• Hallo allemaal,
    Ik wou gewoon eventjes weten of ik de enige ben..
    Ik ben bijna 15 en heb nog nooit een serieuse relatie gehad en gekust.
    Ben ik zo abnormaal? (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Nee, bij mij gebeurde dat op mijn 17e. Geen zaken om je druk over te maken dus (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, dat is niet abnormaal (:
    Het is bij iedereen verschillend. De een wordt voor het eerst gezoend op de 13e, de ander op z'n 18e en noem maar op ^^
    Je bent niet abnormaal dus :3


    26 - 02 - '16

    Heel abnormaal.
    Om eerlijk te zijn, omdat je dit denkt. Er zijn mensen van twintig die dit nog niet gedaan hebben. Zelf ben ik zestien en heb het nog nooit gedaan of gehad..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee hoor. (:


    I am an idiot, I move.

    Negligible schreef:
    Nee, bij mij gebeurde dat op mijn 17e. Geen zaken om je druk over te maken dus (:

    Danku voor je reactie, dat stelt me toch wel gerust (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Je moet niet naar leeftijden kijken.


    -

    ik was 16, en ik ben een jongen =x het gebeurt gewoon waneer je er klaar voor bent en je moet het absolut niet pushen.

    Ik ben 16 en heb nog niks van dat alles gedaan.
    Kan me ook niks schelen, vind mezelf er nog te jong voor. Gewoon genieten van je leven.:Y)

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben zeventien en heb ook maar met één jongen gezoend. Was wel meerdere keren, omdat we wat hadden, maar dat alles begon ook pas toen ik bijna zestien was


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    No, same here (:


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.

    Kanade schreef:
    Ik ben 16 en heb nog niks van dat alles gedaan.
    Kan me ook niks schelen, vind mezelf er nog te jong voor. Gewoon genieten van je leven.:Y)

    Mij kan het ook niet veel schelen, maar mijn 'vriendinnen' zaten maar te zeggen van 'huh heb jij nog niet gekust? en nog geen enkel goed vriendje gehad en blabla..' dus ik wou eventjes checken of ik echt zo abnormaal ben (A) + Goeie raad ;D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik ben zestien en heb hetzelfde, dus ik vind je niet raar. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xMadebyme schreef:
    (...)
    Mij kan het ook niet veel schelen, maar mijn 'vriendinnen' zaten maar te zeggen van 'huh heb jij nog niet gekust? en nog geen enkel goed vriendje gehad en blabla..' dus ik wou eventjes checken of ik echt zo abnormaal ben (A) + Goeie raad ;D


    Meh... Alsof dat per se moet. Je moet nooit iets doen waar je niet zelf klaar voor bent en dat kunnen zij niet voor je bepalen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Danku allemaal voor de reactie's, leuk om te weten dat ik dus niet de enige ben :D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley