• Het viel me op dat er bij ons school heel vaak gevochten wordt! Het gebeurt zelfs vaak dat dat ze gewoon voor hun plezier vechten! Dan gaan ze in een kring staan, gooien een paar mensen wat geld in het midden en gaan er wat mensen vechten om het geld! *Wow! Spektakel, spektakel!*
    Maar gisteren begonnen er twee jongens echt te vechten en vandaag zag ik een van die twee op school en bleek dat die een blauw oog had!
    Zit ik op een gewelddadige school of is dat bij jullie ook zo?


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Wow dat is bij ons echt niet zo.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb een hele strenge school, bij mij zouden ze nog niet eens durven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neen hij leefde nog maar moest wel naar het ziekenhuis.
    De jongen die hem neerstak werd geschrorst en mocht volgens mij niet meer bij ons op school komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat met dat geld is wel heel laag > <.
    Er zitten wel een stel vreemde mensen op mijn school. Laatst bijvoorbeeld had een meisje dat op kickboksen zit een brugger in haar nek gegrepen en haar keihard met haar hoofd tegen een paal aangebeukt, alleen omdat het meisje zogenaamd haar op de grond gevallen sleutels weg had getrapt (was erbij, deed ze helemaal niet). Brugger een gebroken neus, zo zielig. 't Arme kind schrok zich natuurlijk dood. Volgens mij is ze (de brugger) daarna op een andere school gegaan.


    i put the fun in funeral

    In de drie jaar die ik nu op mijn school zit heb ik nog nooit een gevecht gezien. Volgens mij gebeuren die op de school die naast ons staat.


    Food.

    Frodo schreef:
    Ik heb een hele strenge school, bij mij zouden ze nog niet eens durven.

    Wij hebben echt een domme school! Er was eens iemand van mijn klas op het dak geklommen en die kreeg strafstudie terwijl die nog nooit eerder iets fout had gedaan en mensen die vechten krijgen alleen een waarschuwing!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Gewelddadig zou ik niet zeggen, maar er zitten wel een paar van die vechtersbaasjes bij ons op school ja. Die staan er dan ook om bekend.
    Vorig jaar had een klasgenoot van mij een andere klasgenoot een gekneusde neus geslagen en ook dit jaar zijn ze weer lekker bezig geweest.
    En vaak om de stomste dingen, omdat iemand met een pen tikt, homo is etc.
    Slaat nergens op, maar ach, zo gebeurt er nog eens wat. (:


    Tell me about it, stud.

    Wow, dat vind ik best eng klinken!
    Voor zover ik weet, is er bij ons maar één keer een gevecht achtig iets geweest. Een jongen had een stoel bij iemand (die hij niet kende) naar achteren getrokken, omdat hij iets wat onder de stoel lag wou pakken. Diegene die wou gaan zitten, dacht dat het expres was, en sloeg de ander een gebroken neus. Hij is toen geschorst. Maar verder is er gelukkig nog nooit iets ernstigs gebeurd.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ik heb eigenlijk nog nooit van een gevecht op onze school geweten. Ik zal wel met allemaal kneusjes zitten (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Bij ons af en toe. Eentje was echt heel erg laf. Toen hadden een paar zesde klassers iemand van 10/11 van de international school bekogeld met ijsballen. De andere keer had iemand de ander in de ballen getrapt en dat was zo hard dat er een trauma helikopter is gekomen om hem op te halen aangezien er een elektrische schok naar zijn hersenen is gegaan. En nog een keer een jongen bij een andere jongen in de klas. Toen heeft de een de ander zo hard getrapt dat die er bij flauwgevallen was. EN nee, dat was geen aansteller of wat dan ook.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, op de school waar ik dit jaar op zat was dat ook altijd zo :') Op de havo op mijn eigen school was dat nooit zo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beroepsonderwijs -yeah-
    Hier is altijd ruzie, vechten ze elke dag inclusief bitch fights die ik nog best vermakelijk vind. (cat)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Zerefu schreef:
    Nee dat is bij ons niet zo. Denk dat je op een gewelddadige school zit.

    Eh, nee, niet op school. Maar wel vaak op de school een straat verder, en soms dan na school komen enkelen van die andere school mensen van mijn school in elkaar slaan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wij hebben allemaal van die kleuters in de klas die dan gaan duwen en trekken of elkaar voor de lol een beetje gaan meppen, maar echt serieuze gevechten zijn er maar heel af en toe.
    Lijkt me overigens wel vervelend, wat je schrijft, en dat ze zulke stomme straffen geven.


    The universe is not made of atoms, it's made of tiny stories.