• I love you girls with my whole heart. <3


    What's so bad about being different?

    Harrods schreef:
    (...)Ik ben nu alleen bang dat ik het daar verpest omdat ik slecht ben, mja.


    lieve schat, heb nou is een beetje vertrouwen in jezelf, ze hebben je toch niet voor niks gebeld?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ja, dat begrijp ik echt wel hoor, en die kans moet je zeker nemen! :-D Ik hoop gewoon dat het 's ochtends vroeg is ofzo.... :-)

    Het is laat in de middag / 's avonds (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Oké, super! Ik zal zo eens kijken voor mijn bus en dan welke trein Chelsea en ik zouden kunnen nemen. Om hoelaat wil jij ongeveer afspreken? Oh, en ik heb een soort tienrittenkaart, en die kan ik wel gebruiken om naar NL te gaan, maar zou ik die om terug naar België te gaan ook kunnen gebruiken? D:
    En waar is Joëlla? D:
    @Sanne: ik hop wel dat je nog zou kunnen komen :-(



    ik weet niet of je die kaart ook terug kan gebruiken dan... Kijk eerst maar hoe laat je er kan zijn dan kijk ik zo wel voor mijn bus, al ben ik nog nooit op het station uitgestapt het zal me wel lukken om het te vinden xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Harrods schreef:
    (...)
    Het is laat in de middag / 's avonds (:

    NAW. D: ok, nu moet jij zeker heel erg snel eens naar Antwerpen komen. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb eerst nog school tot 11 uur dan neem ik meteen bus naar Antwerpen :Y)

    When schreef:
    (...)

    lieve schat, heb nou is een beetje vertrouwen in jezelf, ze hebben je toch niet voor niks gebeld?
    Chanel mag ook en aangezien zij nou niet echt de beste is, ja... Niemand vindt haar goed, wat als ze hetzelfde over mij denken?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sheeran schreef:
    (...)
    NAW. D: ok, nu moet jij zeker heel erg snel eens naar Antwerpen komen. c:
    Ik moet ook nog mijn tandarts afspraak verplaatsen, dat vraag ik morgen wel even aan m'n ma.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    When schreef:
    (...)


    ik weet niet of je die kaart ook terug kan gebruiken dan... Kijk eerst maar hoe laat je er kan zijn dan kijk ik zo wel voor mijn bus, al ben ik nog nooit op het station uitgestapt het zal me wel lukken om het te vinden xd

    Ja, maar ik moet ook weten van Chelsea hoelaat zij er ongeveer kan zijn, en om hoelaat spreken we ongeveer in roosendaal af? c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Basingstoke schreef:
    Ik heb eerst nog school tot 11 uur dan neem ik meteen bus naar Antwerpen :Y)

    Oké, hoelaat ben jij er dan ongeveer? Dan neem ik een bus die ongeveer op hetzelfde uur aankomt c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Harrods schreef:
    (...)Chanel mag ook en aangezien zij nou niet echt de beste is, ja... Niemand vindt haar goed, wat als ze hetzelfde over mij denken?


    CHANEL? HAHA OMG xD ze denken dat niet van jou hoor, jij bent gewoon goed


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    (...)

    CHANEL? HAHA OMG xD ze denken dat niet van jou hoor, jij bent gewoon goed
    EN IK MOET DAT TEGEN HAAR ZEGGEN. Als ik dat nou gewoon niet doe... IEL DAN LOOPT ZE OOK OP HET RIJKS MAANDAG, BITCH.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    we kunnen een trein nemen 12:00 of 13:00 etc die er in 28 minuten is, of één die er 44 minuten over doet, telkens om 40 na


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Harrods schreef:
    (...)EN IK MOET DAT TEGEN HAAR ZEGGEN. Als ik dat nou gewoon niet doe... IEL DAN LOOPT ZE OOK OP HET RIJKS MAANDAG, BITCH.



    als je dat niet doet is dat ook best sneu... gadver ik wil haar niet op het rijks o.O maar misschien wilt ze het ook wel helemaal niet,


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    en ik kan een bus nemen die om 11:46 in Antwerpen-Centraal is


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    When schreef:
    (...)


    als je dat niet doet is dat ook best sneu... gadver ik wil haar niet op het rijks o.O maar misschien wilt ze het ook wel helemaal niet,
    Ja dus ik moet het eigenlijk wel tegen haar zeggen...


    If you spread your wings, you can fly away with me.