreeuwen is dat al het spektakel van het jaar, haha.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    xMadebyme schreef:
    Jup, bij ons was dat vorig jaar ook. Dan waren dat gevechten voor 1 cent ofz -.- zo kinderachtig. Nu zijn ze allemaal wat volwassener geworden denk ik, eindelijk. ;D

    Wij begrijpen elkaar volgens mij.xD Al zijn ze hier nog steeds even onnozel!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Bij ons word echt nooit gevochten. Nooit. Brave school 8D

    Hmm, bij ons waren er nooit gevechten, en ik heb al op heel wat scholen gezeten?


    Bad decisions make good stories.

    Bij ons komen de leerkrachten er altijd zo snel tussen dat er niets kan gebeuren, als er eens ruzie komt, gaat iedereen errond staan en dan wordt er heel snel ingegrepen, ze hebben het daardoor afgeleerd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nee.
    Alle meisjes lopen hier halfnaakt en lekkend met hun vriendjes rond.

    Niet vechten, maar mijn school loopt over van mensen die alles doen om aandacht te krijgen. Ik word er doodmoe van T___T


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Neenie schreef:
    Nee.
    Alle meisjes lopen hier halfnaakt en lekkend met hun vriendjes rond.

    Als wij bloesjes met spaghettibandjes aandoen krijgen we al strafstudie!:(


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik heb wel heel wat geweld meegemaakt op de scholen waar ik gezeten heb. Een daarvan had een aparte afdeling bij de politie die ook regelmatig ingezet werd, die speciaal voor die school bedoelt was.


    Til hug og blod.

    Neenie schreef:
    Nee.
    Alle meisjes lopen hier halfnaakt en lekkend met hun vriendjes rond.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Bij ons word bijna elke dag wel gevochten. Nja ik bemoei me er niet zo mee :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    HARRYMARRYME schreef:
    (...)
    Als wij bloesjes met spaghettibandjes aandoen krijgen we al strafstudie!:(


    ... Serieus? Hier kunnen mensen in bikini's lopen en zonder shit (Ja, jongens dan) en niemand zegt er iets van.

    Timor schreef:
    (...)

    ... Serieus? Hier kunnen mensen in bikini's lopen en zonder shit (Ja, jongens dan) en niemand zegt er iets van.

    Ik ben zo jaloers op jou!!!
    Wij mogen geen piercings, open kleding of van die dingen, geen haar in niet-natuurlijke kleuren, niet meer dan twee gaatjes per oor voor meisjes voor jongens maximum in gaatje in maximum een oor, geen stretchers (alhoewel dit heel veel overtreden wordt, ook door mij), geen teenslippers, geen tattoos (alhoewel ik een klein hartje op mijn hand heb maar dat hebben ze vorige week pas ontdekt en omdat het bijna vakantie is, maken ze er geen probleem van), en nog vele idiote regeltjes...
    Als je een van deze dingen overtreed krijg je strafstudie maar als je vecht ofzo krijg je alleen maar een waarschuwing! Volwassen hoor!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.