• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    You should use spoiler taggs. :Y) Ben het wel met je eens trouwens!


    Oeps, ik dacht dat ik het zo had geschreven dat het er geen (heel weinig) spoilers in zaten -__-
    Verander het wel even, because "Spoiling stories... is an unforgivable sin in this world." ~ Leo

    [ bericht aangepast op 25 maart 2013 - 16:42 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Oeps, ik dacht dat ik het zo had geschreven dat het er geen (heel weinig) spoilers in zaten -__-
    Verander het wel even, because "Spoiling stories... is an unforgivable sin in this world." ~ Leo


    Yeah, indeed. Leo is right. (:
    Het is ook niet ontzettend erg spoiler achtig, maar het is gewoon vervelend als je het liever toch niet wil lezen. Ikzelf wil namelijk de kleinste spoilers al altijd vermijden. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ben zo blij! Heb volume 1 & 2 van Pandora Hearts net besteld, kan niet wachten tot ze binnen komen. Wil de hele serie hebben :Y)


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    Ben zo blij! Heb volume 1 & 2 van Pandora Hearts net besteld, kan niet wachten tot ze binnen komen. Wil de hele serie hebben :Y)


    Ik heb deel 1t/m4, hehe. Ik wil ze ook allemaal! (bloos)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb deel 1t/m4, hehe. Ik wil ze ook allemaal! (bloos)


    Give me D: Mag ik vragen waar jij je manga koopt?


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Give me D: Mag ik vragen waar jij je manga koopt?


    In een winkel in den Bosch, waar ze ook strips verkopen. Maar op Archonia wil ik ze ook nog weleens bestellen als ze de manga die ik wil daar niet hebben.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    In een winkel in den Bosch, waar ze ook strips verkopen. Maar op Archonia wil ik ze ook nog weleens bestellen als ze de manga die ik wil daar niet hebben.


    Dat winkeltje in den Bosch gaat niet lukken >< Archonia, thank you. Daar is het te minste goedkoper dan bij Bol! Hoe goedkoper het is, hoe meer je kan kopen~


    We're all mad here. ~Cheshire

    Sayonara schreef:
    (...)

    Dat winkeltje in den Bosch gaat niet lukken >< Archonia, thank you. Daar is het te minste goedkoper dan bij Bol! Hoe goedkoper het is, hoe meer je kan kopen~


    Daar moet je maar net in de buurt wonen, ja ;p. Het is wel echt erg, hoor. Ik koop daar alle Pandora Hearts manga's op - onder andere - en de eigenaren kennen me gewoon al. ;x Kan nooit een goed teken zijn. xd
    & Archonia is idd goedkoper, hehe. Daarom bestel ik nooit op bol. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Chapter 82 is er! *O*

    Alice is baaaaack! ;D En zo mooi weer allemaal, ik kan bijna geen PH lezen zonder te huilen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Chapter 82 is er! *O*
    Alice is baaaaack! ;D En zo mooi weer allemaal, ik kan bijna geen PH lezen zonder te huilen. (':



    Ik ben nog maar bij chapter 2 >.<


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Parachutes schreef:
    Chapter 82 is er! *O*
    Alice is baaaaack! ;D En zo mooi weer allemaal, ik kan bijna geen PH lezen zonder te huilen. (':


    FUCK YEAH. Ben weer helemaal bij gelezen, heerlijk als je een paar chapters op achter loopt. :'D
    &nd ik ben nogal huiverig met het kopen van vertaalde Manga, want ik heb een mangapocket van One Piece en Fruits Basket en daar is het Nederlands echt bagger.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 10:11 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    FUCK YEAH. Ben weer helemaal bij gelezen, heerlijk als je een paar chapters op achter loopt. :'D
    &nd ik ben nogal huiverig met het kopen van vertaalde Manga, want ik heb een mangapocket van One Piece en Fruits Basket en daar is het Nederlands echt bagger.



    Koop je ze toch in het Engels?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Parachutes schreef:
    Chapter 82 is er! *O*
    Alice is baaaaack! ;D En zo mooi weer allemaal, ik kan bijna geen PH lezen zonder te huilen. (':


    Dat was snel

    Dit hoofdstukje was echt zielig ):
    Waar wat is er nou gebeurt met Jack? Is hij nu verdwenen, or something like that?
    Hield het niet droog bij de laatste pagina, Oscar-sama is so sweet


    We're all mad here. ~Cheshire

    Ik ga morgen waarschijnlijk bijlezen vanaf de anime.

    Ichiya schreef:
    (...)

    FUCK YEAH. Ben weer helemaal bij gelezen, heerlijk als je een paar chapters op achter loopt. :'D
    &nd ik ben nogal huiverig met het kopen van vertaalde Manga, want ik heb een mangapocket van One Piece en Fruits Basket en daar is het Nederlands echt bagger.


    Dat vind ik ook, daarom koop ik ze altijd in het Engels. Dat is een stuk beter. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)