• Mijn moeder ging net tegen mij lopen schreeuwen, omdat er een paar waterdruppeltjes op de wasbakrand zatten. Jezus, dat slaat toch echt nergens op?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vast ongesteld, heb ik ook wel eens last van. (krul)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Misschien heeft ze toch ergens last van, wat ze jou niet direct wil vertellen. En soms irriteer je je gewoon aan kleine dingen. Dat gebeurd nu eenmaal in ieder huishouden wel eens. 'Zolang er nog 2 mensen op de wereld wonen, blijft er altijd onenigheid en meningsverschil.' And I'm happy I found a good use for that quote so soon after reading it. :'D


    Til hug og blod.

    Dat slaagt inderdaad echt nergens op, misschien had ze niet goed geslapen ofzo..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Dat is wel een tikje overdreven vind ik.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    En? Nog met je ma gepraat?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    En? Nog met je ma gepraat?

    Ja, ze geeft de maan de schuld van hoe ze doet. Omdat die er niet is, zou zij chagerijnig worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, ze geeft de maan de schuld van hoe ze doet. Omdat die er niet is, zou zij chagerijnig worden.
    `
    Waar is de maan dan? Ik voel me nu echt heel dom..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)`
    Waar is de maan dan? Ik voel me nu echt heel dom..

    Ik bedoelde het tegenovergestelde van een volle maan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, strenge moeder heb jij!

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het tegenovergestelde van een volle maan.

    Ik ben echt een dom kind sorry maar ik snap dit dus echt niet.. Nouja misschien was je ma daarom wel helemaal niet chag maar wilt ze het je gewoon niet vertellen..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    Ik ben echt een dom kind sorry maar ik snap dit dus echt niet.. Nouja misschien was je ma daarom wel helemaal niet chag maar wilt ze het je gewoon niet vertellen..

    Je bent daarom niet dom hoor. Als je 's avonds naar buiten kijkt is de maan soms toch helemaal vol? Compleet rond? Nou daarvan het tegenover gestelde. Dan is hij dus niet te zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je bent daarom niet dom hoor. Als je 's avonds naar buiten kijkt is de maan soms toch helemaal vol? Compleet rond? Nou daarvan het tegenover gestelde. Dan is hij dus niet te zien.

    AAAH, oke ik snap je.. Was dat gister dan?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Luhan schreef:
    ....dat is wel een beetjeheel erg overdreven..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pimpernel schreef:
    (...)
    AAAH, oke ik snap je.. Was dat gister dan?

    Volgens haar wel. Geen idee xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Om een paar waterdruppeltjes OO


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis