• I love you girls with my whole heart. <3


    What's so bad about being different?

    En wat is het? :D

    iNarry schreef:
    (...)

    Niet echt het geld dat ik op het moment te besteden heb ;/


    ik zou het zelf moeten betalen, en daar heb ik ook het geld nu niet voor, ik wil londen sws zelf betalen omdat mn ouders al heel veel voor me doen enzo


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik hou mijn mond maar over dat kamp, want ik ga dan alleen maar kut dingen zeggen (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Basingstoke schreef:
    (...)

    1Dkamp?


    http://www.onedirectionholland.blogspot.nl/p/wereldprimeur-uniek-1d-event-in.html

    sorry ik zag hem nu pas


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    (...)

    ik zou het zelf moeten betalen, en daar heb ik ook het geld nu niet voor, ik wil londen sws zelf betalen omdat mn ouders al heel veel voor me doen enzo


    Ja mijn ma betaald vliegtuig enzo en ik krijg van mijn paps nog 100 euro mee dan maar ik wil zelf ook wat geld hebben zodat ik niet afhankelijk ben van mijn ouders de hele tijd.


    What's so bad about being different?

    Harrods schreef:
    Ik hou mijn mond maar over dat kamp, want ik ga dan alleen maar kut dingen zeggen (:

    SAMEEEE.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    iNarry schreef:
    (...)

    Ja mijn ma betaald vliegtuig enzo en ik krijg van mijn paps nog 100 euro mee dan maar ik wil zelf ook wat geld hebben zodat ik niet afhankelijk ben van mijn ouders de hele tijd.


    dat is dus precies wat ik ook niet wil, ik wil echt gewoon zelf mn geld verdienen om een beetje alles van te kunnen doen, behalve eten kopen enzo dan xd maar ik moet nu ook meer helpen met eten koken enzo


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    When schreef:
    (...)

    http://www.onedirectionholland.blogspot.nl/p/wereldprimeur-uniek-1d-event-in.html

    sorry ik zag hem nu pas


    Ik hou mijn mond ook wel ^^

    When schreef:
    (...)

    dat is dus precies wat ik ook niet wil, ik wil echt gewoon zelf mn geld verdienen om een beetje alles van te kunnen doen, behalve eten kopen enzo dan xd maar ik moet nu ook meer helpen met eten koken enzo


    Uhuh inderdaad. ik vind gewoon dat ik het niet echt kan maken dat ik mijn ouders alles laat betalen omdat het iets is wat ik écht heel graag wil, en ik kan neit verwachten dat ze alles zuleln betalen.


    What's so bad about being different?

    iNarry schreef:
    (...)

    Uhuh inderdaad. ik vind gewoon dat ik het niet echt kan maken dat ik mijn ouders alles laat betalen omdat het iets is wat ik écht heel graag wil, en ik kan neit verwachten dat ze alles zuleln betalen.


    ik snap heel goed wat je bedoeld, mn ouders hebben het ook niet zo breed we gaan ook nooit ver weg op vakantie o met vliegtuig ofzo, omdat we daar gewoon het geld niet voor hebben


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Wilt er iemand in mijn plaats naar Griekenland toevallig? Ik wil niet.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Harrods schreef:
    Wilt er iemand in mijn plaats naar Griekenland toevallig? Ik wil niet.


    Ergens wil ik ook niet naar spanje,
    het is enkel met mijn broertje, zonder gesm of internet maar fantastisch weer en leuke handtassen, horloges en die dingen
    ^^

    Harrods schreef:
    Wilt er iemand in mijn plaats naar Griekenland toevallig? Ik wil niet.

    Als iemand wil mag je ook in mijn plaats voor twee weken naar Frankrijk? Ik ga mijn beste vriend (die ik al nauwelijks zie omdat hij op 2 uur rijden woont) nu omdat de vakantie slecht gepland is, drie dagen minder zien dan verwacht. En dat kwam vrij hard aan. -__-


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jullie gaan tenminste nog weg. Ik ga nergens heen, helemaal nergens. Omdat mijn ma zo nodig moet werken en bij die aap zit.


    What's so bad about being different?

    Griekenland lijkt mij echt superleuk, als ik het geld ervoor had zou ik wel meewillen haha,

    maar sanne, kato, chelsea, joella, spreken we nou nog af in roosendaal de 25ste?


    It's like I'm finally awake - One Direction.