• Welcome to River Wood Boarding school located in the beautiful country side of England.

    River Wood is een van de meest respecte en een van de beste kostscholen in Engeland, Met alle luxe faciliteiten die worden aangeboden zal uw kind het hier goed hebben.

    Hoe zal dit jaar uitpakken, liefdes, ruzies..??

    Regels:
    1. Tijdens schooldagen moet je uniform dragen, na de school activiteiten of weekends is het dragen van gewone kleren toe gestaan.
    2. Eens per week is het toegestaan om naar het dorpje te gaan.
    3. Drugs, drank en huisdieren zijn niet toegestaan in kamers of het gezamelijke gedeelte.
    4. Relaties met Leraren of andere leden van de staff in ter strengste verboden.
    5. Het gebruiken van een mobiele telefoon is verboden in de les en mag alleen in het weekend gebruikt worden.
    Mogen we een van de regels gebroken worden zullen er consequenties aan vast zitten.

    Meisjes Uniform
    Jongens Uniform

    Naam:
    Leeftijd tussen de 15 en 18:
    Uiterlijk:
    Persoonlijkheid:
    Extra:


    Meisjes.. (5/5)
    Elisabeth (Lizz) Jane Parker - Frodo
    Julliet Sky Parker - jaimyhoi
    Hannah Olivia Robinson - MoccaSins
    Maddison Claire Hope - BlueHope
    Emma Grey - BlueRiver

    Jongens.. (5/5)
    Bradley (Brad) Alex Fletcher - SunBaked
    Vincent Jasper Trigger - BlueHope
    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Ryan Alexander Scagotti - ShallNotPass
    Lucas Tom Jones - Phootos

    Regels RPG:
    -ooc aangeven met (),{},[] of iets dergelijks.
    -16+ is toegestaan
    -Geen one liners
    -Niemand buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Minimaal 3/4 zinnen schrijven
    - Boven aan je post volledige naam van je personage

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 13:02 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Wanneer gaat het verhaal eigenlijk verder? Ik kan morgen wel niet online komen behalve 's nachts. Ben de hele dag weg want de examens zijn gedaan en 's avonds heb ik afscheidsgala van school.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    [Laten we gewoon allemaal reageren, we gaan nu beginnen met spin the bottle. En we laten iedereen aan de beurt komen, want het is gewoon onmogelijk om echt allemaal tegelijk online te zijn. Maar dan spreken we toch gewoon af dat we niet te ver gaan, dat.p we de andere ook laten draaien. En dan kunnen we in iedergeval een paar reactie verder.

    Mee eens? Mijn laatste reactie is ergens in de topic te vinden :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er mee eens. Maar ik zou wachten tot MoccaSins er mee akkoord gaat, want zij heeft nog altijd de RPG gemaakt. Zij mag beslissen vind ik.]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    {Ohh.. Ik zal me ook nog even voorstellen btw.. Ik ben Elbrich en speel the lovely twins Daniël And Ryan (bloos)}

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 16:02 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Julliet Sky Parker
    'Ik weet het niet,' zeg ik, 'en het boeit me niet.' en dan lach ik. 'Wat hoe doet, moet hij zelf weten. Ik zag hem dernet hierheen kijken, dus hij weet wat we gaan doen. En als hij mee wilt doen, komt hij vanzelf wel aanlopen.' of niet. Omdat hij te stonded is. 'Oke, aangezien niemand zich aanbied. Begin ik wel met draaien, iedereen mee eens?' ik ging niet zomaar alles bepalen, ik vroeg wel of de andere het er mee eens waren.



    Het is onmogelijk om met ze alle weer tegelijk online te zijn..Dus we hebben toestemming van topicmaker dat we gewoon kunnen beginnen met spin the bottle. Maar dan wel met de afspraak dat iedereen gewoon aan de beurt komt ermee, en dat we niet zomaar voor andere praten, maar dat we het wel langzaam kunnen gaan spelen :3 want het topic ligt nu al voor de tweede dag stil :3

    [Hierboven, in de quote, de laatste reactie, en de laatste reactie kwam van mij ^^ SPIN THAT BOTTLE ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (OMJ, ik ben er weer!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Should be sleeping right now
    Morgen kan ik niets posten, ben dan heel de dag niet thuis, maar zaterdag zeker ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannah Olivia Robinson
    Ik kijk lachend naar Julliet "Je hebt gelijk" zeg ik en kijk een beetje om me heen naar de andere. 'Oke, aangezien niemand zich aanbied. Begin ik wel met draaien, iedereen mee eens?' zei Julliet, en ik knikte "Ik heb geen bezwaar hoor" zeg ik lachend en kijk geintresseerd naar het flesje en vraag me af op wie hij stopt.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Bes, same here :Y)]

    Julliet Sky Parker
    'Oke,' zeg ik wanneer Hannah toestemt. 'En voor de rest, wie zwijgt stemt toe.' ik lach even en bedenk dan op wie ik het flesje wil laten eindigen. Ach, laat ik maar een keer voor geluk gaan. 'Komt 'ie,' zeg ik. En dan draai ik het flesje, hij draait redelijk hard. Maar uiteindelijk gaat hij langzamer en langzamer. En hij eindigt op Hannah. 'En dan mag ik nu bepalen of ik je zoen of niet,' zeg ik lachend. Ik doe even een wenkbrauwwiebiel en zeg dan: 'Maar nehh, deze keer niet. En de volgende keer ook niet.' en ik moet weer om mezelf lachen. 'Oke Hannah, your turn!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    *Fuck ik moet gaan post morgen als ik thuis ben een stukje moet gaan leren voor Maatschapijleer :c*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [I don't know why but i always get sentimental at night...
    Ik vind het zo fijn om in deze RPG te zitten en heb echt het gevoel dat iedereen er voor je is...]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Aaaahhhh :3 ik moet juist altijd lachen in de avond :Y) ik denk ook wel dat het zo is in dit RPG :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Alowaa people.. Is er iemand levend? }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaimy! Wat ben je schaaaaattig ^^
    Kunnen we morgenavond verder schrijven? Ik ben nu bij familie en kan dus niet reageren maar ik wil wel kunnen volgen...
    Zouden jullie zo lief willen zijn? (A)
    God, i feel selfish... (is dat juist?;D ) ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    {Haha, ik vind het best.. Ohh en trouwens, de uitstuurbrief blijft staan omdat ''Ik het eerder had moeten zegen en hij er nu niet meer aan kan doen'' Dus kort samengevat, de uitstuur brief blijft staan omdat hij gwn te blind is ^^}


    Don't be like the rest of them, darling