Misschien heeft ze toch ergens last van, wat ze jou niet direct wil vertellen. En soms irriteer je je gewoon aan kleine dingen. Dat gebeurd nu eenmaal in ieder huishouden wel eens. 'Zolang er nog 2 mensen op de wereld wonen, blijft er altijd onenigheid en meningsverschil.' And I'm happy I found a good use for that quote so soon after reading it. :'D
DarkSavior schreef:
(...)
Ik bedoelde het tegenovergestelde van een volle maan.
Ik ben echt een dom kind sorry maar ik snap dit dus echt niet.. Nouja misschien was je ma daarom wel helemaal niet chag maar wilt ze het je gewoon niet vertellen..
Pimpernel schreef:
(...)
Ik ben echt een dom kind sorry maar ik snap dit dus echt niet.. Nouja misschien was je ma daarom wel helemaal niet chag maar wilt ze het je gewoon niet vertellen..
Je bent daarom niet dom hoor. Als je 's avonds naar buiten kijkt is de maan soms toch helemaal vol? Compleet rond? Nou daarvan het tegenover gestelde. Dan is hij dus niet te zien.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
DarkSavior schreef:
(...)
Je bent daarom niet dom hoor. Als je 's avonds naar buiten kijkt is de maan soms toch helemaal vol? Compleet rond? Nou daarvan het tegenover gestelde. Dan is hij dus niet te zien.