• I love you girls with my whole heart. <3


    What's so bad about being different?

    iNarry schreef:
    Jullie gaan tenminste nog weg. Ik ga nergens heen, helemaal nergens. Omdat mijn ma zo nodig moet werken en bij die aap zit.


    ik zit gewoon op een camping in nl, misschien mag je wel een paar dagen komen?
    ik ga ook maar 1 week mee omdat ik meer wil werken om te sparen enzo.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik wil gewoon niet op vakantie want ik heb gewoon geen zin, bah.

    En ik weet niet of ik nog naar Roosendaal kan, aangezien ik ook naar school moet voor KNVB.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Lianne, kom jij in de vakantie dan nog een week? In Augustus ofzo...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    When schreef:
    Griekenland lijkt mij echt superleuk, als ik het geld ervoor had zou ik wel meewillen haha,

    maar sanne, kato, chelsea, joella, spreken we nou nog af in roosendaal de 25ste?

    Ja, als het aan mij ligt wel, ja. :Y) Ik heb aan mijn ouders gezegd dat ik een dagje naar Antwerpen ga. :Y) Chels, we moeten dan maar eens kijken voor een trein? En welke bus pak jij naar Antwerpen? Ik een 417 waarschijnlijk. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Harrods schreef:
    Lianne, kom jij in de vakantie dan nog een week? In Augustus ofzo...


    Als ik het geld heb ja.


    What's so bad about being different?

    Harrods schreef:
    Ik wil gewoon niet op vakantie want ik heb gewoon geen zin, bah.

    En ik weet niet of ik nog naar Roosendaal kan, aangezien ik ook naar school moet voor KNVB.

    :-((((((


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ja, als het aan mij ligt wel, ja. :Y) Ik heb aan mijn ouders gezegd dat ik een dagje naar Antwerpen ga. :Y) Chels, we moeten dan maar eens kijken voor een trein? En welke bus pak jij naar Antwerpen? Ik een 417 waarschijnlijk. :-)


    ik kan ook gewoon (:


    sanne, ik vind het echt zo leuk voor je dat ze gebeld hebben!


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ja, als het aan mij ligt wel, ja. :Y) Ik heb aan mijn ouders gezegd dat ik een dagje naar Antwerpen ga. :Y) Chels, we moeten dan maar eens kijken voor een trein? En welke bus pak jij naar Antwerpen? Ik een 417 waarschijnlijk. :-)
    Ik wil ook komen, maar ik moet écht naar school toe die dag en ik weet niet hoe laat dat is ;/


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iNarry schreef:
    (...)

    Als ik het geld heb ja.


    heb je al een bijbaantje gevonden eigenlijk?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    (...)

    ik kan ook gewoon (:


    sanne, ik vind het echt zo leuk voor je dat ze gebeld hebben!
    Ik ben nu alleen bang dat ik het daar verpest omdat ik slecht ben, mja.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    When schreef:
    (...)

    heb je al een bijbaantje gevonden eigenlijk?


    Nah nog niet. Ik moet nog bij de bieb vragen maar er waren steeds niet de juiste mensen ofzo. En ik ga nog in de stad vragen, misschien op het station bij de AKO of bruna ofzo


    What's so bad about being different?

    When schreef:
    (...)

    ik kan ook gewoon (:


    sanne, ik vind het echt zo leuk voor je dat ze gebeld hebben!

    Oké, super! Ik zal zo eens kijken voor mijn bus en dan welke trein Chelsea en ik zouden kunnen nemen. Om hoelaat wil jij ongeveer afspreken? Oh, en ik heb een soort tienrittenkaart, en die kan ik wel gebruiken om naar NL te gaan, maar zou ik die om terug naar België te gaan ook kunnen gebruiken? D:
    En waar is Joëlla? D:
    @Sanne: ik hop wel dat je nog zou kunnen komen :-(


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Oké, super! Ik zal zo eens kijken voor mijn bus en dan welke trein Chelsea en ik zouden kunnen nemen. Om hoelaat wil jij ongeveer afspreken? Oh, en ik heb een soort tienrittenkaart, en die kan ik wel gebruiken om naar NL te gaan, maar zou ik die om terug naar België te gaan ook kunnen gebruiken? D:
    En waar is Joëlla? D:
    @Sanne: ik hop wel dat je nog zou kunnen komen :-(

    Kijk, ik wil echt komen, maar dat van die KNVB... Deze kans krijg ik niet vaak en ja...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harrods schreef:
    (...)
    Kijk, ik wil echt komen, maar dat van die KNVB... Deze kans krijg ik niet vaak en ja...

    Ja, dat begrijp ik echt wel hoor, en die kans moet je zeker nemen! :-D Ik hoop gewoon dat het 's ochtends vroeg is ofzo.... :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    En Sanne, jij moet gewoon eens erg snel naar Antwerpen komen!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."