• Hallo allemaal,
    Ik wou gewoon eventjes weten of ik de enige ben..
    Ik ben bijna 15 en heb nog nooit een serieuse relatie gehad en gekust.
    Ben ik zo abnormaal? (cat)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xMadebyme schreef:
    (...)
    Mij kan het ook niet veel schelen, maar mijn 'vriendinnen' zaten maar te zeggen van 'huh heb jij nog niet gekust? en nog geen enkel goed vriendje gehad en blabla..' dus ik wou eventjes checken of ik echt zo abnormaal ben (A) + Goeie raad ;D

    Niet naar luisteren.
    Ik merk wel vaker dat vriendinnen elkaar tegenwoordig pushen met dit soort dingen.
    Gewoon niks haasten.

    Ik vind sowieso de grens tegenwoordig veel te laag liggen. Zelfs kindjes van 12 beginnen al. Kom op, ga toch lekker met autootjes spelen zoals ik dat deed vroeger.

    Zestien en nog nooit gezoend+nog nooit een serieuze relatie gehad. Het is dus heel normaal


    Happy Birthday my Potter!

    Kanade schreef:
    (...)
    Niet naar luisteren.
    Ik merk wel vaker dat vriendinnen elkaar tegenwoordig pushen met dit soort dingen.
    Gewoon niks haasten.

    Ik vind sowieso de grens tegenwoordig veel te laag liggen. Zelfs kindjes van 12 beginnen al. Kom op, ga toch lekker met autootjes spelen zoals ik dat deed vroeger.


    Ja inderdaad zo denk ik er ook over,
    een paar vriendinnen van mij hebben zelfs al seks gehad.
    Ze zijn ocharme 14 jaar.. Da vind ik er ook een beetje over hoor, maar ja da's hun probleem.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Er heerst tegenwoordig zoveel druk op jongeren. Iedereen moet voor zijn 14e alles maar gedaan hebben. Erg is dat. Er is niks mis met je. Ikzelf heb op mijn 13e voor het eerst gezoend en ben een paar jaar later pas verder gegaan, maar iedereen doet het lekker op zijn eigen tempo.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 23:48 ]


    ars moriendi

    xMadebyme schreef:
    (...)

    Ja inderdaad zo denk ik er ook over,
    een paar vriendinnen van mij hebben zelfs al seks gehad.
    Ze zijn ocharme 14 jaar.. Da vind ik er ook een beetje over hoor, maar ja da's hun probleem.

    Tja, zonde.
    Ik kan cliché klinken nu, maar ik wacht op de ware. :W

    Kanade schreef:
    (...)
    Tja, zonde.
    Ik kan cliché klinken nu, maar ik wacht op de ware. :W

    Dan klink ik ook cliché, want ik denk er ook zo over (A)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ikke 19! :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Hu, nee. Ik ben 17 en heb nul ervaring.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tigger schreef:
    Ikke 19! :D


    Maar jij telt niet, Alwin. Jij bent vanbinnen nog steeds een uk :P


    Happy Birthday my Potter!

    Ik hou niet van vastigheid. Dat wordt mij allemaal te klef. TENZIJ... Mhihihi.
    Oké, anyway, je bent niet de enige. Er zijn gelukkig nog zeven miljard andere mensen, dus ja. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tigger schreef:
    Ikke 19! :D

    Jij zult op je veertigste nog steeds maagd zijn.
    Eén voordeel: Dan krijg je op je verjaardag de DVD "The 40-year-old Virgin" van mij! :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik was 15,dus ik vind je helemaal normaal. Ik zou het pas raar vinden als je zo een dingen al doet op je 13de als je er nog niet klaar voor bent.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jij zult op je veertigste nog steeds maagd zijn.
    Eén voordeel: Dan krijg je op je verjaardag de DVD "The 40-year-old Virgin" van mij! :3

    Goede film ^^.

    On: ik had op mijn 16de ook nog niets gedaan, en met mij duidelijk veel meer mensen.


    I am an idiot, I move.

    Nee, ik ben bijna 15 en ik waag me daar ook niet aan want het wordt toch nooit een serieuze relatie op deze leeftijd dus ik ga nog even single zijn en verder leven:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik 19, haha :'D Best wel balen, maargoed, eigenlijk ligt het aan mezelf, omdat ik niet echt iets onderneem en nog nooit iemand leuk gevonden heb. Hope it will happen though, someday (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle